Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Koupě E60 prosím o rady a tipy
Pokud to bude E 60/61 LCI nebo F-ko, tak bych se toho skoro ani nebál. Určitě to má lepší parametry než koncern. Ale na BMW řady 5 mi to připadá žalostně málo. To auto má hoooodně na víc a ty si ten pocit zátahu s tímto motorem ani neužiješ.
V Rakousku je to hojná motorizace postarších lékařů, kteří nezávodí, ale jde jim o prestiž. Ale pokud se nechceš s autem jen fotit, tak bych tyto myšlénky opustil.
V Rakousku je to hojná motorizace postarších lékařů, kteří nezávodí, ale jde jim o prestiž. Ale pokud se nechceš s autem jen fotit, tak bych tyto myšlénky opustil.
520d verze LCI se 177koní v manuálu jede pěkně pokud se tomu šlape za krk je to relativně lehké auto oproti větším objemům.
530d bude o něco žíznivější ale ten zátah je parádní. Jede mnohem líp.
Chce to osobní zkušenost jako řidič a vyzkoušet si sám obě motorizace.
Uvidíš co tě nadchne víc a zda řešíš rozdíl 1-2litry nafty.
530d bude o něco žíznivější ale ten zátah je parádní. Jede mnohem líp.
Chce to osobní zkušenost jako řidič a vyzkoušet si sám obě motorizace.
Uvidíš co tě nadchne víc a zda řešíš rozdíl 1-2litry nafty.
Nikdo nepípá, protože těch 2.0 je asi tolik, jako N53jek co mám já.
Musíš hledat a doufat, že se někdo ozve.Jjá o tomto pohonu taky uvaoval, ale pak jsem vzal výkonnější. Mě zas ta spotřeba tak nebere. A navíc po tom co jsem zažil s N53kou beru spotřebu jako nevýznamný doplněk. Budeš rád, když bude všechno fungovat tak jak má a spotřebu neřeš.
Musíš hledat a doufat, že se někdo ozve.Jjá o tomto pohonu taky uvaoval, ale pak jsem vzal výkonnější. Mě zas ta spotřeba tak nebere. A navíc po tom co jsem zažil s N53kou beru spotřebu jako nevýznamný doplněk. Budeš rád, když bude všechno fungovat tak jak má a spotřebu neřeš.
Zatím ne, měl jsem nějaké výdaje a bohužel prosinec, leden, únor mi peníze z účtu jen odchází. Takže koupě bude asi duben/květen. Každopádně každej den projíždím všechny bazarový weby. A sbírám informace.
Zajímalo by mě až se mi vysype, kde to budu servisovat. Jihlavu mám asi nejblíž z větších měst, asi 30km. Není tam někdo kdo umí dobře udělat a zároveň to nestojí jako ofiko servis?
Zajímalo by mě až se mi vysype, kde to budu servisovat. Jihlavu mám asi nejblíž z větších měst, asi 30km. Není tam někdo kdo umí dobře udělat a zároveň to nestojí jako ofiko servis?
co to bude nakonec e60/61 520d poface ? roky 07-09
něco takového ?
http://auto.bazos.cz/inzerat/29230458/B ... onkuze.php
něco takového ?
http://auto.bazos.cz/inzerat/29230458/B ... onkuze.php
ok za mě asi jistě bych chtěl komfory sedačky s výhřevem a bixenony jsou taky fajn. No a velkou navigaci co si tak vzpomenu je to takovej slušnej základ.
Tak at vybereš dobrej kousek. Na výkupu se objevují hodně dobré cenovky až si někdy člověk říká jak je to možné že to člověk nechá třeba za tak málo...

Tak at vybereš dobrej kousek. Na výkupu se objevují hodně dobré cenovky až si někdy člověk říká jak je to možné že to člověk nechá třeba za tak málo...
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Když mě se tak líbí R6 faceliftovaná E60 v M-balíku.. jenže ty motory nejdou dát do LPG (pro městské přesuny), tak pomalu uvažuju o 530D :/ Jenže na co jsou mi nějaký turba, přímovstřiky a filtry částic (?) když to jde i jednodušejc..
Takže člověk pomalu dochází k tomu osmiválu..
Ty jsou na tom jak po LCI? Kolik turb, nebo pořád V8 atmoška co se dá krmit plynem?
Takže člověk pomalu dochází k tomu osmiválu..

Ty jsou na tom jak po LCI? Kolik turb, nebo pořád V8 atmoška co se dá krmit plynem?
Kolik do toho chceš vrazit ?
Zkus si tedy pozjištovat jak je na tom 550i. _Je jich strašně málo a ted jde o to zda má pořešení drobné nedostatky předface...
Myslím že motory 4,5 a 5,0 měli problém s trubkou nebo jak to nazvat a to je docela drahá sranda ... spíše práce je drahá materiál je za babku. To by ti řekl Jarax nebo snejk oni to opravují hodně u 745i a 750i.
Nebudu tě přemlouvat jak 3.0D tak 5,0i má své pro i proti...
U toho benzínu bych chtěl určitě i webasto abys na benzín nemusel skoro jezdit. Já ohřívám motor 5-10km v mrazech (525i litina) pokud bys to dělal i 5,0i a je tam hliník tak to bude méně ale i tak se pěkně prohneš než ti to přepne na LPG. Ono se to nezdá ale pár studenejch startu a pul nádrže je pryč. To jsem docela koukal. Mě 20litrů benzínu vydrží tak týden... Kdyby jelo webasto mám to na měsic a pul až dva určitě.
U 5,0litru to bude luxusní záležitost a asi tě bude hodně bavit.
Zkus si tedy pozjištovat jak je na tom 550i. _Je jich strašně málo a ted jde o to zda má pořešení drobné nedostatky předface...
Myslím že motory 4,5 a 5,0 měli problém s trubkou nebo jak to nazvat a to je docela drahá sranda ... spíše práce je drahá materiál je za babku. To by ti řekl Jarax nebo snejk oni to opravují hodně u 745i a 750i.
Nebudu tě přemlouvat jak 3.0D tak 5,0i má své pro i proti...
U toho benzínu bych chtěl určitě i webasto abys na benzín nemusel skoro jezdit. Já ohřívám motor 5-10km v mrazech (525i litina) pokud bys to dělal i 5,0i a je tam hliník tak to bude méně ale i tak se pěkně prohneš než ti to přepne na LPG. Ono se to nezdá ale pár studenejch startu a pul nádrže je pryč. To jsem docela koukal. Mě 20litrů benzínu vydrží tak týden... Kdyby jelo webasto mám to na měsic a pul až dva určitě.
U 5,0litru to bude luxusní záležitost a asi tě bude hodně bavit.

-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
To souhlas no, vrazil bych to toho klidně ..majlant, kdybych měl našetřenej. :) Jsem zaměřenej spíš na výbavu tzn. výběr auta sm. zevnitř -> ven což V8 splňujou.
Třeba barva exterieru je mi při dnešních možnostech úplně šumák, navíc v ///Mku vypadaj E60 všechny skvěle..
Trochu jsem počet http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N62
N62B40 v LCI E60 alias 540i by asi úplně uspokojila
plus možnost LPG atd. Ale říkám, mi by bohatě výkonově postalčila 530i (N52/N53) popř. D, takže je to zatím samozřejmě úplně otevřený.

Trochu jsem počet http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N62
N62B40 v LCI E60 alias 540i by asi úplně uspokojila
