Originál zaslal JFK No, váhově je rozdíl na celém autě asi 90 kg
M3 v. 6valec? M3 v. V8? Nebo snad M3 v. 4valec?
neblazni...
4valec bude vzdycky neskutecne svobodnej a uzasne nespoutanej tou tupou masou kovu, ktera by mu prekazela v zatackach (a pohonu steracu )))
Owner of the most powerfull windshield wiper motor (kdyz uvazim,ze krom steracu zvladne jeste pohon auta....to Mko nezvladne:-) ):fuckoff: :gobeer:
Originál zaslal Hanz M3 v. 6valec? M3 v. V8? Nebo snad M3 v. 4valec?
neblazni...
4valec bude vzdycky neskutecne svobodnej a uzasne nespoutanej tou tupou masou kovu, ktera by mu prekazela v zatackach (a pohonu steracu )))
Owner of the most powerfull windshield wiper motor (kdyz uvazim,ze krom steracu zvladne jeste pohon auta....to Mko nezvladne:-) ):fuckoff: :gobeer:
Originál zaslal LOPOLO Ja vychazel z jednoho clanku a davalo mi to docela smysl.
......
procenta teda asi nebudou uplne vsechno.
v tom anglickym pisou neco podobnyho, smysl to dava, ale nemuzes mluvit o nejvyvazenejsim aute
to by bylo 50/50 treba jako mazda MX7 (wankl)
v clanku o originalnich 51/49 je receno, ze neni problem udelat 50/50 , ale rozhodili se udelat 51/49 z duvodu bezpecnosti
dava to smysl: mas na predku trosku vic, mas lepsi ovladatelnost
tim padem 53/47 s dostatecne sirokejma kolama 265/19 zrejme dostatecne kompenzuje "ztratu" prilnavosti diky presunu vahy na predek a zrejme se taky zlepsuje ovladatelnost diky vetsi vaze na rizeni.
muj nazor, co jsem pochytil ze vsech clanku co jsem cetl
Originál zaslal Hanz M3 v. 6valec? M3 v. V8? Nebo snad M3 v. 4valec?
neblazni...
4valec bude vzdycky neskutecne svobodnej a uzasne nespoutanej tou tupou masou kovu, ktera by mu prekazela v zatackach (a pohonu steracu )))
Owner of the most powerfull windshield wiper motor (kdyz uvazim,ze krom steracu zvladne jeste pohon auta....to Mko nezvladne:-) ):fuckoff: :gobeer:
Ale nééé:) U M-ka je rozdíl trošičku větší (asi 250 kg:)), myslel jsem šestiválec třeba dvoulitra:):bigok:
Originál zaslal Kriznik v tom anglickym pisou neco podobnyho, smysl to dava, ale nemuzes mluvit o nejvyvazenejsim aute
to by bylo 50/50 treba jako mazda MX7 (wankl)
v clanku o originalnich 51/49 je receno, ze neni problem udelat 50/50 , ale rozhodili se udelat 51/49 z duvodu bezpecnosti
dava to smysl: mas na predku trosku vic, mas lepsi ovladatelnost
tim padem 53/47 s dostatecne sirokejma kolama 265/19 zrejme dostatecne kompenzuje "ztratu" prilnavosti diky presunu vahy na predek a zrejme se taky zlepsuje ovladatelnost diky vetsi vaze na rizeni.
muj nazor, co jsem pochytil ze vsech clanku co jsem cetl
No u CSL-ka E46 M3 je to přesně padede na pade:) asi to bude nejoptimálnější. Ale co zase vím, tak moooc důležitý je taky to, co je zbytečná váha před předníma a za zadníma kolama. Že ve speedech v zatáčkách to s autem hodně mává. A tohle právě vyřešili s CSL-kem, tam i nárazníky udělali karbonové aby ušetřili každej gram:) To auto je prej o 200 kg lehčí, ale právě díky rozloženejm vahám to má neskutečný jízdní vlastnosti, hlavně na okruhu:) Chování v zatáčkách, výjezdy ap.:gobeer: