1) diferenciál + zadní tlumiče jsou měněný díky tomu ?uknutí na obrubník
2) přední tlumiče měním proto, jelikož když budou nové ty zadní, tak to chci mít sladěný a vyladěný na ty nové tvrdší 18" kola
3) spojka se NEMUSELA měnit, prý ještě vydrží tak 15 tisíc podle stylu jízdy, nicméně když už to v tom Autecu stojí...
4) brzdy + destičky + výfuk + kit na řadící páku + volant + kola + světla atd... - to jest má vlastní inciativa, takový lehký tuning
Skutečně diferenciál. To co pohání kola. Jsem v tom laik. Rameno je samozřejmě vyměněno taky.
M3 vydrží hodně, ale bohužel s M3 jsou ty nárazy na obrubník většinou silnější a v trošku větší rychlosti
Ono na druhou stranu když s tím lítám 250 km/h a jezdím i na okruhu tak se rozhodně nespokojím s tím, když mi třeba technik řekne "to by mělo vydržet" nebo "to snad nebude zlobit" a pod. Prostě všechno musí být na 100%, chci mít jistotu.
pokavad clovek ten diferak vylozene neutrhne o neco, coz je dost tezko zrealizovatelny aniz by odlitly ramena, vytrhly se nahore tlumice a stejne by to zkoncilo ze by se poloosa vytrha z loziska na strane diferaku, coz neni moc realny protoze nejdriv by ulitla z loziska na kole a pak by tam plandala tak pak by se diferak menil, aby k tomu doslo je treba sundat zadni napravy aby auto zadkem sedelo na zemi na diferaku a pak ho tahnout po zemi
Originál zaslal Béďa Mno rekl bych ze spojovaci hridel (kardan)
A to ze pres par ozubenych kol v diferaku.. njn ale co se tam da ohnout?? Vylamat mozna..
Takze :fuckoff: :bigok:
Ja to kolo videl.Vylomil ho pekne.Musela to bejt slusna rana.Raz pres rameno a poloosu mohl z diferakem neco udelat.Nebo si Autek namastil pres pojistovnu kapsu ...............
ok, jsem se spatne vyjadril, myslel jsem samosvor 25% /vim ze Mko ma virtualne 100%, na druhou stranu asi vsichni videli video s JFK na trave... 100% vypada fuckt jinak / ))