Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Spotřeba 520i na dálnici
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
Přesně tohle dilema jsem řešil před dvěma lety a nakonec jsem si koupil 528i a jsem rád že jsem to udělal, protože je to je podle mě na takový to normální ježdění a předjiždění, 520i musí být už hodně slabé... A už teď bych to rád vyměnil za 540i.
Jinak 528i v manuálu mi žere 7,5 na 100 při rychlosti 130.

v pohodě kluci čekal jsem něco podobného. Kdo má 520i tak ji obhajuje že to stačí a kdo má 528i je rád že má alespoň tento motor kterej jede tak akorát a pokud je potřeba předjet jde to slušně.
Mám e34 starší model ale je to cca váhově stejné jak novější typ e39.
Pak mám 728i ale je jen o 70kg těžší jak moje 5er takže jede opravdu dobře ikdyž to není 4litr to je jasný. Ale mě jde o úsporné ale za ty peníze co do auta nacpu i výkonné auto.
A e38 7er je fakt špičkové auto. Dálky jezdí i pod 8litru (7,7) cca 130km/h tempomat a průměr mám 9,8litru/100km.
E39 jsem řídil několik modelů. 520ia pak 528i a 530d...
520i mi fakt přišla líná ale jsou lidi co jim stačí a žijí stím. Ale pak to ubírá na pocitu radost z jízdy.
528i,530i a 530d jedou pěkně tak jak by měli.
Se 4lidma už i to je tak tak akorát.
Prostě rozumné motorizace
540i a M5 je jiná liga ale i finančně a to je právě pro fajnšmejkry.
Je to na tobě kup si sám co chceš. My jsme se tady vyjádřili ale aspoň vidíš že co člověk to názor. Musíš se sám utvrdit co je fajn. Vem si 3 těžké kamarády a běž si projet 520ia a pak 528i at vidíš jak se stím jede.
Nakonec bude to tvoje auto a nám to může bejt jedno.
Ale přátelskou radu jsme ti dali.
Mám e34 starší model ale je to cca váhově stejné jak novější typ e39.
Pak mám 728i ale je jen o 70kg těžší jak moje 5er takže jede opravdu dobře ikdyž to není 4litr to je jasný. Ale mě jde o úsporné ale za ty peníze co do auta nacpu i výkonné auto.
A e38 7er je fakt špičkové auto. Dálky jezdí i pod 8litru (7,7) cca 130km/h tempomat a průměr mám 9,8litru/100km.
E39 jsem řídil několik modelů. 520ia pak 528i a 530d...
520i mi fakt přišla líná ale jsou lidi co jim stačí a žijí stím. Ale pak to ubírá na pocitu radost z jízdy.
528i,530i a 530d jedou pěkně tak jak by měli.
Se 4lidma už i to je tak tak akorát.
Prostě rozumné motorizace
540i a M5 je jiná liga ale i finančně a to je právě pro fajnšmejkry.
Je to na tobě kup si sám co chceš. My jsme se tady vyjádřili ale aspoň vidíš že co člověk to názor. Musíš se sám utvrdit co je fajn. Vem si 3 těžké kamarády a běž si projet 520ia a pak 528i at vidíš jak se stím jede.
Nakonec bude to tvoje auto a nám to může bejt jedno.
Ale přátelskou radu jsme ti dali.

Ano. Nechť si každý pořídí to, co od vozidla požaduje a co mu stačí. Proto zřejmě výrobci dělají různé varianty motorizací, že?
Jen se pořád nemůžu zbavit toho, že 520i je příliš slabá a 528i dostačující a 540i super.
Asi jak pro koho.
Srovnání ve stylu "nalož si do auta 4 stokilové chlapy a pak promluv" mne opravdu fascinuje.
To můžeme takhle meditovat do aleluja.
Esli náhodou milý Filozofe moc nefilozofuješ.
Kdybych chtěl 540i nebo 540iA, tak jí mám. Kdybych chtěl 530D, tak ho mám taky. Nebudu se tady rozepisovat o tom, proč jsem vybral 520i se 170PS.
Prostě jsem ho chtěl a mám ho.
To samé se můžeme rozepsat o výbavě. Někomu stačí, že má klimatizaci a okna v elektrice, dalšímu nestačí, že má kůži a NAVI "jen" 16:9 a přehrávač, který přehrává filmy v HD a né ve Full HD kvalitě se zvukem Harman Cardon.
Jen se pořád nemůžu zbavit toho, že 520i je příliš slabá a 528i dostačující a 540i super.
Asi jak pro koho.
Srovnání ve stylu "nalož si do auta 4 stokilové chlapy a pak promluv" mne opravdu fascinuje.
To můžeme takhle meditovat do aleluja.
Esli náhodou milý Filozofe moc nefilozofuješ.
Kdybych chtěl 540i nebo 540iA, tak jí mám. Kdybych chtěl 530D, tak ho mám taky. Nebudu se tady rozepisovat o tom, proč jsem vybral 520i se 170PS.
Prostě jsem ho chtěl a mám ho.
To samé se můžeme rozepsat o výbavě. Někomu stačí, že má klimatizaci a okna v elektrice, dalšímu nestačí, že má kůži a NAVI "jen" 16:9 a přehrávač, který přehrává filmy v HD a né ve Full HD kvalitě se zvukem Harman Cardon.

Ahoj,jen se zeptám když už se tu řeší ty spotřeby,mám teda starší model e34 s M50B25,manual,bez klimy,s vašeho pohledu asi socka ale má kůži
Mám ji na denní ježdění cca.4km tam a 4km zpět čistě město,je na ní dána nová lambda a vyčištěné sání a nové svíce,gumy nahuštěné správně a spotřeba tedy čistě město je cca.11l,co myslíte,je to tak v pohodě?Jezdím tak nějak normálně,ani klobouk ani závodnik..Je to tedy naměřeno ted jak se ochladilo..Díky
Každopádně se nebojte,občas ho projedu víc aby se pořádně prohřál

Mám ji na denní ježdění cca.4km tam a 4km zpět čistě město,je na ní dána nová lambda a vyčištěné sání a nové svíce,gumy nahuštěné správně a spotřeba tedy čistě město je cca.11l,co myslíte,je to tak v pohodě?Jezdím tak nějak normálně,ani klobouk ani závodnik..Je to tedy naměřeno ted jak se ochladilo..Díky
Každopádně se nebojte,občas ho projedu víc aby se pořádně prohřál

Rekin-e28 píše:spotřeba tedy čistě město je cca.11l,co myslíte,je to tak v pohodě?:D
normální spotřeba, za míň to už nepojede

WITT: to mi chceš říct, že to bmw udělali schválně aby to žralo olej? já myslím že ne - prostě čím víc najeto tím to požere víc oleje a aby jsi během 15tis km tam dolil třeba 3-4litry oleje mi přijde dost


To, že někdo řeší GO celého motoru zrovna na M54 neznamená, že ty motory by měli být horší.
Já řeším ročně několik GO motorů a nemusejí mít nalítáno ani 200 tis. km. Je to vesměs tak, jak jsem už psal. O přístupu majitele vozidla k motoru.
To bych tady mohl vyházet desítky motorů, u kterých se řeší GO a nemusí to být zrovna ani BMW.
BMW motory jsou milionové, ale za předpokladu, že se jim dává to, co tam patří. Toť vše.
Řešil jsem GO motoru i na Smartu, který měl najeto 30 tisíc km. A nebylo to proto, že by ten motor byl špatný. Ale slečna zkrátka nepochopila, že tam má záběhový olej a jezdila na to, dokud to nezadřela mno.
Já řeším ročně několik GO motorů a nemusejí mít nalítáno ani 200 tis. km. Je to vesměs tak, jak jsem už psal. O přístupu majitele vozidla k motoru.
To bych tady mohl vyházet desítky motorů, u kterých se řeší GO a nemusí to být zrovna ani BMW.
BMW motory jsou milionové, ale za předpokladu, že se jim dává to, co tam patří. Toť vše.
Řešil jsem GO motoru i na Smartu, který měl najeto 30 tisíc km. A nebylo to proto, že by ten motor byl špatný. Ale slečna zkrátka nepochopila, že tam má záběhový olej a jezdila na to, dokud to nezadřela mno.
Jj, máš pravdu že je to víceméně majitelem vozidla ale bohužel i materiálem ze kterého je m54 motor = hliník:
Ocelová vložka válce má tloušťku cca 1mm. Za vložkou je síť hliníku, která umožňuje přímý kontakt s chladící kapalinou. Na místě, na které působí nejvíce tlaku, je v horní části válce je nejvíce hliníku. Pod vysokou zátěží má M54 mnohem větší potencionál k deformaci oproti ocelovým blokům jako je M52 nebo S54. Tato závada se projeví jako zvýšený tlak v klikové skříni, který způsobí nadměrný "blow-by"(únik tlaku ze spalovací komory) a snížení životnosti pístních kroužků.
Ad Smart: zadření klikovky je vcelku u tohoto modelu "normální" věc
Ocelová vložka válce má tloušťku cca 1mm. Za vložkou je síť hliníku, která umožňuje přímý kontakt s chladící kapalinou. Na místě, na které působí nejvíce tlaku, je v horní části válce je nejvíce hliníku. Pod vysokou zátěží má M54 mnohem větší potencionál k deformaci oproti ocelovým blokům jako je M52 nebo S54. Tato závada se projeví jako zvýšený tlak v klikové skříni, který způsobí nadměrný "blow-by"(únik tlaku ze spalovací komory) a snížení životnosti pístních kroužků.
Ad Smart: zadření klikovky je vcelku u tohoto modelu "normální" věc

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
kámoš dělá smárty a ještě jsem u něj neviděl, že by některej měl víc jak 70tis.km, těch 30tis mi příjde jako slabší průměr.
A ten záběhový olej je co?
To jsem četl naposled v knížce z 50let, kde byly popsaný i motory na dřevo-plyn.
Jinak jsem taky zastáncem, že pořádnej ingot z litiny vydží víc než moderní inovace, které pouze šetří na materiálech a namáhají je namaximum bez rezerv.
A ten záběhový olej je co?
To jsem četl naposled v knížce z 50let, kde byly popsaný i motory na dřevo-plyn.
Jinak jsem taky zastáncem, že pořádnej ingot z litiny vydží víc než moderní inovace, které pouze šetří na materiálech a namáhají je namaximum bez rezerv.
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec