Tobe to na ctyrku jede pri 5000ot 190? To bych se fakt divil. Neni to tak nahodou 165-170 nebo tak neco? Pokud to bude v tomhle duchu tak je to tak dobra informace jako na E30 forku kde hosik lita s nacipovanym 2,5TDIckem 260. Mozna bys to pak moh poslat tamJawak píše:To si piš že vezmu! Proč to pro tebe nemá žádnou váhu?
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Čip na 320i / M50
-
darmon
- Registrovaný
- Příspěvky: 3701
- Registrován: úte 07.01.2003 01:00
- Klubové ID: 91
- Kontaktovat uživatele:
na co valis zraky ? 5000 tocek na 190 ti to tocilo i pred cipem, leda ze by cip ostrouhal kolecka v prevodovce a diferakuJawak píše: podívám se na budíky a valím zraky- 190 km/h na 5000 toček, .... Jsem zvědav jestli dosáhnu hranici 250 km/h, uvidíme (ale asi těžko) ...
-
Jawak
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4103
- Registrován: stř 03.09.2003 00:00
- Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
- Klubové ID: 125
- Kontaktovat uživatele:
Fuckt? Točí to teď krásně do 7k, ještě jsem zapoměl, ten týpek co mi prodával ten laďák, tak že prej je to nějakej "fächergekrümmter Durchlauf" a že přidá 16 kobyl, a mám ještě filtr od Hanze s vlastní výrobou náporu studeného vzduchu. Narval jsem za pravou ledvinu (při pohledu na masku) kus převozní SPZky, tím svádím ten luft do díry, kam pak proudí k filtru. Odizoloval jsem to hafo molitanem, protože ten hliníkovej kastlík netěsnil. "Jawákův patent"darmon píše:na co valis zraky ? 5000 tocek na 190 ti to tocilo i pred cipem, leda ze by cip ostrouhal kolecka v prevodovce a diferakuJawak píše: podívám se na budíky a valím zraky- 190 km/h na 5000 toček, .... Jsem zvědav jestli dosáhnu hranici 250 km/h, uvidíme (ale asi těžko) ...
(btw je to docela dost, dokazu si v klidu typnout ze lopolovo 328 toci na 190kmh jen 4500 jako kazdej slusnej bawor vcetne myho) . 250 tam budes mit pri 6500 otackach resp nebudes protoze ten dvoulitr na to nebude mit silu
-
Bombarder
- Registrovaný
- Příspěvky: 2111
- Registrován: stř 12.02.2003 01:00
- Bydliště: Ostrava
- Klubové ID: 59
- Kontaktovat uživatele:
jeste chvili me tu masti a poridim si to taky..Jawak píše:Tak už je to tady! Před hodinou jsem to tam nechal radši nasadit od zkušeného mechanika u BMW, bál jsem se poškodit DME. Výměny byla rychlovka, ani jsem neodpojoval baterku, jen dlouhej konektor od řídící jednotky. Po namáhavém zápasení s nožičkama čipu si konečně sednul, zašroubovalo se to a hurá zpět do chalupy! Celá tahle akce netrvala déle než 10 minut.
Po nastartování zakolísaly otáčky, ale hned se uklidnily, zařazuji 1. stupeň, pomalu vyjíždím ze servisu BMW. Po zařazení 2. a 3. stupně jsem si říkal, že to ani necuká, když jsem ve 30 km/h na 3ku sešlápnul plyn na podlahu. Znatelná síla kopla do válců a už jsem najížděl na krátkou dálnici. U 150 km/h řadím 4. stupeň, šlapu tomu na krk, podívám se na budíky a valím zraky - 190 km/h na 5000 toček, pak jsem musel prudce brzdit, vjelo mi tam zmrd-Polo. Sjíždím z dálnice, na semaforu jsem hrabal ještě za 3. Točí to krásně přes celý otáčkoměr, u těch 7000 ale končím, "mám ten motor pořád ještě rád.."
Takže chiptuning mohu vřele doporučit i u atomsferických motorů. Píše ještě, že až si ř. jednotka "zvykne" na ten čip, tak to bude ještě lepší, ale tomu nevěřím.
Zítra večer jedeme na testovací dálnici Bonn-Köln, 7 km bez zatáčky, tak podám další čísla. Jsem zvědav jestli dosáhnu hranici 250 km/h, uvidíme (ale asi těžko) Vezmu kameru, ale to abych sháněl nějakej program na komprimování videa...
150 hp zaklad, 15 kobyl chip, 16 ladak, KN mno 4 kone .. to mas teda +/- 185hp. fakt tomu veris?Jawak píše: Fuckt? Točí to teď krásně do 7k, ještě jsem zapoměl, ten týpek co mi prodával ten laďák, tak že prej je to nějakej "fächergekrümmter Durchlauf" a že přidá 16 kobyl, a mám ještě filtr od Hanze s vlastní výrobou náporu studeného vzduchu. Narval jsem za pravou ledvinu (při pohledu na masku) kus převozní SPZky, tím svádím ten luft do díry, kam pak proudí k filtru. Odizoloval jsem to hafo molitanem, protože ten hliníkovej kastlík netěsnil. "Jawákův patent"
-
Jawak
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4103
- Registrován: stř 03.09.2003 00:00
- Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
- Klubové ID: 125
- Kontaktovat uživatele:
Když rozeberete v motorovém prostoru "kastlík" (jak je místo na baterku), nejdřív takovej izolační bordel, pak plastovej dekl, ten je chycenej 4ma samořezama, tak najdete schránku plnou listí z 90tých let, hafo prachu a taky takovou hliníkovou bedničku, kde je napsaný DME, je tam ještě hnědá nálepka, na které je buď BOSCH nebo SIEMENS, čárový kód a číslo řídící jednotky, u mě to bylo 0261 200 402, tohle číslo potřebuju a seženu čip na e30, e32, e34, e36, e46, možná ještě nějaké. Tak dejte vědět kdo bude mít zájem. To číslo ř. j. je nejdůležitější! (Prosím celý, některý začínají i jinak)
Na ceně se určitě domluvíme. TT za tuhle "srandu" vyklopil 9k, jinak 12.5
Výsledek je prakticky stejný
Na ceně se určitě domluvíme. TT za tuhle "srandu" vyklopil 9k, jinak 12.5
Výsledek je prakticky stejný
-
Jawak
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4103
- Registrován: stř 03.09.2003 00:00
- Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
- Klubové ID: 125
- Kontaktovat uživatele:
Dáme sprint?LOPOLO píše:150 hp zaklad, 15 kobyl chip, 16 ladak, KN mno 4 kone .. to mas teda +/- 185hp. fakt tomu veris?Vymen jeste ventylky a pojede ti to minimalne tak dobre jako 328i. V zadnym pripade ti nechci brat radost ale podle me je to holej nesmysl. Nezvykle polozenej kroutak s placeboefektem udela svy kamo.
Co je plackabo efekt, nebo co?
Bombarder píše:na kolik te ten chip vysel, nemuzu to cele precist.Jawak píše:jo to znám, ale na bolení hlavy mě to fuckt nepomohlo, já to většinou poznám a nasere mě to ještě vícžrat nějaký náhražky...
Jawak píše: Má s tím někdo zkušenosti? S čipem u benzíňáků?
Na eBay nabízí za 60 € čip, kterej má dát 18 kobyl, moc tomu nevěřím... Píšou, že se vymění jednoduše Motor-Steuergerät - řídící jednotka motoru, kterou pošlou, má být za plastovým(gumovým) deklem jak je u 4válců baterka, někde mezi přihrádkou a motorovým prostorem. Je u toho podrobný návod.
Teď jsem našel dokonce za 10 € +15PS ???
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... gory=40183
Mám to zkusit, za ty prachy?
-
darmon
- Registrovaný
- Příspěvky: 3701
- Registrován: úte 07.01.2003 01:00
- Klubové ID: 91
- Kontaktovat uživatele:
eh, hm KN mu nepridal ani kobyluLOPOLO píše:
150 hp zaklad, 15 kobyl chip, 16 ladak, KN mno 4 kone .. to mas teda +/- 185hp. fakt tomu veris?Vymen jeste ventylky a pojede ti to minimalne tak dobre jako 328i. V zadnym pripade ti nechci brat radost ale podle me je to holej nesmysl. Nezvykle polozenej kroutak s placeboefektem udela svy kamo.
