Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Snížení E36

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Anonymous

#1 Příspěvek od Anonymous »

Čau snížil jsem svojí E36 316i pružinama HR o 40mm a začaly mi týct tlumiče. Co se sakra stalo? Copak oni (Monroe) nepoberou o 4cm nižší péra?

Zdar bmw čena
Anonymous

#2 Příspěvek od Anonymous »

Dá se s tím něco dělat nebo jsou ty tlumiče v pytli?
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 51

#3 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Čenda 316i píše:Dá se s tím něco dělat nebo jsou ty tlumiče v pytli?
Jak Ti začali jednou téct, taxou v pr..li.
doxa
Registrovaný
Příspěvky: 274
Registrován: úte 24.02.2004 01:00
Klubové ID: 2291

#4 Příspěvek od doxa »

Čenda 316i píše:Čau snížil jsem svojí E36 316i pružinama HR o 40mm a začaly mi týct tlumiče. Co se sakra stalo? Copak oni (Monroe) nepoberou o 4cm nižší péra?

Zdar bmw čena
Ja jsem teda slysel, ze Monroe tecou uz ve skladu :o)) Nic ve zlym, moc ti to nezavidim...
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6216
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#5 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

kdyz snizujes, musis davat adekvatne k tomu tlumice, jinak pracuji mimo svoji pracovni drahu /rekneme, ze maji pracovat v rozmezi 10-15, kdyz to snizis o 4, budou pracovat v rozmezi 6-11=tzn. 1 v puvodni pracovnim pasmu, tzn. v pasmu na co jsou konstruovany budou makat jen pri "vyskoku" .-) a trvale pri perovani tam, kde uz se namaji trvale pohybovat=vysoke opotrebeni /
jinak Monroe=reklama....
“Ability is what you're capable of doing.”
Odpovědět