Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Cidla vseho druhu

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6216
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#41 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

3ka je od tahla ASC/kdyz vyhodis tu klapku z ASC skrtici klapky, udajne to prida 5PS navrch a ASC bude fungovat dal ve fci stabilizacniho systemu, ale nebude regulovat hrabani ubiranim vykonu/, 4ka jsou smesovace topeni /prava-leva pulka/
“Ability is what you're capable of doing.”
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Klubové ID: 1

#42 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

darmon: jeste k tem nesmyslnejm udajum o spotrebe ... mozna zkusim tuhle kalibraci i kdyz si nemyslim ze to pomuze. Porad mi to nejde. :-(

Note on test #20:
The factor is used to correct the OBC Avg Fuel Consumption figure to reality. If your OBC is off a bit: fill UP totally, run tank down and refill; then calculate your Actual MPG. Now enter test 20 to get the old Correction Factor.

NEW CF= OLD CF *(OBC MPG/Actual MPG)
Enter the NEW CF using the numeric keys and hit SET/RES to store. PLEASE record your OLD CF so that IF you screw up you can always go back to what it was.

je to z tyhle stranky
Odpovědět