
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
koupě e60 na co si dát pozor, časté problémy?
No prave, a co ta druha tmava? Z prahy... Vsimam si sedacek v jakym jsou stavu a jestli tomu muzu verit tem km. Je lepsi celo kuze nebo jenom na boky sedacky, mel jsem Octavii RS a byl jsem rad ze byla jen na boku, celkem dost prace s ni aby furt vypadala pekne, prdel mi po ni klouzala, v zime studela a v lete parila 

Korpto: ve 3er mam polokuzi (svetlou) a v 5er celokuzi (cernou) a za me musim rict, ze bych uz do celokozenych nesel. V zime oproti polokuzi trva o dost dyl, nez je vyhrev prohreje a v lete to je uplne na hovno. Porad premyslet o tom jak zaparkuji, aby na ne nesvitilo celnim oknem, protoze mit spaleny koule neni uplne fajn.
Navic detska sedacka na tom porad vrze......
Zadna pozitiva.
Navic detska sedacka na tom porad vrze......
Zadna pozitiva.
- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Pozivitum kuze je, ze kdyz ti to prcek necim poleje nebo poslape spinavyma botama, vezmes hadr a utres. U latkovych ani omylem. Jinak kuzi jedine s ventilaci a nikdy bez, tzn. komfortni sedadla.
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
Mám celokůži v beige3. A za hadr bych to neměnil ani za nic. Sedí se v tom perfektně a v létě jsem neměl nikdy problém. V zimě mám výhřev. Ventilaci nemám a ani mi nijk neschází. Takže každýmu sedí něco jinýho, takto bych to nestavěl.
Jinak k dotazu: ani jedno z aut bych zásadně neodsuzoval, ale chce to v každým přřípadě vidět na živo. Raděj bych teda volil trochu novější, ale asi víš, co děláš a proč. Dej si bacha na lakování a přebastlávky typu Mpaket.
Jinak k dotazu: ani jedno z aut bych zásadně neodsuzoval, ale chce to v každým přřípadě vidět na živo. Raděj bych teda volil trochu novější, ale asi víš, co děláš a proč. Dej si bacha na lakování a přebastlávky typu Mpaket.
Jo, taky jsem okouzlen spolehlivostí mého Forda přešel na BMW . . .
Jo, je to jiná třída. Ale taky podstatně jiný náklady. Jo, když koupíš koně, musíš kupovat i seno
Ale nějak už nemám k autu tu 100% důvěru, co jsem měl dřív. Tak nějak se furt klepu, co se vy... dál. Je to asi taky trochu generační záležitost. Starší auta byly jednodušší a tím pádem i splehlivější. No, ale toto tvrzení jsem slyšel už když jsem si kupoval v roce 2006 moje Mondego. Záleží na co kápneš. I Tady na fóru jsou investoři jako já, stejně tak jako lidi, co jenom tankujou a sem tam vymění olej nebo další blbiny.
Ruská ruleta
Jo, je to jiná třída. Ale taky podstatně jiný náklady. Jo, když koupíš koně, musíš kupovat i seno

Ale nějak už nemám k autu tu 100% důvěru, co jsem měl dřív. Tak nějak se furt klepu, co se vy... dál. Je to asi taky trochu generační záležitost. Starší auta byly jednodušší a tím pádem i splehlivější. No, ale toto tvrzení jsem slyšel už když jsem si kupoval v roce 2006 moje Mondego. Záleží na co kápneš. I Tady na fóru jsou investoři jako já, stejně tak jako lidi, co jenom tankujou a sem tam vymění olej nebo další blbiny.
Ruská ruleta

Já jsem koupil 7mu a mám černé kožené sedačky a jsou s výhřeve a taky jsem se bál jaké to bude...
V zimě fajn pouze jsou studené minutu než se zahřejí .... ale v létě jsem se bál zda se spálím nebo ne.
Díky tomu že mám zatmavené celé auto a vzadu roletku řešil jsem jen přední sedačky do kterých když se opře slunce, tak to stojí za to, vyřešila to stříbrná clona co vozím raději sebou a vždy ji rozdělám raději když neparkuji zrovna ve stínu.
Jinak se sedí v pohodě v autě a je pouze teplo to ano ale kuže hřeje nepálí jako u aut bez zatmavení.
Jinak praktičnost kůže a čistota je super. Nevyhoda že se v zimě musí používat často výhřev ale nevadí to ničemu.
No a u novějších aut e65 atd určitě preferuji jak píše DON s větráním a nejlépe světlé bílá či žlutá barva
Zase bílá a žlutá je nepraktická pro děti co s botama dokáží divy ...
Nevýhoda látky je že působí lacině ale zase nepálí a nestudí v zimě u aut bez výhřevu jako kůže.
Jinak se v ní usazují roztoči a prach případně pach a smrad u kuřáků.
Takže je to o zvyku a každé má své pro a proti.
Ale nedokážu si 7er představit v látce....
V zimě fajn pouze jsou studené minutu než se zahřejí .... ale v létě jsem se bál zda se spálím nebo ne.
Díky tomu že mám zatmavené celé auto a vzadu roletku řešil jsem jen přední sedačky do kterých když se opře slunce, tak to stojí za to, vyřešila to stříbrná clona co vozím raději sebou a vždy ji rozdělám raději když neparkuji zrovna ve stínu.
Jinak se sedí v pohodě v autě a je pouze teplo to ano ale kuže hřeje nepálí jako u aut bez zatmavení.
Jinak praktičnost kůže a čistota je super. Nevyhoda že se v zimě musí používat často výhřev ale nevadí to ničemu.
No a u novějších aut e65 atd určitě preferuji jak píše DON s větráním a nejlépe světlé bílá či žlutá barva

Zase bílá a žlutá je nepraktická pro děti co s botama dokáží divy ...

Nevýhoda látky je že působí lacině ale zase nepálí a nestudí v zimě u aut bez výhřevu jako kůže.
Jinak se v ní usazují roztoči a prach případně pach a smrad u kuřáků.

Takže je to o zvyku a každé má své pro a proti.
Ale nedokážu si 7er představit v látce....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 285
- Registrován: úte 01.05.2007 00:00
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
K těm sedackam. První e61 měla komforty černé pouze s vyhrevem a v létě to bylo peklo. Ted mám kremovou odvetravanou taky komforty a za hadr bych nikdy nevymění. Mám 3,5 roku dítě a co se týká údržby nemá kůže chybu. Vlhký hadřík vyřeší 99% dětské " radosti "
Co se týká údržby tak to je věc která s Octavií nejde ani srovnávat. Servis napr. oleje a filtru se mi prehoupl z 2000,- na cca 7000,- a to je teprve začátek. Holt vrtulka něco stojí. Kdo chce opicku musí mit na banány.

Co se týká údržby tak to je věc která s Octavií nejde ani srovnávat. Servis napr. oleje a filtru se mi prehoupl z 2000,- na cca 7000,- a to je teprve začátek. Holt vrtulka něco stojí. Kdo chce opicku musí mit na banány.
Tecto píše:Jo, taky jsem okouzlen spolehlivostí mého Forda přešel na BMW . . .
Jo, je to jiná třída. Ale taky podstatně jiný náklady. Jo, když koupíš koně, musíš kupovat i seno...
Tak to já mám přesně naopak. A co se týká nákladů na servis, tak to vyjde nastejno, a to jsem Mondeo V6 kupoval v r. 97 nový. Za 6 let byl motor třikrát venku
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
[quote="Vlasta"][quote="Tecto"]Jo, taky jsem okouzlen spolehlivostí mého Forda přešel na BMW . . .
Jo, je to jiná třída. Ale taky podstatně jiný náklady. Jo, když koupíš koně, musíš kupovat i seno...[/quote]
Tak to já mám přesně naopak. A co se týká nákladů na servis, tak to vyjde nastejno, a to jsem Mondeo V6 kupoval v r. 97 nový. Za 6 let byl motor třikrát venku[/quote]
Jo, to znám V6 Duratec byl tak trochu problém. Ještě navíc, když byl našlápnutej v ST200. Já jsem měl Mondego 2001 - tedy novej model a to bylo opravdu super auto. Já jsem benzínovej, takže 2.0 DuratecHE.
Jo, je to jiná třída. Ale taky podstatně jiný náklady. Jo, když koupíš koně, musíš kupovat i seno...[/quote]
Tak to já mám přesně naopak. A co se týká nákladů na servis, tak to vyjde nastejno, a to jsem Mondeo V6 kupoval v r. 97 nový. Za 6 let byl motor třikrát venku[/quote]
Jo, to znám V6 Duratec byl tak trochu problém. Ještě navíc, když byl našlápnutej v ST200. Já jsem měl Mondego 2001 - tedy novej model a to bylo opravdu super auto. Já jsem benzínovej, takže 2.0 DuratecHE.
Bral jsem vůz z BMW ACR České Budějovice (odkaz někde na první stránce tohoto vlákna, i když bude asi stažený)
Je to 530xD, černá barva, světle hnědá kůže vnitřek. Ski box a sklápěcí zadní sedadla. Nemá to head up display (to by se mi hodilo), nemá to adaptivní tempomap, popř. stop and go tempomat (to by se také hodilo), nemá to výhřev zadních sedadel (taky by se hodilo), a nemá to natáčecí světla (nevím určitě, ale hádám, že by se mi taky hodilo). Kromě výše zmíněného to má asi vše.
Co se mi líbí jsou samozatmavovací zrcátka (popř. zrcátka s proměnnou odrazivostí) - to je hodně užitečné. Velmi praktické jsou také dálková světla, která se automaticky sklopí při osvětlení protijedoucího vozidla.
Ještě mě napadá, že mi chybí soft close , nechápu jak může mít auto vybouchané dveře, proč to každá automobilka nedělá automaticky. A také otvírání dotykem, s tím, abych mohl mít klíč v kapse a nemusel ho vytahovat/mačkat.
Aspoň vím, co všechno potřebuji do dalšího vozu,
Jinak to jezdí velmi dobře. Oproti oktávce je to velký skok. Po dálnici mohu jet 220, 230, což je příjemné. Dále se pak už motoru moc nechce, na cca 250 se dostane, ale velmi líně. Zrychlení to má docela dobré, na to, že je to diesel a automat. Oproti oktávce nesrovnatelné. Ale jsem tak nějak v životní fázi, kdy mi není hned tak něco dost, takže úplně odvařený z toho nejsem.
Co je super jsou sedadla, v elektrice, posouvat se mohu kamkoli, naklánět celá sedadla jako houpací křesla je super, bederní opěrku měnit, nebo si dofukovat bočnice se mi dost líbí. Je to takové velmi pohodlné křeslo. Jen nechápu, proč při nástupu do auta mi neujede sedadlo nahoru a volant nahoru (ani nevím, zda by to měl umět, nebo ne). Volant je sice stavitelný, ale v tak malém rozsahu, že je to skoro na nic.
Odhlučnění vozu nic moc, rád bych při 220 poslouchal CD, a neslyšel nic jiného, hlasitost musí být velká, a stejně to není dobře slyšet.
Jízda po nerovnostech tragédie, když přejíždím nerovnosti, tak je to slyšet a uskakuje to skoro stejně jako u oktávky. Nechápu co jiného, než 5 u BMW (popř. 7) by měla být tak odhlučněná, abych v interiéru vozu slyšel úplné ticho, a ne drkotání po dálnici.
Automat je fajn, a rychle si na něj zvyknu, řadit nepotřebuji.
Taky nejsem nadšen z toho, že v iDrive je toho pro nastavení vozidla žalostně málo. Chtěl bych si štelovat a hrát s různými parametry, měnit tuhost podvozku, nebo světlou výšku vozu a další, nic takového tam není. Ještě musím zjistit, jak si zapojit Ipod.
Celkově hodnotím tedy velice dobře, a myslím, že mi bude pár roků skvěle sloužit, pak pořídím něco dalšího. Snad se do té doby nerozsype. Při koupi jsem zjistil , že bylo bourané (zase docela solidnost prodejce), a proběhla docela drahá oprava. Ale protože jsem pro ně jel docela daleko, tak už jsem si ho chtěl vzít, a šel jsem prostě do určitého rizika. Celkově se mi líbilo, minus byl, že bylo po kuřákovi (jak dnes někdo může kouřit? úplně mimo můj vesmír). Nevýhoda pohodlných a odvětrávaných kožených sedaček je taky ta, že se během pár roků tak prosedí, že vypadají dost hrozně, lepší je nějaká vypnutá hladká kůže, která se tolik neprosedí, jako perforovaná a pohodlná.
Neberte zase tolik v potaz těch hodně kritických poznámek, celkový pocit je veskrze kladný a jezdí se mi v tom velmi dobře. Jen je to pro mě jakási sumace informací a požadavků, která budu klást na další vozidlo.
Je to 530xD, černá barva, světle hnědá kůže vnitřek. Ski box a sklápěcí zadní sedadla. Nemá to head up display (to by se mi hodilo), nemá to adaptivní tempomap, popř. stop and go tempomat (to by se také hodilo), nemá to výhřev zadních sedadel (taky by se hodilo), a nemá to natáčecí světla (nevím určitě, ale hádám, že by se mi taky hodilo). Kromě výše zmíněného to má asi vše.
Co se mi líbí jsou samozatmavovací zrcátka (popř. zrcátka s proměnnou odrazivostí) - to je hodně užitečné. Velmi praktické jsou také dálková světla, která se automaticky sklopí při osvětlení protijedoucího vozidla.
Ještě mě napadá, že mi chybí soft close , nechápu jak může mít auto vybouchané dveře, proč to každá automobilka nedělá automaticky. A také otvírání dotykem, s tím, abych mohl mít klíč v kapse a nemusel ho vytahovat/mačkat.
Aspoň vím, co všechno potřebuji do dalšího vozu,
Jinak to jezdí velmi dobře. Oproti oktávce je to velký skok. Po dálnici mohu jet 220, 230, což je příjemné. Dále se pak už motoru moc nechce, na cca 250 se dostane, ale velmi líně. Zrychlení to má docela dobré, na to, že je to diesel a automat. Oproti oktávce nesrovnatelné. Ale jsem tak nějak v životní fázi, kdy mi není hned tak něco dost, takže úplně odvařený z toho nejsem.
Co je super jsou sedadla, v elektrice, posouvat se mohu kamkoli, naklánět celá sedadla jako houpací křesla je super, bederní opěrku měnit, nebo si dofukovat bočnice se mi dost líbí. Je to takové velmi pohodlné křeslo. Jen nechápu, proč při nástupu do auta mi neujede sedadlo nahoru a volant nahoru (ani nevím, zda by to měl umět, nebo ne). Volant je sice stavitelný, ale v tak malém rozsahu, že je to skoro na nic.
Odhlučnění vozu nic moc, rád bych při 220 poslouchal CD, a neslyšel nic jiného, hlasitost musí být velká, a stejně to není dobře slyšet.
Jízda po nerovnostech tragédie, když přejíždím nerovnosti, tak je to slyšet a uskakuje to skoro stejně jako u oktávky. Nechápu co jiného, než 5 u BMW (popř. 7) by měla být tak odhlučněná, abych v interiéru vozu slyšel úplné ticho, a ne drkotání po dálnici.
Automat je fajn, a rychle si na něj zvyknu, řadit nepotřebuji.
Taky nejsem nadšen z toho, že v iDrive je toho pro nastavení vozidla žalostně málo. Chtěl bych si štelovat a hrát s různými parametry, měnit tuhost podvozku, nebo světlou výšku vozu a další, nic takového tam není. Ještě musím zjistit, jak si zapojit Ipod.
Celkově hodnotím tedy velice dobře, a myslím, že mi bude pár roků skvěle sloužit, pak pořídím něco dalšího. Snad se do té doby nerozsype. Při koupi jsem zjistil , že bylo bourané (zase docela solidnost prodejce), a proběhla docela drahá oprava. Ale protože jsem pro ně jel docela daleko, tak už jsem si ho chtěl vzít, a šel jsem prostě do určitého rizika. Celkově se mi líbilo, minus byl, že bylo po kuřákovi (jak dnes někdo může kouřit? úplně mimo můj vesmír). Nevýhoda pohodlných a odvětrávaných kožených sedaček je taky ta, že se během pár roků tak prosedí, že vypadají dost hrozně, lepší je nějaká vypnutá hladká kůže, která se tolik neprosedí, jako perforovaná a pohodlná.
Neberte zase tolik v potaz těch hodně kritických poznámek, celkový pocit je veskrze kladný a jezdí se mi v tom velmi dobře. Jen je to pro mě jakási sumace informací a požadavků, která budu klást na další vozidlo.
- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Nejlepe hod poslednich 7 znaku VINu, rekl bych, ze tam bude chybet vice veci. Jinak kuzi se u BMW dela nekolik druhu/kvalit. Tvrdost muzou delat gumy viz. nade mnou a velice dobre to muze podporit M paket.
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged