Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
slabiny motoru 2,5 TDs ??
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 410
- Registrován: úte 29.04.2003 00:00
- Bydliště: Karlovarsko
- Klubové ID: 257
- Kontaktovat uživatele:
ahoj, planuju koupi BMW 325 TDS, slyšel sem od pár lidí zprávy, že má tenhle motor problémy:
1) axiální ložisko kliky
2) praská hlava motoru
prosím o ujasnění jak se věci mají. něvěřim tomu, že to je tak jak se říká, ale zajímalo by mě kdy a proč se to stane. tady z klubu má myslím dost lidí tenhle motor
díky
1) axiální ložisko kliky
2) praská hlava motoru
prosím o ujasnění jak se věci mají. něvěřim tomu, že to je tak jak se říká, ale zajímalo by mě kdy a proč se to stane. tady z klubu má myslím dost lidí tenhle motor
díky
1) o tom nic nevim... :dunno:
2) to je bohuzel pravda, stava se to kdyz tomu davas kour, kdyz je ten motor jeste studenej... A pak kdyz jezdis jen kratke vzdalenosti, treba po Praze... Motor se nestaci ohrat ty ho chcipnes a za par minut zase nastartujes a tak dokola... Aspon takhle jsem to slysel, ja se snazim tomu predejit tak jezdim kdyz je studenej jen do 2500ot. a nechvam ho zahrat na provozni teplotu...
2) to je bohuzel pravda, stava se to kdyz tomu davas kour, kdyz je ten motor jeste studenej... A pak kdyz jezdis jen kratke vzdalenosti, treba po Praze... Motor se nestaci ohrat ty ho chcipnes a za par minut zase nastartujes a tak dokola... Aspon takhle jsem to slysel, ja se snazim tomu predejit tak jezdim kdyz je studenej jen do 2500ot. a nechvam ho zahrat na provozni teplotu...
N54 PWR
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 763
- Registrován: čtv 14.03.2002 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Originál zaslal marwal
uz tomu rozumim....
Už jsem ti odpovídal na ICQ. Ten motor je v poho, pokud nekoupíš vyhrkanej krám, bude ti se slušným zacházením dobře a dlouho sloužit. Instrukce jsi už tady dostal, já jen dodám, že celkem pak nezáleží na využívání výkonu (ani ho nemusíš točit do otáček, i když se samozřejmě lehce nechá), ale na tom, aby měl dostatek oleje. A radši kupuj dobrou polosyntetiku (předpokládám, že motor bude mít už minimálně 100 tis. najeto, takže nebude těsnit jako nový) a měň ji častěji, něž abys tam nalil nejdražší 0W a zapomínal na výměnu. Na zimu je pak lepší dávat 5W plnou syntetiku.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1151
- Registrován: pon 11.03.2002 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Originál zaslal Shrek
Už jsem ti odpovídal na ICQ. Ten motor je v poho, pokud nekoupíš vyhrkanej krám, bude ti se slušným zacházením dobře a dlouho sloužit. Instrukce jsi už tady dostal, já jen dodám, že celkem pak nezáleží na využívání výkonu (ani ho nemusíš točit do otáček, i když se samozřejmě lehce nechá), ale na tom, aby měl dostatek oleje. A radši kupuj dobrou polosyntetiku (předpokládám, že motor bude mít už minimálně 100 tis. najeto, takže nebude těsnit jako nový) a měň ji častěji, něž abys tam nalil nejdražší 0W a zapomínal na výměnu. Na zimu je pak lepší dávat 5W plnou syntetiku.
pokud se k tomu motoru budes chovat slusne, tak jak psali kluci, tak hlava vydrzi 400tis. km - vim to od kluku z prace(servis opelu), ale pokud mu budes nakladat a kaslat na udrzbu neni problem oddělat hlavu po 100tis. km
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 626
- Registrován: pon 24.02.2003 01:00
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Otec má 525tds ,a nemůže si jej vynachválit.Momentálně sem s ním v Brně, a zejtra ráno jedu dom,ale musím rovněž přihodit zrnko do mlýny, páč to jede (jek zapne turbo tak je to krása)pocitově to budí dojem silnyho auta, ale hlavně jezdí za super spotřebu (cca v průměru 8l nafty normální jízdou (žádny ?ip ?op, ale není to zas kouř, prostě normál)město2/3*dálka1/3ani ne). Sice je to E34 kombajn v plné palbě, ale pro tendle motor(samo že se slušnym zacházením(i předchozích majitelů)mi nezbývá než dát palec vzůru:super:
PS:k těmtechnickejm věcím bohužel nemůžu moc přizpět, páč zatím s tím motorem nebyly problémy (?uk, ?uk), jen stanovisko běžnyho uživatele.Jó jen to blbě startovalo(než sme zjistily, že se musí dýl žhavit, aji chvilku po tom co zhasne kontrolka žhavení, úplně nej je to nažhavit 2krát a pak to chytá na drc.Jen to občas zlobí(to startování), když je motor horkej.
PS:k těmtechnickejm věcím bohužel nemůžu moc přizpět, páč zatím s tím motorem nebyly problémy (?uk, ?uk), jen stanovisko běžnyho uživatele.Jó jen to blbě startovalo(než sme zjistily, že se musí dýl žhavit, aji chvilku po tom co zhasne kontrolka žhavení, úplně nej je to nažhavit 2krát a pak to chytá na drc.Jen to občas zlobí(to startování), když je motor horkej.
Originál zaslal Fil
Otec má 525tds ,a nemůže si jej vynachválit.Momentálně sem s ním v Brně, a zejtra ráno jedu dom,ale musím rovněž přihodit zrnko do mlýny, páč to jede (jek zapne turbo tak je to krása)pocitově to budí dojem silnyho auta, ale hlavně jezdí za super spotřebu (cca v průměru 8l nafty normální jízdou (žádny ?ip ?op, ale není to zas kouř, prostě normál)město2/3*dálka1/3ani ne). Sice je to E34 kombajn v plné palbě, ale pro tendle motor(samo že se slušnym zacházením(i předchozích majitelů)mi nezbývá než dát palec vzůru:super:
PS:k těmtechnickejm věcím bohužel nemůžu moc přizpět, páč zatím s tím motorem nebyly problémy (?uk, ?uk), jen stanovisko běžnyho uživatele.Jó jen to blbě startovalo(než sme zjistily, že se musí dýl žhavit, aji chvilku po tom co zhasne kontrolka žhavení, úplně nej je to nažhavit 2krát a pak to chytá na drc.Jen to občas zlobí(to startování), když je motor horkej.
At da novy zhavicky...
N54 PWR
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 626
- Registrován: pon 24.02.2003 01:00
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
[QUOTE]Originál zaslal Lukas H.
At da novy zhavicky... [/QUO na tom už otec špekuloval, ale už nevím jak to dopadlo (asiho odradila cena, ale řikal že je tam postupem času dá (to výš kovářova kobyla chodí bosa :walk: ) , ale sem rád žes to potvrdil, páč se mi nezdá, aby BMW startovalo nérmálně až na 2hy nažhavení...:bigok:
At da novy zhavicky... [/QUO na tom už otec špekuloval, ale už nevím jak to dopadlo (asiho odradila cena, ale řikal že je tam postupem času dá (to výš kovářova kobyla chodí bosa :walk: ) , ale sem rád žes to potvrdil, páč se mi nezdá, aby BMW startovalo nérmálně až na 2hy nažhavení...:bigok:
Originál zaslal martinj
No, muj otec ma 525tds E39 a moc nadsenej z toho neni. Najel s tim 130tis a zere mu to flasku oleje na 1000km. Kdyz to nehoni, tak jezdi za 9,8l nafty, coz taky neni nic moc. A to chodi na pravidelny servisy.
Hmm tak at si s tim otec zajede do servisu,protoze ma neco v prdeli.JA to auto jakoze dost honim a jezdim za 10/100km.Mam nalitani tachometrovejch 170k (podle me realnych vic) a nezere to skoro nic...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 733
- Registrován: pát 21.03.2003 01:00
- Klubové ID: 162
- Kontaktovat uživatele:
Originál zaslal Fil
Originál zaslal Lukas H.
At da novy zhavicky... [/QUO na tom už otec špekuloval, ale už nevím jak to dopadlo (asiho odradila cena, ale řikal že je tam postupem času dá (to výš kovářova kobyla chodí bosa :walk: ) , ale sem rád žes to potvrdil, páč se mi nezdá, aby BMW startovalo nérmálně až na 2hy nažhavení...:bigok:
Ty new žhavičky ti nevyřeší starty teplého motoru (to už tady jednou bylo), ale s tím startováním studeného motoru, tak to je pravda. Taky dvakrát nažhavím a pak to lapne na drc. Když jsem to měl napíchlé na diagnostice, tak tam v závadě našli: - dlouhý čas žhavení - To by odpovídalo žhavícím svíčkám.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 733
- Registrován: pát 21.03.2003 01:00
- Klubové ID: 162
- Kontaktovat uživatele:
Originál zaslal Petr
Problém startů řešim už dlouho a nic. Kromě jinýho kompu sem zkusil vše a starty pořád stejný. Tak nevim.
Přečti si toto:http://forum.bmwklub.cz/showthread.php? ... genumber=1