Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
motor is
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2529
- Registrován: úte 19.03.2002 01:00
- Bydliště: Trutnov
- Klubové ID: 66
- Kontaktovat uživatele:
ty vole já se z toho ale fakt poseru dneska jsem celej den přemejšlel o tom kompresoru, musím sehnat nějaký starý turbo, třeba i nefunkční abych si ho zkusil předělat na nečisto, nemá doma někdo něco? Co jsem se dočetl u různejch úpravců BMW, tak do tlaku asi 0,35 baru se nemusí s motorem nic dělat, takže teď jenom to postavit, nechat upravit řídící jednotku a je to:D
:walk:

-
patras
- Čestný člen
- Příspěvky: 7095
- Registrován: pát 02.05.2003 00:00
- Bydliště: Náchod
- Klubové ID: 7
- Kontaktovat uživatele:
Originál zaslal Klakson
jsem hrozně nedočkavej, snaž se![]()
Motor to přežije prej v pohodě, on sám měl jedno takhle upravený. Turbo jde přímo na sání motoru a je hnané z řemenice na přímo. Takže prakticky funguje jako kompresor z Medvěda. Turbo má označení G80 (turbo g60 bylo v prototypu corrada, název zůstal, turbo ne) Hlavně je ale nejspíš levnější než z Mercedesu. Na vrakáči se dá koupit za cca 5000,- , Nejdražší je přeprogamování řídící jednotky. Musím od něj vydolovat nákresy, který sám dělal. V garáži má ještě dvě turbíčka (jedno mám zamluvený, ale nevím co od něj koupit dřív (za chvlku z toho bude nejdražší compact na světě






PS: už přitáhl tu M3 E46, málem jsem dostal infarkt (asi ze závisti)


BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2529
- Registrován: úte 19.03.2002 01:00
- Bydliště: Trutnov
- Klubové ID: 66
- Kontaktovat uživatele:
no hele, tak se nějak domluvíme a budem měnit poznatky z úpravy, já bych do toho šel taky, ty máš někoho na tu jednotku? já bych o někom věděl, je dobrej ale taky si to nechá zaplatit (asi 25000) původně jsem myslel že to za ty prachy udělá sám. až budeš mít nákresy tak dej vědět, to budou jatka :mhihi: už se klepu jako blázen. :walk:
jak to je s tím hnacím kolem, to musel mít jinak chycenou vrtuli na chldič, škoda že už to auto nemá dalo by se to okoukat a bylo by to v poho, nejhorší bude přichitit ten G-lader a hnecí kolo jinak to musí bejt v poho.
jak to je s tím hnacím kolem, to musel mít jinak chycenou vrtuli na chldič, škoda že už to auto nemá dalo by se to okoukat a bylo by to v poho, nejhorší bude přichitit ten G-lader a hnecí kolo jinak to musí bejt v poho.
-
patras
- Čestný člen
- Příspěvky: 7095
- Registrován: pát 02.05.2003 00:00
- Bydliště: Náchod
- Klubové ID: 7
- Kontaktovat uživatele:
Originál zaslal Klakson
no hele, tak se nějak domluvíme a budem měnit poznatky z úpravy, já bych do toho šel taky, ty máš někoho na tu jednotku? já bych o někom věděl, je dobrej ale taky si to nechá zaplatit (asi 25000) původně jsem myslel že to za ty prachy udělá sám. až budeš mít nákresy tak dej vědět, to budou jatka :mhihi: už se klepu jako blázen. :walk:
jak to je s tím hnacím kolem, to musel mít jinak chycenou vrtuli na chldič, škoda že už to auto nemá dalo by se to okoukat a bylo by to v poho, nejhorší bude přichitit ten G-lader a hnecí kolo jinak to musí bejt v poho.
nevím ja G-lader, ale s tím G80 by to neměl být problém, malá úprava řemenice. Mě říkal, že to udělá za 25000 včetně turba, jednotky a veškeré práce (5k turbo, 5k práce a díly a 15k jednotka) Víc bych asi nedal.
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
-
patras
- Čestný člen
- Příspěvky: 7095
- Registrován: pát 02.05.2003 00:00
- Bydliště: Náchod
- Klubové ID: 7
- Kontaktovat uživatele:
Originál zaslal Klakson
G-lader = G80, je to kompressor
do toho bych šel, co kdyby jsme se nějak domluvili na víkend, že by jsme tam sjeli, měl by jsi čas? jinak jak dlouho to bude asi stavět?, možná bych si to postavil sám no nevim, to víš mám lufta někde nachávat klíče s autem![]()
![]()
Trvá to tři dny, s časem to vypadá teď docela bledě. Seženu podklady pro stavbu, určitě se ozvu co nejdřív.
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET