Zajímalo by mě v čem je motor m43 rozdílnej od motoru m40. Mam e30 a chtěl bych, právě místo m40, dát m43. (co elektrika, paliv. pumpa, ...)
Díky za každou radu apod...
jenom strucne rozdily mezi M40 a M43:
1.)nahradil v roce 93 M40
2.)M43 ma vetsi tocak a na nizsich otackach
3.)ma retez misto remenu
4.)vazi o dve kila vic
Originál zaslal darmon jenom strucne rozdily mezi M40 a M43:
1.)nahradil v roce 93 M40
2.)M43 ma vetsi tocak a na nizsich otackach
3.)ma retez misto remenu
4.)vazi o dve kila vic
Takže to ještě nejni šestnáctiventil? Jde mi o to jestli by šel narvat do e třicky místo m 40. Co úchyty a elektrika apod?
Dík moc
do E30 asi musíš vyměnit olejovou vanu (kvůli jinému uložení motoru na nápravě), nevím jestlim to jde. Já to dělal u motoru M-40 z E 36 do E 30, to bylo bez problémů.
Obávám se, že řj i kabely přehodit. Kabely byly jiný i na M 40 e 30 x M 40 e 36. A tu olejovou vanu si prověř, u M 40 jde prostě přehodit vana e 30/ vana e 36, ale M 43 už může být trochu jiný... Víc nevím, hodně zdaru. PS dej si tam radši is (M 42)