Svíčky
-
GG
- Registrovaný
- Příspěvky: 264
- Registrován: pát 18.10.2002 00:00
- Bydliště: Beroun
-
JFK
- Čestný člen
- Příspěvky: 4718
- Registrován: pát 15.03.2002 01:00
- Bydliště: Lhota
- Klubové ID: 2
-
DaF
- Registrovaný
- Příspěvky: 591
- Registrován: pon 11.03.2002 01:00
-
GG
- Registrovaný
- Příspěvky: 264
- Registrován: pát 18.10.2002 00:00
- Bydliště: Beroun
-
Lukas H.
- Čestný člen
- Příspěvky: 5108
- Registrován: úte 17.04.2012 09:10
- Klubové ID: 3
-
Sobeslav
- Registrovaný
- Příspěvky: 228
- Registrován: stř 13.03.2002 01:00
-
Klakson
- Registrovaný
- Příspěvky: 2529
- Registrován: úte 19.03.2002 01:00
- Bydliště: Trutnov
- Klubové ID: 66
-
TT
- Registrovaný
- Příspěvky: 1358
- Registrován: ned 25.08.2002 00:00
- Bydliště: Praha 8
- Klubové ID: 124
-
JFK
- Čestný člen
- Příspěvky: 4718
- Registrován: pát 15.03.2002 01:00
- Bydliště: Lhota
- Klubové ID: 2
-
Lukas H.
- Čestný člen
- Příspěvky: 5108
- Registrován: úte 17.04.2012 09:10
- Klubové ID: 3
-
TT
- Registrovaný
- Příspěvky: 1358
- Registrován: ned 25.08.2002 00:00
- Bydliště: Praha 8
- Klubové ID: 124
-
mcfil
- Registrovaný
- Příspěvky: 767
- Registrován: stř 28.08.2002 00:00
Měl jsem NGK racing a teď tam mám Boschky, který se tam valej z prvovýroby. Na jízdě to vůbec nepoznáš, ale v peněžence u šestihrnku už dost. Navíc co mi říkal mechanik, že si dával do svýho mercedesu dle hierarchie Boschu lepší svíčky než jaký doporučoval Mercedes a nebylo to dobrý. Ale jestli musíš mít pro pocit NGK tak tím nic nezkazíš.
-
Hanz
- Člen Klubu
- Příspěvky: 6220
- Registrován: úte 16.07.2002 00:00
- Bydliště: 335i
- Klubové ID: 6
-
Dave
- Registrovaný
- Příspěvky: 2331
- Registrován: stř 20.03.2002 01:00
- Bydliště: jižní morava
- Klubové ID: 469
-
Dave
- Registrovaný
- Příspěvky: 2331
- Registrován: stř 20.03.2002 01:00
- Bydliště: jižní morava
- Klubové ID: 469
-
Lukas H.
- Čestný člen
- Příspěvky: 5108
- Registrován: úte 17.04.2012 09:10
- Klubové ID: 3
-
Dave
- Registrovaný
- Příspěvky: 2331
- Registrován: stř 20.03.2002 01:00
- Bydliště: jižní morava
- Klubové ID: 469
-
Lion
- Registrovaný
- Příspěvky: 7639
- Registrován: pát 25.10.2002 00:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 865
-
Dave
- Registrovaný
- Příspěvky: 2331
- Registrován: stř 20.03.2002 01:00
- Bydliště: jižní morava
- Klubové ID: 469
A jen pro doplnění:
Brisk Tábor http://www.brisk.cz
Blitz http://www.blitz.com
Bosh http://www.bosch.de
Denso http://www.denso.co.jp
NGK http://www.ngksparkplugs.com
Brisk Tábor http://www.brisk.cz
Blitz http://www.blitz.com
Bosh http://www.bosch.de
Denso http://www.denso.co.jp
NGK http://www.ngksparkplugs.com
-
JFK
- Čestný člen
- Příspěvky: 4718
- Registrován: pát 15.03.2002 01:00
- Bydliště: Lhota
- Klubové ID: 2
Originál zaslal Lukas H.
Doporucuju! mel jsem je ve trech autech a ani jednou mi neodesly, a na aute jsem to poznal hned...
Tak znovu: vsechny NOVE lepsi svicky jsou poznat... Na zavodeni se take pouzivaji brisky, ale je to celkem fuk, hlavne kdyz je da sponzor zadarmo, ze?:))) Po par stovkach kilometru se totiz vzdy meni:)))) S Kriznikem jsem byl svedkem, kdy pan Vonka zkuhral, ze musi nastartovat svoji zavodni m3 aby ji dostal na vlek, protoze se za studena ty svicky nejvic zasiraj:))) A neslo o ty svicky ale o tu jebacku je porad menit:)))))
Takze nejde o to ze ty Brisky brzo odchazej do kopru, jde o to, ze brzo "vadnou". Po 3500 km jsem je musel na doporuceni servisu vyhodit, protoze vykon "0" a rapidne mi stoupla spotreba, v prumeru tak o litr a pul. S NGK nepoznas rozdil za celou jejich zivotnost, neni tam takovej markantni rozdil ve spotrebe a vykonu. Jenom moje zkusenost.
PS: Lukasi, si delas prdel ze uprednostnis Brisky pred boshkama a NGK???
