
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Olej v diferáku
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3701
- Registrován: úte 07.01.2003 01:00
- Klubové ID: 91
- Kontaktovat uživatele:
vypada ze to delas prvne tak trosku teorie 
nejdriv si zjisti jestli mas samosvor nebo ne, bud tim ze na stitku u pomeru je S, nebo tak ze zvednes zadni napravu a zatocis kolem, kdyz se druhy bude tocit ve stejnym smeru tak mas, kdyz opacne tak nemas.
Pak si podle toho kup olej, do samosvoru jedine baworacky. Jak sem rikal dva litry staci, protoze tam je neco takovyho (E32 maji 1.9 resp 1.7 u 730) Rovnou si kup i 2x novej sroub a podlozku, pac tekouci diff je napicu a kilo navic te nerozhodi.
Pak uz to je sranda, nejdriv vyndej napousteci sroub, coz te vynecha trapasu ze treba nepujde a ty vyndas nejdriv vypoustak a budes mit prazdnej diferak a nemoznost povolit napousteci sroub
Precejen to je na spodku auta, takze casto zatuhly a nehreje se to toliko jako motor aby to nejak chranilo od bordelu. Pak pomuze jedine hruba sila s horakem ci autogenem.
Voleje se tam dava presne po napousteci diru, nebo par milimetru min, proste si udelas zahnutej drat, a tim prozkoumas jestli uz tam mas dost. Na to abys tam olej dostal potrebujes olejnicku s pumpou, coz je celkem logicky vzhledem k tomu kde to je a jak je velkej ten otvor ze to tam z flasky nedostanes

nejdriv si zjisti jestli mas samosvor nebo ne, bud tim ze na stitku u pomeru je S, nebo tak ze zvednes zadni napravu a zatocis kolem, kdyz se druhy bude tocit ve stejnym smeru tak mas, kdyz opacne tak nemas.
Pak si podle toho kup olej, do samosvoru jedine baworacky. Jak sem rikal dva litry staci, protoze tam je neco takovyho (E32 maji 1.9 resp 1.7 u 730) Rovnou si kup i 2x novej sroub a podlozku, pac tekouci diff je napicu a kilo navic te nerozhodi.
Pak uz to je sranda, nejdriv vyndej napousteci sroub, coz te vynecha trapasu ze treba nepujde a ty vyndas nejdriv vypoustak a budes mit prazdnej diferak a nemoznost povolit napousteci sroub

Voleje se tam dava presne po napousteci diru, nebo par milimetru min, proste si udelas zahnutej drat, a tim prozkoumas jestli uz tam mas dost. Na to abys tam olej dostal potrebujes olejnicku s pumpou, coz je celkem logicky vzhledem k tomu kde to je a jak je velkej ten otvor ze to tam z flasky nedostanes
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3701
- Registrován: úte 07.01.2003 01:00
- Klubové ID: 91
- Kontaktovat uživatele:
trosku jsem zapatral pac se mi nezdalo to SAF-XO, a je to jinak, do samosvoru patri SAF-XJ, coz je castrol kterej to dela jen pro BMW a nikoho jineho, proto to jinde ani nekoupis, (to rekli clovekovi kdyz volal do castrolu, ze na ten olej ma patent bmw (podle SAE normy to je SAE 145, tj do teploty 145) u jinejch hrozi spaleni lamel), viz TIS
SAF XO patri do nesamosvoru, nicmene proste tam muzes dat kvalitni syntetiku 80W90. v tomhle bych dal jedine opet castrol.

SAF XO patri do nesamosvoru, nicmene proste tam muzes dat kvalitni syntetiku 80W90. v tomhle bych dal jedine opet castrol.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3701
- Registrován: úte 07.01.2003 01:00
- Klubové ID: 91
- Kontaktovat uživatele:
jinak aby bylo jasno v tom SAF-X atd, castrol ma dve rady produktu, jedny co jsou ve volnym prodeji, druhy co dela jen pro servisy a tak a proto to koupis jen v BMW a nikde jinde. "komercni" syntetika je SAF-X, to servisacky je SAF-XJ pro samosvor a SAF-XO je pro nesamosvor, jsou to jak sem uz psal oleje primo vyvinuty pro BMW.
Dobry je vlezt na stranky castrol.cz a porovnat "nabidku na cerpacich stanicich a v prodejnach" a "nabidka v autoservisech" tam to je hezky rozepsany
Dobry je vlezt na stranky castrol.cz a porovnat "nabidku na cerpacich stanicich a v prodejnach" a "nabidka v autoservisech" tam to je hezky rozepsany
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1151
- Registrován: pon 11.03.2002 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Originál zaslal darmon
jinak aby bylo jasno v tom SAF-X atd, castrol ma dve rady produktu, jedny co jsou ve volnym prodeji, druhy co dela jen pro servisy a tak a proto to koupis jen v BMW a nikde jinde. "komercni" syntetika je SAF-X, to servisacky je SAF-XJ pro samosvor a SAF-XO je pro nesamosvor, jsou to jak sem uz psal oleje primo vyvinuty pro BMW.
Dobry je vlezt na stranky castrol.cz a porovnat "nabidku na cerpacich stanicich a v prodejnach" a "nabidka v autoservisech" tam to je hezky rozepsany
nemužu tam najit olej pro samosvory....vite ho nekdo?