Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

motor chcípá....

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Klubové ID: 91
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od darmon »

ja nevim, prvni co bych udelal je ze bych vyndal ventil volnobehu, vycistil ho a pak by se videlo
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Klubové ID: 7
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od patras Čestný člen »

Originál zaslal darmon
ja nevim, prvni co bych udelal je ze bych vyndal ventil volnobehu, vycistil ho a pak by se videlo


tím začnu dík
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Klubové ID: 7
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od patras Čestný člen »

Je to vadná váha vzduchu :mad: Na vrakáči 3000,- jinak 14000,-:mad:
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Klubové ID: 1

#24 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

Originál zaslal Petr
Tak problém se chcípáním řešim už dlouho a na nic sem nepřišel. Dvakrát sem to nechal napíchnout a nic, teda žádnou závadu comp nevyhodil. Prošel sem kde co a nic a motor si pořád vede svou. Dojíždím na kvalt ke křižovatce nohu na brzdě, šlápnu spojku zhasne. Otočim klíčem a naskočí jako nic. A problém teplýho startu mam taky, takže mi připadá, že s tim možná má něco společnýho. V jednom nejmenovanym autorizovanym servisu mi přijímací technik řek, jo pane, tohle ty auta dělaj. Nejraděj bych mu roztrh hubu za takovýhle řeči, protože nevěřim, že by fabrika neco takovýho připustila. Mam podezření na řídící vstřik nebo na čidlo otáček, ale to by se přeci ukázalo na výčtu závad. Už to ani neřešim, hlídám si otáčky a když je nenechám spadnout pod 1500 tak nic neudělá.
Takže sem tě určitě nepotěšil a když na něco přijdu tak to sem hodim.


Zapomel sem ti napsat. Mel sem naprosto stejnej problem a delala to skrtici klapka sani. V mym pripade potenciometr kerej ji ridil a tak byla smes po poklesu otacek pravdepodobne priliz chuda ( klapka zustavala asi vic pootevrena ) a motor chcipal nebo minimalne zakolisal az k 200ot/min.
Petr_1
Registrovaný
Příspěvky: 895
Registrován: stř 20.03.2002 01:00
Bydliště: Velké Meziříčí

#25 Příspěvek od Petr_1 »

Originál zaslal LOPOLO
Zapomel sem ti napsat. Mel sem naprosto stejnej problem a delala to skrtici klapka sani. V mym pripade potenciometr kerej ji ridil a tak byla smes po poklesu otacek pravdepodobne priliz chuda ( klapka zustavala asi vic pootevrena ) a motor chcipal nebo minimalne zakolisal az k 200ot/min.


No jo, muj problem je, že tam žádnou škrtící klapku nemam. Leda potenciometr u pedálu, na ten sem ještě nekoukal.
Odpovědět