Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
našel se chip na mou 320 :)
- TT
- Registrovaný
- Příspěvky: 1358
- Registrován: ned 25.08.2002 00:00
- Bydliště: Praha 8
- Klubové ID: 124
- Kontaktovat uživatele:
necelejch 60 těsně pod 60, teď jsem to točnul na 7000 ot, a bylo tam tak nějak 65, určitě by to šlo ještě o nějakej ten km víš, ale ještě nebyl čas to vytočit na max, čekám na sluníčko, ale to že tam je něco poladěnýho, znát opravdu je by? je to jen + 15PS motor jde od spodu ještě líp než před tim, mám tam sání , a od svodů jinej vejfál, bez katu, tak jsem zvědavej , jak to všechno dohromady bude fungovat , a jak se to projeví
BMW E63 LCI - 650i Manuál + E84 - X1 20dX + E87 - 120i
- TT
- Registrovaný
- Příspěvky: 1358
- Registrován: ned 25.08.2002 00:00
- Bydliště: Praha 8
- Klubové ID: 124
- Kontaktovat uživatele:
Originál zaslal Klakson
TT kolik tě koštoval jestli to není tajný
Eriksone, normálka 14.000,- teď byla akční cena 9.200,-, je to od GX, maj tam toho dost a po rozhovoru s technikem , si dovolím říct, že tomu fakt rozumí, a nedovolí si tam dát nějakej shit, řekneš si o co máš zájem o kolik zvýšit otáčky, odstranit omezovač max. rychlosti atd.
- TT
- Registrovaný
- Příspěvky: 1358
- Registrován: ned 25.08.2002 00:00
- Bydliště: Praha 8
- Klubové ID: 124
- Kontaktovat uživatele:
Originál zaslal rene kurc
To máš svatou pravdu a proto se mi zdá to uvažováni o těch vačkách trochu zbytečný.Ono nejde jen o ten krou?ák,ale o to ,že ten motor tak rychle neutaháš a tolik netrpí .Přece jen musíme dát za pravdu tomu starýmu sloganu,že obsah ničím nenahradíš!
no utaháš, neutaháš, po výměně vaček se sníží životnost motoru, s tím plně souhlasím, ale otázka za jak dlouho se ten motor zničí, nejezdim závody, takže si myslím , že by nějakejch 50 tis mohlo vydržet a to s ním ani nenajedu, samozřejmě, když mu budu dávat čoud po každé když s ním pojedu a otáčky půjdou přes červený, tak motorek bude za chvíli funět:D
- TT
- Registrovaný
- Příspěvky: 1358
- Registrován: ned 25.08.2002 00:00
- Bydliště: Praha 8
- Klubové ID: 124
- Kontaktovat uživatele:
Originál zaslal rene kurc
Ale jasně,že jo,já jsem taky pro týdle ty věci.Ale jde oto si to spočítat a přebrat-kolik do toho dáš ,jaký bude výs. efekt a budeš na tom asi tak jak sériová 325ka.Ale asi to tolik nevidrží.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2529
- Registrován: úte 19.03.2002 01:00
- Bydliště: Trutnov
- Klubové ID: 66
- Kontaktovat uživatele:
TT dík za info, no já spíš jak asi víte špekuluju nad kompressorem, jde o to že než abych prodal tu svoji káru za pár kaček a koupil nějakou mrdku jenom kůli tomu že to 325i tak na to seru, měnit motor ok, ale 325i? jak již bylo řečeno V8:ucta: :ucta: :ucta: :ucta: , je tu ale základní problém který ničí všechny plány a sny
čas, toho je málo, a to mě fuck sere. No jak by řekl našinec "nenaděláš nic". 

