nevíte někdo kolik tak stojí výměna řemenů?V mém případě by se jednalo asi jen o 2 řemeny(nemám klimatizaci), cena jednoho řemenu je 200Kč, ale už nemám ponětí kolik si za tu výměnu řeknou v servisu.
Jestli jste ted někdo měnil ty řemeny, uvítám orientační cenu..:ucta: :ucta:
No na rozvodák si netroufnu, nikdy jsem to nedělal a vím, že jeden borec si to dělal na Mazdě 323F sám a pak se mu potkaly ventily..
Nemám o tom opravdu ani šajnu :dunno:..Raději bych to viděl na ten servis.Budu mít aspon nákou záruku..
Tyyy vole u krotila bych nenechal vynenil ani vodu do odstrikovace. Jinak dva klinaky te stoji 260Kc rozvodak 1200Kc. Klatka 2000Kc max. By me zajimako kde vzal tech bylech par tisic. Max bych za to dal 5 a to jeste ne u krotila. Tak to sou amici jako svina
Originál zaslal Lion No na rozvodák si netroufnu, nikdy jsem to nedělal a vím, že jeden borec si to dělal na Mazdě 323F sám a pak se mu potkaly ventily..
Nemám o tom opravdu ani šajnu :dunno:..Raději bych to viděl na ten servis.Budu mít aspon nákou záruku..
Nechci dělat chytrýho, ale a? mě někdo opraví...
Výměna rozvoďáku... Mám 316i s motorem M43 a tam je řetěz, takže výměna nehrozí, to by musel dělat sakra kravál...
Pokud máš M40 (zhruba do roku 93) tak tam máš řemen, pokud máš M43 tak je tam ten řetěz, tudíž se na to vys*r...
A klíňáky si uděláš sám, ne???!!!:walk:
Originál zaslal pavelik Tyyy vole u krotila bych nenechal vynenil ani vodu do odstrikovace. Jinak dva klinaky te stoji 260Kc rozvodak 1200Kc. Klatka 2000Kc max. By me zajimako kde vzal tech bylech par tisic. Max bych za to dal 5 a to jeste ne u krotila. Tak to sou amici jako svina
No měl jsem auto asi 14 dní, a tohle byl první servis kromě autecu kterej jsem našel. Takže to uvádím jako orientační cenu od někud, kde se platí za blbost a neznalost.
Výměna rozvoďáku... Mám 316i s motorem M43 a tam je řetěz, takže výměna nehrozí, to by musel dělat sakra kravál...
Pokud máš M40 (zhruba do roku 93) tak tam máš řemen, pokud máš M43 tak je tam ten řetěz, tudíž se na to vys*r...
Jo, tohle je vcelku recht...
Jinak u M40ky tohle platil Beda, myslim... Ten by mohl pripsat cenu.
No možná mám M43, ale nevím to jistě.Jak se to zjistí ?..Podle statistik motorů na našich stránkách " Technické údaje E36" je BMW 318i/85kW s M43 motorem, já mám těch 85kW, ale podle tohodle se nemůžu řídit.
Je to teda někde vyražený nebo napsaný u motoru, že se jedná o M43?
Jinak taková technická otázečka.Co používaj nový E46ky?Rozvodový řemen nebo řetěz?
Brácha mě tvrdí, že se od řetězů upouští, vcelku by mě to zajímalo, co je na tom pravdy, jakož to normálního laika.Dík
Ja dal za rozvodak neco kolem 1k! Prace nevim.. menil mi k tomu i vsechny ventily a sedla, plus chipovana ridici jednotka.. celkem jsem za to daval nejak kolem 8k!
NO tak k E46 ano maji rezezy nevim jestli vsechny verze ale 318i ano. a to jestli mas M43 nebo nevo jineho poznas dle poslednich znaku v VINu. je spostu stranek ktery to rozkodovavaj
Originál zaslal Béďa Ja dal za rozvodak neco kolem 1k! Prace nevim.. menil mi k tomu i vsechny ventily a sedla, plus chipovana ridici jednotka.. celkem jsem za to daval nejak kolem 8k!
PS: Milo good servis.. za ty prachy
Už mě začíná být jasný, proč jsem furt bez beněz a auto bez tunningu
Originál zaslal Lion Tak to neni zlí, takže do těch 2.000,- Kč bych se vejít mohl vid Tome?Za tu výměnu toho rozvodáku?.
to jedině kdyby sis to měnil sám, řemen okolo 1000,- (rozvoďák) klín 300,- 2x + 1x vodíci a napínací kladka cca 600,- kus + práce pakliže to nebudeš dělat TY. počítej 3500,- - 4000,- podle ceny za hod práce.