Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady
Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zvire
Registrovaný
Příspěvky: 102 Registrován: čtv 30.05.2002 00:00
Bydliště: U Tábora
#1
Příspěvek
od Zvire » úte 18.02.2003 15:51
dělali jste někdo na 318i ventily ? Mám je nějaký podpálený, nebo kýho šlaka. Je to vůbec reálný ?
Dík :ucta:
TT
Registrovaný
Příspěvky: 1358 Registrován: ned 25.08.2002 00:00
Bydliště: Praha 8
Klubové ID: 124
Kontaktovat uživatele:
#2
Příspěvek
od TT » úte 18.02.2003 19:38
Jak jsi zjistil, že jsou podpálený???
BMW E63 LCI - 650i Manuál + E84 - X1 20dX + E87 - 120i
Zvire
Registrovaný
Příspěvky: 102 Registrován: čtv 30.05.2002 00:00
Bydliště: U Tábora
#3
Příspěvek
od Zvire » stř 19.02.2003 09:01
Originál zaslal TT
Jak jsi zjistil, že jsou podpálený???
Podle zvuku z vejfuku a kdyz se vstříknul do válce olej tak se zvednul u jednoho tlak. Ale rikal mi to mechanik "všeuměl" já zas tomu tolik nehovim :bigcry:
TT
Registrovaný
Příspěvky: 1358 Registrován: ned 25.08.2002 00:00
Bydliště: Praha 8
Klubové ID: 124
Kontaktovat uživatele:
#4
Příspěvek
od TT » stř 19.02.2003 20:25
aha, no podle zvuku z vejfuku, alespoň u mě , toho moc nepoznám, no ale nechme to na odborníky, od toho je platíme:-)
P.S Zvíře , jaký zvuky to vydává
BMW E63 LCI - 650i Manuál + E84 - X1 20dX + E87 - 120i
Zvire
Registrovaný
Příspěvky: 102 Registrován: čtv 30.05.2002 00:00
Bydliště: U Tábora
#5
Příspěvek
od Zvire » čtv 20.02.2003 09:05
takový, jako když máš u škodovky podpálený ventily
Má to nepravidelnej chod a jakoby to střílí do vejfuku. Nevim, jak to zjistit jinak...
aigo
Registrovaný
Příspěvky: 604 Registrován: stř 07.05.2008 00:00
Bydliště: Zámrsk
Kontaktovat uživatele:
#6
Příspěvek
od aigo » pát 06.06.2008 18:53
me by zase zajimalo jaka ma byt vule mezi ventily nevite nekdo?potrebuju je seridit
Brody
Registrovaný
Příspěvky: 3103 Registrován: pon 23.04.2007 00:00
Bydliště: Vimperk
Klubové ID: 1772
Kontaktovat uživatele:
#7
Příspěvek
od Brody » pát 06.06.2008 19:53
A u ceho?Ja mam za to ze vsechny motory maji hydrostely a ty se nestelujou
miloshm
Registrovaný
Příspěvky: 511 Registrován: čtv 20.04.2006 00:00
Bydliště: Čejkovice
Klubové ID: 1992
Kontaktovat uživatele:
#8
Příspěvek
od miloshm » pát 06.06.2008 20:02
Ne všechny motory mají hydroštely. Např. nejsou na M20 a M30.
Brody
Registrovaný
Příspěvky: 3103 Registrován: pon 23.04.2007 00:00
Bydliště: Vimperk
Klubové ID: 1772
Kontaktovat uživatele:
#9
Příspěvek
od Brody » pát 06.06.2008 20:47
miloshm píše: Ne všechny motory mají hydroštely. Např. nejsou na M20 a M30.
Tak to jsem nevedel.No ale zaklad je stejne napsat co ma za auto a typ motoru
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244 Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1531
Kontaktovat uživatele:
#10
Příspěvek
od dsvatos » pát 06.06.2008 23:22
Zvire píše: Originál zaslal TT
Jak jsi zjistil, že jsou podpálený???
Podle zvuku z vejfuku a kdyz se vstříknul do válce olej tak se zvednul u jednoho tlak. Ale rikal mi to mechanik "všeuměl" já zas tomu tolik nehovim :bigcry:
Když se po stříknutí oleje zvedne tlak, tak to není špatněj ventil, ale kroužky. A u hydroštělů se ventilová vůle nastavuje automaticky. Pokud i tak ventily rachtají, jsou hydroštely KO. U motorů M40 docela častej jev.