Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Až mi někdo předjede...

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Bubi
Registrovaný
Příspěvky: 466
Registrován: ned 09.03.2003 01:00
Klubové ID: 212

#1 Příspěvek od Bubi »

Tak potom přijde tahle modifikace:

G-POWER Supercharger kit EVO III 3.2K Conversion of 3.2l modified G-POWER engine (to be carried out at G-POWER Germany). Output: 386kW (525hp), 0.8 bar boost pressure, consisting of: Integrated G-POWER supercharger G21 in series strap-drive, with high-performance centrifugal clutch for declutching in neutral, G-POWER sport air filter, air intake pipe, stainless steel air way pipe, adjustment of the engine electronic and G-POWER logo. Incl. auxilliary equipment with optimized G-POWER stainless-steel rear silencer and G-POWER speedo up to 320 km/h. ( Sequential Manual Transmission against extra charge )

Output: 386kW (525hp) / 7150 r.p.m. Max. torque: 600 Nm / 4000 r.p.m. V-Max: 318 km/h depending on engine speed 0-100 km/h: approx. 4,6 sec.

Už jsem jim psal o cenu, nechci vidět tu odpověď, to bude strašná rána!
Don T
Registrovaný
Příspěvky: 178
Registrován: pát 07.02.2003 01:00

#2 Příspěvek od Don T »

Originál zaslal Bubi
Tak potom přijde tahle modifikace:

G-POWER Supercharger kit EVO III 3.2K Conversion of 3.2l modified G-POWER engine (to be carried out at G-POWER Germany). Output: 386kW (525hp), 0.8 bar boost pressure, consisting of: Integrated G-POWER supercharger G21 in series strap-drive, with high-performance centrifugal clutch for declutching in neutral, G-POWER sport air filter, air intake pipe, stainless steel air way pipe, adjustment of the engine electronic and G-POWER logo. Incl. auxilliary equipment with optimized G-POWER stainless-steel rear silencer and G-POWER speedo up to 320 km/h. ( Sequential Manual Transmission against extra charge )

Output: 386kW (525hp) / 7150 r.p.m. Max. torque: 600 Nm / 4000 r.p.m. V-Max: 318 km/h depending on engine speed 0-100 km/h: approx. 4,6 sec.

Už jsem jim psal o cenu, nechci vidět tu odpověď, to bude strašná rána!


Tak to by byli jatka!:ucta: :bigok: Dej vedet kolik to stoji az ti napisou. To by me fakt zajimalo kolik za to chtej.. planuju, ze si za par let taky poridim M tak abych vedal :bigok: :bigok: :bigok:
bpytlik
Registrovaný
Příspěvky: 2085
Registrován: stř 31.07.2002 00:00
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od bpytlik »

bubi:No urcite bude cena podobna jako by sis koupil m3 e46:) Kazdopadne ted ti to natre docela s prehledem evoVII napr. a az tam budes mit turbo tak na zrychleni ti to da taky (na maximalku uz samosebou nee:)))
Ocasek
Registrovaný
Příspěvky: 946
Registrován: sob 15.03.2003 01:00

#4 Příspěvek od Ocasek »

zbytecny... stejne u nas potkas auto co te predjede asi tak za dve stoleti :)
Bombarder
Registrovaný
Příspěvky: 2111
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Ostrava
Klubové ID: 59
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Bombarder »

Pokud potka mirne nabrouseneho Golfa, tak nevim..
Viz link. (video cca 6MB)
Ale jinak ti fandim..

http://www.eiptuning.com/video/658vr6tdv.mpg
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6216
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#6 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

hele, Bombarder vstal taky z mrtvych... tak co ty nulo, kdy date race? samy hovna a skutek zadnej...
“Ability is what you're capable of doing.”
Ocasek
Registrovaný
Příspěvky: 946
Registrován: sob 15.03.2003 01:00

#7 Příspěvek od Ocasek »

golf kerej jede tri kila ?
Bombarder
Registrovaný
Příspěvky: 2111
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Ostrava
Klubové ID: 59
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Bombarder »

O cem to meles ty pero, jaky race? Myslis 740i proti Golf II? Jestli jo, tak si naser. 320i nelepi ani hovno na Golf II 1.8 16V - overeno.. 325i ta mu ujede..
Klakson
Registrovaný
Příspěvky: 2529
Registrován: úte 19.03.2002 01:00
Bydliště: Trutnov
Klubové ID: 66
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Klakson »

Originál zaslal Bubi
Tak potom přijde tahle modifikace:

G-POWER Supercharger kit EVO III 3.2K Conversion of 3.2l modified G-POWER engine (to be carried out at G-POWER Germany). Output: 386kW (525hp), 0.8 bar boost pressure, consisting of: Integrated G-POWER supercharger G21 in series strap-drive, with high-performance centrifugal clutch for declutching in neutral, G-POWER sport air filter, air intake pipe, stainless steel air way pipe, adjustment of the engine electronic and G-POWER logo. Incl. auxilliary equipment with optimized G-POWER stainless-steel rear silencer and G-POWER speedo up to 320 km/h. ( Sequential Manual Transmission against extra charge )

Output: 386kW (525hp) / 7150 r.p.m. Max. torque: 600 Nm / 4000 r.p.m. V-Max: 318 km/h depending on engine speed 0-100 km/h: approx. 4,6 sec.

Už jsem jim psal o cenu, nechci vidět tu odpověď, to bude strašná rána!


počítej nejmíň tři kyla, normál třeba na is stojí dvě kila
Odpovědět