Ramy problem nejsou, vsechno co je ocel se nikluje pak chromuje, da se bez problemu. Hlinik je problem jako remen, pokud se dela nejaka mezivrstva pak stribna .
Ocel se dá jenom vyleštit do lesku chromu a pak se to nikluje nebo jinak upraví (chrom už je pak zbytečnej. U toho hliníku je problém asi fakt jenom to namáhání těch kol. Jak jsem řekl si vem rámy na stíhačkách to je taky hliník pak zalakovanej.
Originál zaslal Jakub Ramy problem nejsou, vsechno co je ocel se nikluje pak chromuje, da se bez problemu. Hlinik je problem jako remen, pokud se dela nejaka mezivrstva pak stribna .
mezi vrstva stříbro, jo to jsem taky slyšel , ale je to celkem pálka
Klidně půjdu do toho leštění, ale jak to dpoadne, cooo???:(:bigok:
Kdo sežene fundované info s konečnou platností a kvalitou, pojede se mnou s M-kem po okruhu, pokud jeste bude...
PS: teď je tam nová spojka a jede to jako dobytek!!! tak o 50% líííp.... :ucta: :gobeer: :gobeer: :gobeer:
Originál zaslal mcfil Já ne, ale Erik nebo Robin.:bigok: (nebo teda zatim ještě ne)
ty vole dej pokoj, už jsem to zkoušel minulej rok, jeden vylízanej límec jsem leštil asi dva dny, že bych se na to nevyprd, je fakt že dnes bych už volil jinou taktiku na límce: auto na hever, za jedna a leštíme, ale celý kolo vyleštit, no dej pokoj, co jsem se ptal tak za vyleštění jednoho kola asi 5k no pěkně mastný, uvidím jak bude vypadat ten novej lak co na nich mám mít vypadá to jako leštěnej hliník ale nesmí se to lakovat čirým lakem (viz minulej rok) jinak je to hodně lesklá šedá:eek: no a jak to dlouho vydrží :zmateny: uvidzime
Originál zaslal Jakub Nesouhlas, rozhodne. Nechci do toho zabrednout.
Ocel: nikl, chrom hotovo (koroze, jinej lesk, etc)
Hlinik: pruser (japonci prej umej )
TECHNICKÁÁÁ!!!
Na co bys leštil ocel když ji pak zachromuješ??? Viz pak námaha a následné praskání a odlupování chromu?? Hele vesměs všechny ocelový rámy na mašinách jsou leštěný a pak zalakovaný nabo zaniklovaný (na 95%) U hliníku je průser, že černá a tak se taky zalakovává. Yž se moc opakuju, ale běhěm dne se spojím s kámošem co už si takhle dělal mašiny a dodám vyčerpávající informace i s tím jak byl spokojenej s úskalím a kvalitou.
Takže moje omluva :ucta: Ocel se vyleští a pak nikluje nebo se taky může pochromovat. S hliníkem prý nic moc neuděláš. Vyleštíš ho a necháš tak. Nejde na to nic dát. Teda aspoň nic dostupnýho. Pak to musíš jednou za čas oživovat. Na druhé straně se hliník leští oproti oceli dost snadno. (leštíci pasta + vrtačka s leštícím kotoučem + a jedeš a jedeš)
Originál zaslal JFK Kdo sežene fundované info s konečnou platností a kvalitou, pojede se mnou s M-kem po okruhu, pokud jeste bude...
PS: teď je tam nová spojka a jede to jako dobytek!!! tak o 50% líííp.... :ucta: :gobeer: :gobeer: :gobeer:
Zkušenost nemám - taky jsem to našel jenom na netu+nějaké další - ale tady u nás je jedna firma co dělá železné přepravníky a vozí to zinkovat různě po celé republice tak se jich zkusím optat jestli neví kde dělají kvalitní chrom!!! :walk: