THIF---NO NEVIM,ALE ABYS DO TOHO MOTORU NENAVRAZEL VIC JAK ZA JINEJ.JA MEL TAKY 1.6 A TAKY NAČATOU.TA 1.8 JE Z NOUZE(ŠEMÍCI CHYBEJ)ALE JEZDIT SE S TIM DÁ.------ALE ŘEK BYCH ŽE NA DOBROU RADU JE TU DAF A OSTATNÍ............................:gobeer:
Nevím jestli to může být katem, ale pravda je že jak odešly katy mi tak to taky nechtělo jet na plný výkon a navíc byla zpod auta cítit spálenina, ale že by to chcípalo a nechtělo jet to néé
na TDs: znamej si dal Remus na TDs s brutalnima laufama a zarucene super zvukem....vysledkem jsou brutalni laufy a "zarucene" supr zvuk (tzn. jako serie)... Jinak u e39-TDs je nejlepsi nechat serii, dat na ni fajn koncovky a do M-narazniku na druhou stranu dat imitaci (tzn. koncovky s drzakem)...je to nejlevnejsi a nejefektivnejsi reseni (ale to je muj nazor, taky se necha udelat odbocka, pricna roura, kolena a rozbocka do koncovek=vela prace pro nic,mozna trosku zvuk,pokud je to brany pred tlumicem)....
Kdysi jsme se byli s LukasemH podivat na jedno TDSo E36 s dvema hovadskyma REMUS tlumicema s uplne dokonalym zvukem. Zepredu byl slyset diesel a zezadu takovej bordel, ze by mohly nektere benziny zavidet. Mel tam jak rikam, na ostro dva tlumice s dvojitou koncovkou. Reseni podobne, jako klakson. Fakt slusna prace!
Originál zaslal Klakson nesmíš všechny TDSka srovnávat s tou tvojí
Nojo, Eriksone, Larsone... V Ty dobe LukasH jeste houby vedel, jak tahne diesel... Ted jiz to vi...
Holt, stribrni jiz vedi... Cerveni si vezmou dalsi otazku!