Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
6-ti kvalt do 328i E36
-
Anonymous
zas tak drahá není o jedný 6ti kvaltový skříni vím,je za 50k.....a má najeto nějakých 8tkm.....jinak se na takové úpravy raději vyser ,prodej káru a kup emko....svob píše:muze mi nekdo poradit co a jak by s tim dalo udelat? Je v te skrini (prevodovky) jeste misto na dalsi kolecko? Delal to uz nekdo? Mkova asi bude bestialne draha...
kde vubec vsichni sosate ty vselijaky navody atd. prosim, prosim, muzete mi nejaky poslat na vsvob@atlas.cz
zdravi velky fanda...
Uz jsem se registrovalHanz píše:trochu mi unika smysl, kdyz uvazim, ze 328i ma Pmax v 5,300 ot/min... kazdopadne to frajerinka bude, to jooMimochodem, co vsechno uz na te 328i mas?
no, na Ebay byla za 1500EUR SMG...
koupil jsem ji u nas, takze zadna slava, skoro rok jsem vychytaval skryte vady. Ted jsem zacal trochu vylepsovat. Dal jsem sportovni podvozek, 17" kola, mam tam xenony. Ted se chystam na vymenu brzd, budu kupovat sportovni, ty derovany. A zvazuju jeste upravu vyfuku a sani, ale rozhodne nemam rad prepaplany auta, takze zvenci to asi necham, je tam pouze Zender kridlo.
tzak to tě chválí,že nejsi laminátovej tuningář...jakej máš rok a kolik si za ni dal?jestli to není tajné a jen tiše doufám,že máš kupátko...svob píše:Uz jsem se registrovalHanz píše:trochu mi unika smysl, kdyz uvazim, ze 328i ma Pmax v 5,300 ot/min... kazdopadne to frajerinka bude, to jooMimochodem, co vsechno uz na te 328i mas?
![]()
no, na Ebay byla za 1500EUR SMG...
koupil jsem ji u nas, takze zadna slava, skoro rok jsem vychytaval skryte vady. Ted jsem zacal trochu vylepsovat. Dal jsem sportovni podvozek, 17" kola, mam tam xenony. Ted se chystam na vymenu brzd, budu kupovat sportovni, ty derovany. A zvazuju jeste upravu vyfuku a sani, ale rozhodne nemam rad prepaplany auta, takze zvenci to asi necham, je tam pouze Zender kridlo.
kupatko bohuzel ne, i kdyz jsem ho hooodne zvazoval. kupoval jsem ho loni pred letem za 240, je to 95 (chtelo by to novejsi). Ale uz jsem do nej nasypal moooc za opravy (spojka, komplet cely chlazeni vc. tesneni pod hlavou, novy gumy, lamda sondy a dalsi drobnosti v interieru...). Jojo, laminatovy auta, no fuj, ale kazdymu se libi neco jinyho...
no, tak jste mi toho zatim moc nerekli
, tak se alespon podelim o to, co jsem nasel
http://www.motor-talk.de/time58/b2003/c07/d2/e119246/z7
http://www.motor-talk.de/time58/b2003/c07/d2/e119246/z7
Ja teda nemecky moc neumim, ale nevypada to slozite! Nekdo se pta, jestli se da do 325i dat prevodovka z M3 3,2. Dalsi mu odpovida, ze ano, ale vzhledem k malemu tocaku 325 to neni az tak dobry. Na tu 6ku by to moc netahlo... Ale, kdyz predela staly prevod z puvodniho 3,23 na 3,15, ktery se pouzival u M3 3,0, tak by to bylo rozhodne lepsi. Alespon on, to tak montuje do 328. Ale nevim, zda ON tu prevodovku upravuje nebo tam dava celou tu M3. Kazdopadne pri zrychleni z 0 na 160 si pomuzes s tou upravou o 3s a z 0-100 o 0,6s, coz se me zda byt pekne...Jawak píše:Teď ještě přeložit si to a pochopit, že?
hmmm .. ty parametry vypadaj zajimave.svob píše:Ja teda nemecky moc neumim, ale nevypada to slozite! Nekdo se pta, jestli se da do 325i dat prevodovka z M3 3,2. Dalsi mu odpovida, ze ano, ale vzhledem k malemu tocaku 325 to neni az tak dobry. Na tu 6ku by to moc netahlo... Ale, kdyz predela staly prevod z puvodniho 3,23 na 3,15, ktery se pouzival u M3 3,0, tak by to bylo rozhodne lepsi. Alespon on, to tak montuje do 328. Ale nevim, zda ON tu prevodovku upravuje nebo tam dava celou tu M3. Kazdopadne pri zrychleni z 0 na 160 si pomuzes s tou upravou o 3s a z 0-100 o 0,6s, coz se me zda byt pekne...Jawak píše:Teď ještě přeložit si to a pochopit, že?
To bude asi nejaky error... To by prece neslo dolu, ale nahoru!Lukas H. píše:Ale je docala zajimavy jak sel dolu kroutak...LOPOLO píše:http://www.kramsky.cz/Tuning/K4.php3
Jinak k tomu 6-ti kvaltu, neni az tak easy, vzhledem k tomu, ze staly prevod je v difecu, tak by se musel predelat bo vymenit i ten. A kdyz by se dala M3 prevodovka (ne upravovala stavajici), tak jeste kratsi kardan... Jinak kamos ma ten difec v E46 328 a zrychluje to opravdu o poznani lip, na ukor maximalky, samozrejme... Ale ta by se dala resit tou 6kou.
"3,23 na 3,15"-- k cemu to? tim si jen pohorsis, neb potrebujes prave zvednout prevodovy pomer... krom toho, prevodovkou jen docilis jine odstupnovani kvaltu + jeden navic /M3 3,2 ma tu 6ku na snizeni otacek na dalnici, takze si nepomuzes moc ani timto/... jestli chces lespi zrychleni, musis dat jiny diferencial /328i ma 2,93... takze bud samosvor z 325i s pomerem 3,15 nebo z 320i s pomerem tusim 3,45 ci kolik/... jestli chces mermomoci nejakou frajerinu, dej tam sekvencni razeni /de facto jen prekopana "kulisa-prevod", radis kvalty jako na motoce/, vyjde to na cca 30-50k dle typu auta a je to ve srovnani z prevodovkou o NECEM 
PS_ohledne tech Kramskyho kreaci zustavam porad ponekud skepticky, preci jen tam vidim jen cisla, zadny grafy a vitr v penezence
))
PS_ohledne tech Kramskyho kreaci zustavam porad ponekud skepticky, preci jen tam vidim jen cisla, zadny grafy a vitr v penezence
“Ability is what you're capable of doing.”
