Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
trochu přiuvařenej motor
Protože mi odešla viscospojka, jezdim nejakou dobu bez vrtule. V koloně se to obvykle trochu zahřeje, což řeším puštěním klimatizace tzn. vrtule na elektriku a snažím se co nejdřív rozjet a chladit náporově. Tento "postup" fungoval bez problémů až do teď.
Ve čtvrtek v koloně se to opět trochu zahřálo a ani následný rozjezd už ničemu nepomohl. Takže jsem zastavil a nechal to zchladnout. Trochu se z něj kouřilo v nádržce to bublalo, tak jsem povolil oba odvzdušňováky. Pak už to kouřilo a bublalo hodně a dlouho. Po zchladnutí na provozní teplotu (střední ryska na teploměru) jsem se pokusi dojet aspoň pro vodu k benzince, což se podařilo, ale hřálo se to pořád. Takže jsem to nechal úplně vychladnout, dolil jsem vodu a odvzdušnil. Poté jsem bez problémů dojel do Prahy (asi 60 km)
V pátek jsem před jízdou opět zkontroloval, dolil a odvzdušnil. Při startování se to točilo asi minutu než to chytlo a pak zase jízda až do první kolony. Situace podobná, začalo se přehřívat, na benzinku, nechat zchladnout, dolít ... Cesta (cca 300 km) jel jsem asi 5 h a dolil asi 10 l vody. Vždycky to udělalo v koloně (absence vrtule) a nebo když jsem vypnul motor (tankování). V tom případě okamžitě po ujetí 20 m rafička startuje nahoru.
Před cestou zpět do Prahy (opět asi 300 km) jsem provedl oblíbenou procedůru, teď už naprosto brilantně a jel jsem celou cestu v kuse bez vypnutí motoru nebo zastavení.
Já bych to viděl na těsnění pod hlavou, ale uvítám každý názor.
Teda vyjma těch co mi řeknou, že jsem kokot, když jezdím bez vrtule. To už jsem si ujasnil:
Takže předem dík.
A ještě jednu otázku. Když chci koupit tu viskospojku, prodají mi to třeba v autecu jako housku na krámě, nebo se to někde nějak objednává ?
Ve čtvrtek v koloně se to opět trochu zahřálo a ani následný rozjezd už ničemu nepomohl. Takže jsem zastavil a nechal to zchladnout. Trochu se z něj kouřilo v nádržce to bublalo, tak jsem povolil oba odvzdušňováky. Pak už to kouřilo a bublalo hodně a dlouho. Po zchladnutí na provozní teplotu (střední ryska na teploměru) jsem se pokusi dojet aspoň pro vodu k benzince, což se podařilo, ale hřálo se to pořád. Takže jsem to nechal úplně vychladnout, dolil jsem vodu a odvzdušnil. Poté jsem bez problémů dojel do Prahy (asi 60 km)
V pátek jsem před jízdou opět zkontroloval, dolil a odvzdušnil. Při startování se to točilo asi minutu než to chytlo a pak zase jízda až do první kolony. Situace podobná, začalo se přehřívat, na benzinku, nechat zchladnout, dolít ... Cesta (cca 300 km) jel jsem asi 5 h a dolil asi 10 l vody. Vždycky to udělalo v koloně (absence vrtule) a nebo když jsem vypnul motor (tankování). V tom případě okamžitě po ujetí 20 m rafička startuje nahoru.
Před cestou zpět do Prahy (opět asi 300 km) jsem provedl oblíbenou procedůru, teď už naprosto brilantně a jel jsem celou cestu v kuse bez vypnutí motoru nebo zastavení.
Já bych to viděl na těsnění pod hlavou, ale uvítám každý názor.
Teda vyjma těch co mi řeknou, že jsem kokot, když jezdím bez vrtule. To už jsem si ujasnil:
Takže předem dík.
A ještě jednu otázku. Když chci koupit tu viskospojku, prodají mi to třeba v autecu jako housku na krámě, nebo se to někde nějak objednává ?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3701
- Registrován: úte 07.01.2003 01:00
- Klubové ID: 91
- Kontaktovat uživatele:
tento postup ti znicil motorOriginál zaslal Milo
Protože mi odešla viscospojka, jezdim nejakou dobu bez vrtule. V koloně se to obvykle trochu zahřeje, což řeším puštěním klimatizace tzn. vrtule na elektriku a snažím se co nejdřív rozjet a chladit náporově. Tento "postup" fungoval bez problémů až do teď.
-
Originál zaslal Milo
A ještě jednu otázku. Když chci koupit tu viskospojku, prodají mi to třeba v autecu jako housku na krámě, nebo se to někde nějak objednává ?
maj je bezne skladem, ostatne kdyz ne tak to do 48hodin privezou z nemecka nebo vodkud.
Originál zaslal bpytlik
hehe abdul jezdi taky v 740iA bez vrtule a jezdil cele leto a daval tomu poradny kour a pohoda...Ale to co popisujes mu delalo taky, mel v prdeli vodni pumpu, nebo spis prasklinku v tom krytu nejakem,uz presne nevim. Az se pripoji, urcite napise cim to bylo![]()
Ja jsem s tim jezdil taky dloho v pohode. I pres ty vedra co letos byly a bez problemu.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3701
- Registrován: úte 07.01.2003 01:00
- Klubové ID: 91
- Kontaktovat uživatele:
jenze ta el vrtule se zapne sama kdyz teplota preleze 91 + 99 C, takze poustet klimu v extremnim vedru je v takovym pripade zbytecna pritez, chladic klimy topi pres 150C, jestlis to pak ochladil naporove tak se moc nedeje ale kazdy prehrati pres urcitou mez vari tesneni pod palici, ktery toho pak ma dost, zkus si nekdy pristi rok az bude fakt vedro, projet po meste s klimou a pak vypnout auto, kdyz ho do minuty nastartujes tak budes teplotou nekde na 3/4,