Mám přídavnej otáčkoměr a jeden drát musím podle manuálu napojit na drát k .......rozdělovači,cívce. Kuva kam ho mám mrsknout já? Za funkční radu dohodím za super peníz.:cigo2:
Originál zaslal Heini [B]Mám přídavnej otáčkoměr a jeden drát musím podle manuálu napojit na drát k .......rozdělovači,cívce. Kuva kam ho mám mrsknout já? Za funkční radu dohodím za super peníz.:cigo2:
co co, jakej přídavnej otáčkoměr??? asi jsem blbej, ale nevim vocogou:)
Asi ti kriplové v Rychle a Zběsile bez toho nepřeřadí.
Ne, nastavíš hranici těsně před omezovačem a světelně
tě to upozorní že je nejvyší čas řadit. Určitě profíci to nepotřebují, ale pak nechápu proč to montují do závodních aut. :drive:
Originál zaslal Heini [B]Asi ti kriplové v Rychle a Zběsile bez toho nepřeřadí. Ne, nastavíš hranici těsně před omezovačem a světelně tě to upozorní že je nejvyší čas řadit. Určitě profíci to nepotřebují, ale pak nechápu proč to montují do závodních aut. :drive:
No v závodním autě to funkci mít asi bude, ale určitě ne takovou jakou jsi popsal:) Některé rally káry mají ty samé budíky co jsou u řidiče i pro spolujezdce:) Pro lepší kontrolu. Znáš to, ve dvou se to lépe táhne:):bigok: :gobeer:
Originál zaslal Heini [B]Asi ti kriplové v Rychle a Zběsile bez toho nepřeřadí. Ne, nastavíš hranici těsně před omezovačem a světelně tě to upozorní že je nejvyší čas řadit. Určitě profíci to nepotřebují, ale pak nechápu proč to montují do závodních aut. :drive:
Hele Heini, jestli jsi budíkomaniak, tak už si tam aspoň dávej budíky, co mají jakž takž smysl, nééé???:) Třeba teplota oleje (v M-ku nejdůležitější ukazatel po otáčkách:)), tlak oleje, stav baterky ap.:bigok:
K čemu potřebuje vědět spolujezdec kdy má řadit? A ještě nechápu naco by to potřeboval navigátor, jedině že by občas řadil on. I když v dragsteru jsem žádného nevyděl, ale asi za nim utíká (je to chudák).
Jinak TUNING č.8/2002 str.14 foto Traudl Moser, mrkněte co má před sebou na palubce.
Originál zaslal Heini [B]K čemu potřebuje vědět spolujezdec kdy má řadit? A ještě nechápu naco by to potřeboval navigátor, jedině že by občas řadil on. I když v dragsteru jsem žádného nevyděl, ale asi za nim utíká (je to chudák). Jinak TUNING č.8/2002 str.14 foto Traudl Moser, mrkněte co má před sebou na palubce.
íky za radu už jsem si to našel v manuálu. :cuz:
no v rally má většinu kontrolních údajů k dispozici i spolujezdec, teď to má i ta nová fábka wrc:) ...maj to teda jenom ty nej káry, ne nějaký bastly zpečený doma v garáži:):D
Proč mi tlačíš něco o rellí. Koukni se do toho tuningu. Jo a jestli chceš vidět jak vypadaj budíky pro rellí, tak ti je klidně pošlu nebo je chceš koupit pro porovnání? Jinak jestli chce někdo vidět video jak to funguje, není problém.
Originál zaslal KDO [b] ,,, kcemu tam je 10.000 otacek ?
:bigok: to pocita kolikrat udelal hodiny (otacek na miste), takze az se otocis po desaty tak se ti rozsviti ta kontrolka. A v podstate to je takovej hodinomer, takze hodiny!!!:lool2: :lool2: :hopici: