Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Přítlačak, napínák.. nebo jak se tomu nadává...

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Don T
Registrovaný
Příspěvky: 178
Registrován: pát 07.02.2003 01:00

#1 Příspěvek od Don T »

O vikendu jsem menil klinak a remen ke klime.. samozrejme, ze se pri tom objevila jina zavada:cry: Uz jsem to psal do jineho auditka, ale radsi udela samostatnou diskuzi pac to docela specha.. Jde o to, ze po nacpani noveho remene ( ktery samozrejme neni vytahany a tak vic pne ) zacalo cosi cvakat z motoroveho prostoru.. podle poslechu to vypada na lozisko napinaku. Snazim se ho sehnat.. neco jsem nasel, ale nevim ci je to ono poradi nekdo? Nerad bych koupil neco co tam nepasne..

Zatim jsem sehnal od firmy febi bilstein:
1) Riemenspanne Repl. Part No. 11 28 1 247 051 za 1380,- tohle je ta napinaci tycka
2) Spannrolle Repl. Part No. 11 28 1 748 131 ( 11 28 1 720 343 ) 500,- tohle je podle me inkriminovane lozisko napinaku klinaku
3 ) Umienkrolle Repl. Part No. 11 28 1 738 605 ( 11 28 1 726 181)
( 11 28 1 730 571 ) ( 11 28 1 738 061 ) 770,- tohle je podle me napinak remenu na klimu.

Co me na tom, ale desi, ze u nekterych dilu je vic kodu a hlavne nevim jestli nahodou nemuze cvakat treba zrovna ten napinak a ne lozisko. Mate s tim nekdo nejake zkusenosti?! Pomoooooooc.. za kazdou radu predem dekuji

:bigok: :ucta: :ucta: :ucta:
Don T
Registrovaný
Příspěvky: 178
Registrován: pát 07.02.2003 01:00

#2 Příspěvek od Don T »

Sakra nikdo neporadi si tu asi budu psat sam se sebou:cry: Nema aspon nekdo nejakou prirucku v ktere by byli uvedene spravne pn dilu ktere potrebuji? Je to na 318is 93, M42 motorem s klimoskou prosiiiim pomoooc. Nerad bych aby se me to rozpadlo za pochodu a cpat tam stare remeny aby se to tolik nepnulo a tim padem neklapalo me prijde znacne uchylozni..:shit:
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6216
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#3 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

mno nevim,mam presne to same,ale cisla dilu netusim....
“Ability is what you're capable of doing.”
Unregistered

#4 Příspěvek od Unregistered »

A nevis kde by se to dalo sehnat nove, ale ne moc drahe? Jak jsem psal podle me to nema cenu menit za jete pac to za chvili bude to same.. apropo nestalo se ti neco podobneho co jsem hore popisoval a jestli ano tak co cvakalo.. lozisko napinaku nebo ten napinaci bazmek?

Jeste jeden dotaz chystam se vyrezetovat oil servis dobrej navod jsem nasel na http://www.bimmerinfo.com/tech_docs.htm thx for Kriza. Je to to same na jakykoliv e36 motor? Nerad bych neco doku... podle navodu jsem pochopil, ze mam spojit na 3s 7-7 konektor na diagnostice a datalinku??!
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Klubové ID: 91
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od darmon »

Don T
Registrovaný
Příspěvky: 178
Registrován: pát 07.02.2003 01:00

#6 Příspěvek od Don T »



No jo, ale je to to same i u e36 tohle je na e32 ne?
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Klubové ID: 91
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od darmon »

mno na tom tvym anglickym linku ale nic jinyho neni :) bud mas v aute OBD I konektor (ten kulatej) a tam to je proste takhle, nebo ne a je to jinak :)
Don T
Registrovaný
Příspěvky: 178
Registrován: pát 07.02.2003 01:00

#8 Příspěvek od Don T »

Jestli jsem to dobre pochopil tak mam proste v datadiagnostice na 3 vteriny uzemnit o 19-7:bigok: Tak to snad zvladnu:bigok:
Don T
Registrovaný
Příspěvky: 178
Registrován: pát 07.02.2003 01:00

#9 Příspěvek od Don T »

Vlastne obracene 7 uzemnit o 19:bigok: koukal jsem ted do motoru a mam tam ten datalink konektor. Za hodku budem delat ty remeny tak to pritom zkusim resetnout..
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Klubové ID: 91
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od darmon »

no v BMW je bud patnacti pinovej diagnostickej konektor ale to se tu asi nikoho netyka protoze to je v autech jen do 88 (u e32 do 86), nebo dvacetipinovej konektor podle standardu OBD I (coz je nekdy do 96 nebo kdy, coz se zas netyka mne) a nebo plochy konektor OBD II od tusim 96, jako je pak uz skoro ve vsech autech vcetne skodovky, protoze se to konecne zaclo pouzivat.
Don T
Registrovaný
Příspěvky: 178
Registrován: pát 07.02.2003 01:00

#11 Příspěvek od Don T »

Tak jsem to vcera zkousel a jsem pekne nas.... jediny co jsem docilil je, ze me prestala zvucit vystraha svetel.. ani oil servis ani inspection nezhasli :mad: Neni na to potreba nejakej spesl drat.. uzemnoval jsem to jak o 19 tak primo o kasli a nic:-((( Je vubec mozny abych tim oddelal tu vystraznou signalizaci rozsvicenych svetel pri vypnutem motoru a nebo to byla proste jen nahodne odporoucela ve stejnou dobu a nevite nekdo jak to zprovoznit?!
To je v pytli na neco sahnu a objevi se dalsich10 veci...

Jo a ohledne napinaku a lozisek... chvala bohu to maj krasne popsany takze jsem ty cisla nasel a ted si to uz jen obednam.
Pro ty kdo by to delali taky tak:
loziska jsou: 11 28 1 748 131
napinak: 11 28 1 247 051
d.aemon
Registrovaný
Příspěvky: 1220
Registrován: čtv 16.05.2002 00:00
Bydliště: Lomnice
Klubové ID: 1028

#12 Příspěvek od d.aemon »

:D Jj, mám podobnou zkušenost... pokoušel jsem se o to stejný a výsledkem bylo, že mi nešel přepínat režim automatu. Zkouknul jsem pojistky a našel jednu přepálenou, která za to mohla. Přitom jsem se jinejch kontaktů, než 19 a 7 ani netkl... :dunno: Prostě záhada :eh:
bpytlik
Registrovaný
Příspěvky: 2085
Registrován: stř 31.07.2002 00:00
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od bpytlik »

don t: otevr viko toho konektoru, otoc klice do polohy 2, spoj dretem treba na 10 vterin a uz by se to melo vynulovat...Ono je to popsane na ruznym mistech ruzne,ale nekde to podle tech popisu slo,nekde ne.Takhle mi to fungovalo tutove na 325tds(e36),525tds(e39) a 740(e38)....
Don T
Registrovaný
Příspěvky: 178
Registrován: pát 07.02.2003 01:00

#14 Příspěvek od Don T »

Originál zaslal bpytlik
don t: otevr viko toho konektoru, otoc klice do polohy 2, spoj dretem treba na 10 vterin a uz by se to melo vynulovat...Ono je to popsane na ruznym mistech ruzne,ale nekde to podle tech popisu slo,nekde ne.Takhle mi to fungovalo tutove na 325tds(e36),525tds(e39) a 740(e38)....


Presne tohle jsem delal trosku eng umim abych to z toho pochopil a krom toho to bylo stejne popsane i na e32 v cestine.. zas takova lama nejsem abych to nezvlad.. akorat, ze jedina viditelna vec co se stala byla ta, ze me prestala fungovat signalizace rozsvicenych svetel pri vypnutem motoru:bigok:
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Klubové ID: 91
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od darmon »

hasi se na to zajedu podivat
Don T
Registrovaný
Příspěvky: 178
Registrován: pát 07.02.2003 01:00

#16 Příspěvek od Don T »

Originál zaslal darmon
hasi se na to zajedu podivat


To jako myslis na meho Brambla? Kde se vubec nejvic vyskytujes, ze by jsme se dohodli a dali spicha. Aspon me ho zdrbnes a reknes co vsechno je jeste potreba:bigok:
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Klubové ID: 91
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od darmon »

vidim ze si z praglu, ich auch, delam ve vrsovicich ale dneska se pres den netrhnu, po nejaky paty sesty muzu kamkoliv
Don T
Registrovaný
Příspěvky: 178
Registrován: pát 07.02.2003 01:00

#18 Příspěvek od Don T »

To je v poho. Taky na tom nejsem s casem dobre spis bych to videl nekdy zaver pristiho tydne. Se nak dohodnem, kdyztak me hod cislo a ja se ozvu jak bude trocha time a treba ho zrovna budes mit i ty:bigok: Hlavne by me meli pristi tyden privezt loziska a napinak na klinak. Do te doby se me s tim nechce moc jezdit aby se to lozisko nevysypalo ouplne..
Odpovědět