presne takProx píše: No tak si tam zajed kdyz neveris...manik se s tim nosil tak 5 minuta pak zas 5 min kdyz to vyndaval..a to bylo v pul desaty v noci
taky jsem byl ve Vulkánu...
ofico nejsou zadny "nezatizeny" hodnoty.... navic si myslim ze kdyby to bylo tak jednoduchy tak to v bmw takhle delaji... ale nedelaji ze...ondra_m píše:Už vidím, mechaniky jak nosí 50kg závaží na sedačky kvůli geometriiabdul píše:nechci tu nikomu kazit radost z dobry ceny... ale trebas u E39 se geoska dela s presne zatizenym autem... x kilo na prednich sedackach a y kilo na zadnich sedackach... myslim ze o tom jinde nez v BMW nemaji paru...A šoupou to po sedačkách atd..
Spíš se na to koukni jinak co se stane když budeš měřit nezatížený auto?
Bude to trochu jinak, ale vždy stejně(při tomto "nezatížení"), takže ve výsledku když to podle nezatížených hodnot seřídíš tak je to správně ne?
Nebo se pletu?
A co kdyz ti nestaci ani ten ekcentr, aby jsi ten spravne odklon nastavil...?ondra_m píše:E36 má štelovatelnej odklon. Dole jak se přidělává těhlice do tlumiče.
Jediný co potřebuješ je eccentrickej šroub, resp. šroub menšího průměru, aby jsi s tím mohl hýbat.
Jestli po tom zatoužíš tak bych našel i čísla dílů.
No mozna tady uplne zbytecne trapcim, mam ten odklon jen o jeden stupen a kdyz uz to zacne tahnou do prava, tak je to podle me sklonem silnice, dneska jsem to zkousel a jelo to rovne jak strelaondra_m píše:E36 má štelovatelnej odklon. Dole jak se přidělává těhlice do tlumiče.
Jediný co potřebuješ je eccentrickej šroub, resp. šroub menšího průměru, aby jsi s tím mohl hýbat.
Jestli po tom zatoužíš tak bych našel i čísla dílů.