
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Úpravy od Krámského
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 733
- Registrován: pát 21.03.2003 01:00
- Klubové ID: 162
- Kontaktovat uživatele:
For René: Starouši, nemohl by jsis změnit ikonu zviditelnění??? Pleteš se mi s nějakým Matějem a myslím , že ne jenom mě. Jednak máš fo?ák, tak si tu svoji m3ku fotni, fotku zmenši na 120x120 pixelů a mrskni si ji pod svůj nick. Anebo ti nabízím fotku tvoji kárky už upravenou, tak si ji stáhni a vlož do zviditelnění. Nic těžkého - to zvládneš. Lepší fotku nemám, je to výřez z fotky na Mošnově. Dík.
- Přílohy
-
- změnit velikost z pict0012výřez.jpg (8.72 KiB) Zobrazeno 1529 x
-
- změnit velikost z pict0012výřez.jpg (8.72 KiB) Zobrazeno 1529 x
Konečně jsem se aspoň maličko nabažil a mazlíka na chvíli zaparkoval.
Takže první dojmy:
1) co je vidět
- auto na 18" kolech sníženo o cca. 40 mm
- nastavena negativní geometrie, tj. kola mírně ohnuta do písmene "A"
- pod kapotou posunut chladič a získán prostor pro lepší přívod vzduchu pro kit přímého sání (ten původní) a to jak prostorem, tak i speciálním přívodem vzduchu z přední masky a odspodu (z těch děr vedle mlhovek)
2) co je slyšet
- výfuk zní stejně, motor a sání mají lepší zvuk
3) jak to zrychluje
- je to skutečně doslova "strašný"... to nejde popsat, to se musíte svézt... např. od 200 km/h to zrychluje stejně rychle jako předtím od 140-180 km/h...
- ten změněný převod na diferenciálu měl omezit maximálku, jenže ten motor byl tak nadimenzovaný, že i teď po těchto úpravách jsem z toho dostal 280 km/h... a to otáčky nebyly ještě v červeném poli...
- před úpravou bylo auto od nějakých 6000 otáček jakoby líné, resp. už tam nebyla ta dynamika jako kolem 4-5000 otáček; teď motor v cca. 5500 otáčkách chytá "druhý" dech a auto vyletí vpřed, on mi tam snad namontoval turbo

- jo, a nestíhám řadit!!!
4) jak to sedí
- tak tohle je nejznatelnější rozdíl!!!
- místa kde jsem dříve musel kontrovat a rovnat rozhozený zadek jedu teď o 15-20% rychleji a zadek se ANI NEHNE!!!
Už se těším až tam na sprintech nandám 17" kola a gumy bez vzorku, to bude teprve jízda!
Průser: další zvýšení výkonu je už otázkou investice přes 300 tisíc...
Takže první dojmy:
1) co je vidět
- auto na 18" kolech sníženo o cca. 40 mm
- nastavena negativní geometrie, tj. kola mírně ohnuta do písmene "A"
- pod kapotou posunut chladič a získán prostor pro lepší přívod vzduchu pro kit přímého sání (ten původní) a to jak prostorem, tak i speciálním přívodem vzduchu z přední masky a odspodu (z těch děr vedle mlhovek)
2) co je slyšet
- výfuk zní stejně, motor a sání mají lepší zvuk
3) jak to zrychluje
- je to skutečně doslova "strašný"... to nejde popsat, to se musíte svézt... např. od 200 km/h to zrychluje stejně rychle jako předtím od 140-180 km/h...
- ten změněný převod na diferenciálu měl omezit maximálku, jenže ten motor byl tak nadimenzovaný, že i teď po těchto úpravách jsem z toho dostal 280 km/h... a to otáčky nebyly ještě v červeném poli...
- před úpravou bylo auto od nějakých 6000 otáček jakoby líné, resp. už tam nebyla ta dynamika jako kolem 4-5000 otáček; teď motor v cca. 5500 otáčkách chytá "druhý" dech a auto vyletí vpřed, on mi tam snad namontoval turbo



- jo, a nestíhám řadit!!!

4) jak to sedí
- tak tohle je nejznatelnější rozdíl!!!
- místa kde jsem dříve musel kontrovat a rovnat rozhozený zadek jedu teď o 15-20% rychleji a zadek se ANI NEHNE!!!
Už se těším až tam na sprintech nandám 17" kola a gumy bez vzorku, to bude teprve jízda!

Průser: další zvýšení výkonu je už otázkou investice přes 300 tisíc...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 181
- Registrován: čtv 22.05.2003 00:00
- Bydliště: Žatec, Plzeň
- Klubové ID: 2915
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 181
- Registrován: čtv 22.05.2003 00:00
- Bydliště: Žatec, Plzeň
- Klubové ID: 2915
Měl jsem tam tohle sání, koupeno přes internet z USA:

Všechny další věci a ceny úprav probereme někde osobně, nejlépe na nějakém srazu. Třeba teď v sobotu se podle počasí možná objevím na srazu u Mnichova Hradiště.
A nebyl to jen diferák, byly to vačky a další věci. Podvozek je taky komplet nový, stavitelný a myslím že značka je Blistein nebo tak nějak. Je to profesionální podvozek, stejný má i Krámský na svém speciálu.

Všechny další věci a ceny úprav probereme někde osobně, nejlépe na nějakém srazu. Třeba teď v sobotu se podle počasí možná objevím na srazu u Mnichova Hradiště.
A nebyl to jen diferák, byly to vačky a další věci. Podvozek je taky komplet nový, stavitelný a myslím že značka je Blistein nebo tak nějak. Je to profesionální podvozek, stejný má i Krámský na svém speciálu.