Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Vaha 16" a 17" kol+ET
-
Anonymous
Zdravim panove,
jak vidno je tu par jedincu, kteri vse vi a na to co ne maji pohotovou odpoved:-) Ja by se rad dozvedel nasledujici, ale nejak se mi to zatim nedari, tak snad pomuze tohle forum.
Jde mi o to, ze chci zjistit, co ktere kolo vazi a jake ma ET. Jde mi primarne o kola primo od BMW, nejlepe M a M-tech.
Co konkretne vazi ruzne typy techto kol?
Jake ma M-contour ET (47?) a jake ma to druhe M-to s napisem MOTORSPORT okolo stredu (41?).
Jde mi o to, ze bych rad co mozna nejlehci kolo a et potrebuji bud nekde okolo 46 nebo naopak na kole hodne vystouply stred (do vnitr).
Klidne me zajimaji i 16", ale pokud z tohohle dotazu vylezou zajimave 17" koupim je a do nich pak odpovidajici brzdy:-)
S diky a pozdravem
PET
jak vidno je tu par jedincu, kteri vse vi a na to co ne maji pohotovou odpoved:-) Ja by se rad dozvedel nasledujici, ale nejak se mi to zatim nedari, tak snad pomuze tohle forum.
Jde mi o to, ze chci zjistit, co ktere kolo vazi a jake ma ET. Jde mi primarne o kola primo od BMW, nejlepe M a M-tech.
Co konkretne vazi ruzne typy techto kol?
Jake ma M-contour ET (47?) a jake ma to druhe M-to s napisem MOTORSPORT okolo stredu (41?).
Jde mi o to, ze bych rad co mozna nejlehci kolo a et potrebuji bud nekde okolo 46 nebo naopak na kole hodne vystouply stred (do vnitr).
Klidne me zajimaji i 16", ale pokud z tohohle dotazu vylezou zajimave 17" koupim je a do nich pak odpovidajici brzdy:-)
S diky a pozdravem
PET
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
Váhu ráfků ti tu přece nikdo neřekne.....každý výrobek i jednoho výrobce má různou podle vzoru apod......Všeobecně mezi lehčí patří výrobky fy. BBS. Pokud budeš chtít hodně lehké a pevné tak hledej závodní magneziové...a to i mezi nimi budeš muset vybírat lehké.
mno, plati to i obracene... aby sracky z blata mely alespon trochu pevnost, musi byt silnejsi... ikdyz jsem mel i 17alu "BBS by Pininfarina" petipaprsek a byly neskutecne tezky, nechapu proc /min 14kg/
o vikendu jsem to prevazil, bohuzel jen domaci vahou, tak to ber spis jen "pomerne"
8x17 M-technic petipaprsek pocitej cca 9-10kg
8x17 pavucina 11-12kg podle modelu
8x17 paprsky,loukote ne-M 12+kg
8x17 mnoho paprsky jsou lehci, cca 9-10kg /napr. moje kovany TSW s centralni matici a deklem=vaha navic maji rovnych 9,5kg, bez nich 9kg/
jinak seriove coupatkovske 7x15 alu vazi 8kg
jo a z e36/46 maji origo alu kola ET47 /i ty Mkovy/, takze nejvic "opticky zapadle" budou 7x17 ET47
16ky bych osobne nedaval, protoze se blbe shani nizko profily
o vikendu jsem to prevazil, bohuzel jen domaci vahou, tak to ber spis jen "pomerne"
8x17 M-technic petipaprsek pocitej cca 9-10kg
8x17 pavucina 11-12kg podle modelu
8x17 paprsky,loukote ne-M 12+kg
8x17 mnoho paprsky jsou lehci, cca 9-10kg /napr. moje kovany TSW s centralni matici a deklem=vaha navic maji rovnych 9,5kg, bez nich 9kg/
jinak seriove coupatkovske 7x15 alu vazi 8kg
jo a z e36/46 maji origo alu kola ET47 /i ty Mkovy/, takze nejvic "opticky zapadle" budou 7x17 ET47
16ky bych osobne nedaval, protoze se blbe shani nizko profily
“Ability is what you're capable of doing.”
-
Anonymous
-
RedBaron
- Registrovaný
- Příspěvky: 940
- Registrován: úte 02.09.2003 00:00
- Bydliště: ČB
- Klubové ID: 178
- Kontaktovat uživatele:
Hanz: Ty hmotnosti mě překvapujou když tyhle dvoudílný 8x17" z M5tky, co mám teď na 540i,

váží každý kolo 8.8 kg.
Říká se jim Throwing Stars a více o nich se dá najít na adrese
http://www.abcwarrior.com/M5-Turbines.html

váží každý kolo 8.8 kg.
Říká se jim Throwing Stars a více o nich se dá najít na adrese
http://www.abcwarrior.com/M5-Turbines.html
-
Fipo
- Registrovaný
- Příspěvky: 409
- Registrován: pon 26.11.2007 01:00
- Bydliště: Hodonín
- Klubové ID: 1756
Hanz píše:mno, plati to i obracene... aby sracky z blata mely alespon trochu pevnost, musi byt silnejsi... ikdyz jsem mel i 17alu "BBS by Pininfarina" petipaprsek a byly neskutecne tezky, nechapu proc /min 14kg/
o vikendu jsem to prevazil, bohuzel jen domaci vahou, tak to ber spis jen "pomerne"
8x17 M-technic petipaprsek pocitej cca 9-10kg
8x17 pavucina 11-12kg podle modelu
8x17 paprsky,loukote ne-M 12+kg
8x17 mnoho paprsky jsou lehci, cca 9-10kg /napr. moje kovany TSW s centralni matici a deklem=vaha navic maji rovnych 9,5kg, bez nich 9kg/
jinak seriove coupatkovske 7x15 alu vazi 8kg
jo a z e36/46 maji origo alu kola ET47 /i ty Mkovy/, takze nejvic "opticky zapadle" budou 7x17 ET47
16ky bych osobne nedaval, protoze se blbe shani nizko profily
jestli to dobře chápu, tak kola s ET47 budou na e36 nejhezčí a nejoptimálnější?co kdyby tam bylo třeba ET50? co by to dělalo?a jak velký je rozdíl na autě, zda má ET47 nebo ET41???
Otázka je, jestli si vzpomene, když je tento příspěvek přes čtyři roky u leduFipo píše:Hanz píše:mno, plati to i obracene... aby sracky z blata mely alespon trochu pevnost, musi byt silnejsi... ikdyz jsem mel i 17alu "BBS by Pininfarina" petipaprsek a byly neskutecne tezky, nechapu proc /min 14kg/
o vikendu jsem to prevazil, bohuzel jen domaci vahou, tak to ber spis jen "pomerne"
8x17 M-technic petipaprsek pocitej cca 9-10kg
8x17 pavucina 11-12kg podle modelu
8x17 paprsky,loukote ne-M 12+kg
8x17 mnoho paprsky jsou lehci, cca 9-10kg /napr. moje kovany TSW s centralni matici a deklem=vaha navic maji rovnych 9,5kg, bez nich 9kg/
jinak seriove coupatkovske 7x15 alu vazi 8kg
jo a z e36/46 maji origo alu kola ET47 /i ty Mkovy/, takze nejvic "opticky zapadle" budou 7x17 ET47
16ky bych osobne nedaval, protoze se blbe shani nizko profily
jestli to dobře chápu, tak kola s ET47 budou na e36 nejhezčí a nejoptimálnější?co kdyby tam bylo třeba ET50? co by to dělalo?a jak velký je rozdíl na autě, zda má ET47 nebo ET41???
Touring & Compact Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
- bergos
- Registrovaný
- Příspěvky: 4075
- Registrován: sob 02.10.2004 00:00
- Bydliště: OSTRAVA!!!
- Klubové ID: 159
osobně si myslím že kola s ET50 na e36 nepůjdou, budou už dřít o tlumič. Origo ET je 41,kola s ET47 budou zalezlé, ikdyž vše ještě ovlivní šířka disku.Fipo píše:Hanz píše:mno, plati to i obracene... aby sracky z blata mely alespon trochu pevnost, musi byt silnejsi... ikdyz jsem mel i 17alu "BBS by Pininfarina" petipaprsek a byly neskutecne tezky, nechapu proc /min 14kg/
o vikendu jsem to prevazil, bohuzel jen domaci vahou, tak to ber spis jen "pomerne"
8x17 M-technic petipaprsek pocitej cca 9-10kg
8x17 pavucina 11-12kg podle modelu
8x17 paprsky,loukote ne-M 12+kg
8x17 mnoho paprsky jsou lehci, cca 9-10kg /napr. moje kovany TSW s centralni matici a deklem=vaha navic maji rovnych 9,5kg, bez nich 9kg/
jinak seriove coupatkovske 7x15 alu vazi 8kg
jo a z e36/46 maji origo alu kola ET47 /i ty Mkovy/, takze nejvic "opticky zapadle" budou 7x17 ET47
16ky bych osobne nedaval, protoze se blbe shani nizko profily
jestli to dobře chápu, tak kola s ET47 budou na e36 nejhezčí a nejoptimálnější?co kdyby tam bylo třeba ET50? co by to dělalo?a jak velký je rozdíl na autě, zda má ET47 nebo ET41???
jinak ještě dodatek k těm váhám kol: http://felgenkatalog.auto-treff.com/
Family wagon: BMW 320dX F31
Summer car: BMW 330i baur TC2 E30
Project car: BMW 1502 E10
City car: Audi A1 1.4tfsi

Summer car: BMW 330i baur TC2 E30
Project car: BMW 1502 E10
City car: Audi A1 1.4tfsi
