Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
možnosti zvyšování výkonu
-
patras
- Čestný člen
- Příspěvky: 7095
- Registrován: pát 02.05.2003 00:00
- Bydliště: Náchod
- Klubové ID: 7
- Kontaktovat uživatele:
jelikož se tady dost mluvilo a chipech a nechipech do Benzinaku bez turba, chci se zeptat na vas nazor co udelat a co nedelat pro zvyseni vykonu u benzinu, popř doporučit nějakou firmu nebo díl (filtr, vačka, svody, katy, vejfaly, chipy, sani atd...)
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
První a asi nejefektivnější (poměr výkon/cena) je otevřené sání.
Dodá to autu i supr zvuk
Stačí ti nějaký filtr (kulatý třeba) kolem tisícovky, k němu hadičky či trubku a vyměnit za původní sání, práce na chvilku.
No a pak už je to horší, stojí to víc a víc...
výfuk - svody, katy a koncovka
motor - vačky, čip? (tomu já bez turba nevěřím)
diferák!!! to ti pomůže hodně, i když třeba maximálka poklesne
Dodá to autu i supr zvuk

No a pak už je to horší, stojí to víc a víc...
výfuk - svody, katy a koncovka
motor - vačky, čip? (tomu já bez turba nevěřím)
diferák!!! to ti pomůže hodně, i když třeba maximálka poklesne
-
patras
- Čestný člen
- Příspěvky: 7095
- Registrován: pát 02.05.2003 00:00
- Bydliště: Náchod
- Klubové ID: 7
- Kontaktovat uživatele:
mam uz otevreny sani a jinou MAF ...
mely by bejt i vacky a urcite ladacek ...
pak pujde samo kat ven ..
mozna bych zkusil i nejakej kompresorek, bud z corrada nebo z MB co nabizel hanz.. Jenze mi prakticky nikdo jeste nerekl co vsechno musis udelat k tomu .
Mluvil jsem se znamym, kterej rikal ze mi tam nabastli kompresor z corrada, ale ze se musi jeste auto precipovat, aby to ten kompresor pobralo. Nekdo jinej mi zas rikal ze cip neni potreba (nebude pak ale spatna smes??) nabizi mi to komplet za 25k (5k kompresor, 5k prace a remenice, 15k cip) Vysledek by mel bejt kolem +60PS
mely by bejt i vacky a urcite ladacek ...
pak pujde samo kat ven ..
mozna bych zkusil i nejakej kompresorek, bud z corrada nebo z MB co nabizel hanz.. Jenze mi prakticky nikdo jeste nerekl co vsechno musis udelat k tomu .
Mluvil jsem se znamym, kterej rikal ze mi tam nabastli kompresor z corrada, ale ze se musi jeste auto precipovat, aby to ten kompresor pobralo. Nekdo jinej mi zas rikal ze cip neni potreba (nebude pak ale spatna smes??) nabizi mi to komplet za 25k (5k kompresor, 5k prace a remenice, 15k cip) Vysledek by mel bejt kolem +60PS
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3701
- Registrován: úte 07.01.2003 01:00
- Klubové ID: 91
- Kontaktovat uživatele:
vyhodit standardni sani az k ke klapce a nahradit ho nejvetsi moznou trubkou. Vyhodit MAF a nepouzivat ho, dat tam misto standardniho pocitace programovatelnej. Pak predelat vacku a pripadne vstriky. Vejfkuk se sportovnim katem jako ma bubi a nejakej slusnej zbytek s adekvatnim zpetnym tlakem. (treba milltec kterej dela na plny otacky kolem 2.5psi) A jestli chces vic fakt poradnej vykon, tak kasli na maximalku a dej tam kratsi skrin a diferak. Sice budes mit maximalku treba jen 210 ale to zas tolik nepotrebujes, nebo jo ?patras píše:jelikož se tady dost mluvilo a chipech a nechipech do Benzinaku bez turba, chci se zeptat na vas nazor co udelat a co nedelat pro zvyseni vykonu u benzinu, popř doporučit nějakou firmu nebo díl (filtr, vačka, svody, katy, vejfaly, chipy, sani atd...)
Muj pohled na vec: čip za 12 tis. a vykon prdka, vacka taky vata a skoro nic, takze kdyz spocitac cip vacka sani snizeni hlavy a svody tak ses na 40 tis ani nemrknes. Posledni dobou se hone zminuje kompresor ktery ma nekolik tun moznosti a rozhodne menzi moznost zkurvit motor nez kdyz budes snizovat hlavu cipovat a vackovat a svodovat. Potom samozrejme docasna zalezitost NOS ale to je fakt jen docasna zalezitost ktera jeste frust stoji pekny prachy. A propo videl sem na ebaymotors.com komresor s el. motorama misto hnani s motoru za 42 tis. coz si myslim je pomerne dobra investice s celkem jistym vysledkem.