Těšte se na pořádnou jízdu Zítra tam jedu a do konce týdne budou první 2 úpravy na autě hotové, pak mi ještě bude čekat další etapa, to až dorazí z Německa potřebné díly.
Možností je celá řada. Dělal jsem si poznámky a poslouchal povídání o všech možnostech zvyšování výkonu přes 2 hodiny...
Ovšem nic to nebylo proti tomu, když mi pak p. Krámský svezl ve svém speciálu... Ne že bych už neseděl v rychlých autech, ale tohle bylo jak z jiné planety...
Jojo ted sem videl na aukci m3 smgII, rv. 2002, plna palba (super kuze, 16:9 navi,bixenon a pod) prevzeti leasingu s tim ze to vyslo na mega se vsim vsudy...Uplne zadaco,mit ty prachy jdu pro ni, pojezdim,prodam a za vyvar koupim m3 e36
No nechcu nic říkat,ale všechny tyto elektronické systémy jsou tak trochu pro blbce.Zrovna dneska jsem o SMG četl a má to i svoje proti aspoň u E36ky psali že při hodně sportovní jízdě to odchází,jelikoš to kvaltuje bez ubrání plynu v plných točkách.Dokonce to prý píšou přímo v příručce od BMW.Je to věc chuti a názoru.
jak radi bez ubrani plynu? Ono to ten plyn ubere,akorat ze elektronicky....ty mas pedal na podlaze, ale ono to plny "vypoji", preradi a zas "zapoji"....Rychlost prerazeni zavisi na tom, v jakych to mas otackach, ale kdyz mas sport rezim a radi to v cervenem, tak ti garantuju,ze tam rychle s manualem nepreradis (a to jak jsem te vcera videl neradis zrovna nejpomaleji:)) A nebavim se o E36 (kde se davala enom do Mka), ale o E46, kde to radi fuckt skvele...neveril jsem tomu, ale potom co jsem se svez, bych nevahal ani sekundu a okamzite ji bral.....A to ta SMGII v nove M3 je jeste vychytanejsi,to musi byt maso...
No já si stejně nemůžu pomoc,fofr klacek je fofr klacek!Nemám prostě rád ty všechny protiskluzy,stabilizační systémy atd. Hned to vypínám.Jedeš kládu a najednou ti něco rachotí a ubere plyn.Nebaví mě to. A co se týče 46ky tak jsem zatím na zemi,za mega seženeš nějakou zbořku a voňavka nebitá 1,5mega.A navíc E36 se mi zatím líbí víc.