Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Spotřeba 520i na dálnici
Mám 520i 125kW, 170 PS a po dálnici 130km/h mi to bere 8,5L.
Město 9 - 10L
Mimo město 7,5L. Při jízdě vyloženě na spotřebu (styl důchodce)
vyřazování v každém kopečku, dojezd na světla bez brzd. tzv. plynulá jízda
6,8L. To je můj osobní rekord.
Ale to se moc nedá mluvit o jízdě..
Kombinovaná spotřeba 9L.
Takže cajk..
Město 9 - 10L
Mimo město 7,5L. Při jízdě vyloženě na spotřebu (styl důchodce)


Ale to se moc nedá mluvit o jízdě..

Kombinovaná spotřeba 9L.
Takže cajk..

No kolik je ta super cena ? 520i e39 110kw bych nekoupil snad ani za 30tis .
Ten motor je tragedie ještě v automatu. A to si nedělám srandu. Aby jel musíš mu hodně vytnout na podlahu a to pak spotřeba letí hooodně vysoko.
Mám 525i 141kw a je to tak akorát. Jen být lépe zpřevodované a je to v pohodě motorizace.
Ale i dneska už cítím že jsou silnější auta a prostě beru to takové minimum na spolehlivé a bezpečné ježdění.
Jen po dálnici jezdit 130km nebudeš. Bude kolona nebo malé město , vesnice apod. Průměrná spotřeba počítám s automatem 1:1 s městem bude 10L.
4lidi v autě a kdejaká fabie ti natrhne .... tvoji 520iA
Raději se podívej po pořádném motoru alespoň 528i spotřeba je cca stejně plus cca 2-3deci ale táhne mnohem líp když potřebuješ i s posádkou.
Stejně pruměr bude někde kole 9,5-10litru takže neušetříš nic a jen budeš nasranej že máš nejslabší benzínovou 5er ještě v automatu a žere ti stejně jako kamarádova 528i nebo 530i

Ten motor je tragedie ještě v automatu. A to si nedělám srandu. Aby jel musíš mu hodně vytnout na podlahu a to pak spotřeba letí hooodně vysoko.
Mám 525i 141kw a je to tak akorát. Jen být lépe zpřevodované a je to v pohodě motorizace.
Ale i dneska už cítím že jsou silnější auta a prostě beru to takové minimum na spolehlivé a bezpečné ježdění.
Jen po dálnici jezdit 130km nebudeš. Bude kolona nebo malé město , vesnice apod. Průměrná spotřeba počítám s automatem 1:1 s městem bude 10L.
4lidi v autě a kdejaká fabie ti natrhne .... tvoji 520iA

Raději se podívej po pořádném motoru alespoň 528i spotřeba je cca stejně plus cca 2-3deci ale táhne mnohem líp když potřebuješ i s posádkou.
Stejně pruměr bude někde kole 9,5-10litru takže neušetříš nic a jen budeš nasranej že máš nejslabší benzínovou 5er ještě v automatu a žere ti stejně jako kamarádova 528i nebo 530i

Díky všem za odpovědi, pokud se s tím dá jezdit dálka okolo 8 litrů tak pohoda
Na tom něco bude, jenže tahle E39 je z rodiny. Má najeto poctivých 140 tis a je v krásným stavu. A když se kouknu na net tak to jsou většinou samý vraky oproti tomuto. Proto jsem si říkal, zda radši neoželit těch pár koníků a nejít do toho. Stejně jezdím spíš kochačku a jde mi spíš o pohodlí než o nějakým sportovní výkony. Navíc nějakou ucházející 528i asi kolem 60 tyček nekoupím, nebo myslíš že jo?
Cca 75% cest jezdím mimo město.

Filozof píše:No kolik je ta super cena ? 520i e39 110kw bych nekoupil snad ani za 30tis .![]()
Ten motor je tragedie ještě v automatu. A to si nedělám srandu. Aby jel musíš mu hodně vytnout na podlahu a to pak spotřeba letí hooodně vysoko.
Mám 525i 141kw a je to tak akorát. Jen být lépe zpřevodované a je to v pohodě motorizace.
Ale i dneska už cítím že jsou silnější auta a prostě beru to takové minimum na spolehlivé a bezpečné ježdění.
Jen po dálnici jezdit 130km nebudeš. Bude kolona nebo malé město , vesnice apod. Průměrná spotřeba počítám s automatem 1:1 s městem bude 10L.
4lidi v autě a kdejaká fabie ti natrhne .... tvoji 520iA
Raději se podívej po pořádném motoru alespoň 528i spotřeba je cca stejně plus cca 2-3deci ale táhne mnohem líp když potřebuješ i s posádkou.
Stejně pruměr bude někde kole 9,5-10litru takže neušetříš nic a jen budeš nasranej že máš nejslabší benzínovou 5er ještě v automatu a žere ti stejně jako kamarádova 528i nebo 530i
Na tom něco bude, jenže tahle E39 je z rodiny. Má najeto poctivých 140 tis a je v krásným stavu. A když se kouknu na net tak to jsou většinou samý vraky oproti tomuto. Proto jsem si říkal, zda radši neoželit těch pár koníků a nejít do toho. Stejně jezdím spíš kochačku a jde mi spíš o pohodlí než o nějakým sportovní výkony. Navíc nějakou ucházející 528i asi kolem 60 tyček nekoupím, nebo myslíš že jo?
Cca 75% cest jezdím mimo město.
Opravdu bych nešel do 520i ikdyby měla 50tis najeto.
Navíc to v budoucnu opravdu neprodáš. Ten motor slabší 110kw nikdo nechce.
Něco takového v 528i v LPG bude mnohem úspornější a pojede uplně jinak.
Ušetříš během pár let mnohem více než je rozdíl ceny mezi tvojí 520i a touto 528i LPG. Pojede za polovinu peněz jako tvoje 520ia a nemusíš se bát jet rychleji když bere 9-12litru lpg v průměru dle nohy.
http://auto.bazos.cz/inzerat/29877817/P ... UTOMAT.php
Chtělo by to vidět a proklepnout odborníkem s diagnostikou ale vypadá dle fotek moc pěkně.
Navíc to v budoucnu opravdu neprodáš. Ten motor slabší 110kw nikdo nechce.
Něco takového v 528i v LPG bude mnohem úspornější a pojede uplně jinak.
Ušetříš během pár let mnohem více než je rozdíl ceny mezi tvojí 520i a touto 528i LPG. Pojede za polovinu peněz jako tvoje 520ia a nemusíš se bát jet rychleji když bere 9-12litru lpg v průměru dle nohy.
http://auto.bazos.cz/inzerat/29877817/P ... UTOMAT.php
Chtělo by to vidět a proklepnout odborníkem s diagnostikou ale vypadá dle fotek moc pěkně.

Filozof> Ještě si to nechám projít hlavou. Teďka jsem ještě našel celkem pěknou 528i. A cena se mi zdá ok.
http://auto.bazos.cz/inzerat/29500431/B ... --e-39.php
http://auto.bazos.cz/inzerat/29500431/B ... --e-39.php
Popřemýšlej o tom a projed si nějaké auta nebo se na ně jed podívat.
Vypadá pěkně ale jde taky o to v jakém stavu je automat a druhá věc je motor.
Chce to prohlídku z borcem co ty auta perfektně zná a má i diagnostiku.
Na dálku vyleštěné auto pěkně vypadá ale technika je velice duležitá.
Několik aut na webu je co stojí za to se jet na ně podívat. Tak držím palce při výběru. Koukej nejen na stav ale i výbavu auta. Až budeš prodávat za pár let bude se líp prodávat 2,8 s výbavou než bez nebo jen nějakém lepším základu.
Vypadá pěkně ale jde taky o to v jakém stavu je automat a druhá věc je motor.
Chce to prohlídku z borcem co ty auta perfektně zná a má i diagnostiku.
Na dálku vyleštěné auto pěkně vypadá ale technika je velice duležitá.
Několik aut na webu je co stojí za to se jet na ně podívat. Tak držím palce při výběru. Koukej nejen na stav ale i výbavu auta. Až budeš prodávat za pár let bude se líp prodávat 2,8 s výbavou než bez nebo jen nějakém lepším základu.
Při každé koupi něčeho použitého je to risk. Prodávající ani kupující nemůže předem odhadnout, co se kde může vysypat. Tedy za předpokladu, že to nebude předem připravená past.
Nejhorší je, kupovat navoněnou bídu.
Je důležité, aby auto dobře sedělo, nikde nic nemlátilo, aby byly konstantní otáčky při volnoběhu, aby nebouchala řadící páka do ruky při přeřazování, automat, aby řadil plynule, aby se v plném rejdu neozývaly nějaké ruchy, aby šel posilovač řízení hladce, vyzkoušet ABS někde na štěrku nebo na písku, vyzkoušet pořádně audio, případně tempomat atd.. Prostě všechno, co souvisí s provozem vozidla.
Rozhodně bych nehledal mikroskopem nějaké oděrky laku na autě.
A napíchnutí na diagnostiku též.
Jen nesouhlasím s tím, že 520i se 110kW je slabá, a že jí kde jaká Fóbie nandá. Je pravdou, že jde o slabý motor vzhledem k hmotnosti vozidla, ale pokud někdo používá vozidlo pro komfort, bezpečnost a né na závodění, tak v pohodě stačí. Ta spotřeba bude asi kolem 9 - 10 litrů, ale to bych neřešil, pakliže má možnost koupit auto z rodiny nebo koho zná a auto vídá jezdit.
Je to menší "zlo", než koupit 528i nebo 530i, o které nic neví, nezná kdo byl majitel a jak se k autu choval. Kdo ví, co ten motor tahal za sebou a do jaké míry je utahaný. O počtu ujetých km se dá též polemizovat.
Pokud budu chtít auto sportovní, nebudu pořizovat pětku, ale skočím do trojky 328 Ci.
Nejhorší je, kupovat navoněnou bídu.
Je důležité, aby auto dobře sedělo, nikde nic nemlátilo, aby byly konstantní otáčky při volnoběhu, aby nebouchala řadící páka do ruky při přeřazování, automat, aby řadil plynule, aby se v plném rejdu neozývaly nějaké ruchy, aby šel posilovač řízení hladce, vyzkoušet ABS někde na štěrku nebo na písku, vyzkoušet pořádně audio, případně tempomat atd.. Prostě všechno, co souvisí s provozem vozidla.
Rozhodně bych nehledal mikroskopem nějaké oděrky laku na autě.
A napíchnutí na diagnostiku též.
Jen nesouhlasím s tím, že 520i se 110kW je slabá, a že jí kde jaká Fóbie nandá. Je pravdou, že jde o slabý motor vzhledem k hmotnosti vozidla, ale pokud někdo používá vozidlo pro komfort, bezpečnost a né na závodění, tak v pohodě stačí. Ta spotřeba bude asi kolem 9 - 10 litrů, ale to bych neřešil, pakliže má možnost koupit auto z rodiny nebo koho zná a auto vídá jezdit.
Je to menší "zlo", než koupit 528i nebo 530i, o které nic neví, nezná kdo byl majitel a jak se k autu choval. Kdo ví, co ten motor tahal za sebou a do jaké míry je utahaný. O počtu ujetých km se dá též polemizovat.
Pokud budu chtít auto sportovní, nebudu pořizovat pětku, ale skočím do trojky 328 Ci.

Vše beru ale stím že 520ia není slabá nesouhlasím.
Vem si 4lidi a pak jed někam a zkus si pár manévru předjíždění a podobně...
To auto opravdu moc nejede a je to risk jezdit slabým autem.
Já v tom jel ve 3lidech každej cca 90-100kg a bylo to dost slabý oproti mé 525i jsem musel jet velice předvídavě a nemohl jsem předjíždět kde jsem chtěl ...a jednou jsem musel i nouzově brzdit a vrátit se prostě jsem nedokázal předjet.
Byl jsem z toho hodně špatnej a nikdy více.
Ale at si koupí co sám chce. Měl by si pár aut projet a sám uvidí.
A věřím že jsou tady lidi kteří udržují servisované auta a jsou i 528i mezi nimi.
Stejně tak auto v rodině muže bejt ted v pohodě ale behem roku dvou se začnou srát věci které zatim fungovali a už jsou načaté pak koupíš auto které už má věci pořešené a vyměněné a jsi na tom třeba daleko líp.
Je to o tom si to auto komplet projít a sepsat si nedostatky kolik by to asi stálo.
Jak podvozek motor, automat zda řadí jak má. Technika zda je v pohodě.
Už i z projevu majitele poznáš zda o autě něco ví a nekecá. Zda vyměnil to či ono hned si to ověříš. Plno součástek si můžeš očihnout zda jsou ok.
Nejdražší věci na opravu je automat pak motor s karoserií. pokud toto bude ok už jen spotřebák jako jsou čidla, tlumiče, kotouče , podvozek. to se dá ověřit jízdou a na dílně plus diagnostika po jízdě ukáže případně chyby.
Vem si 4lidi a pak jed někam a zkus si pár manévru předjíždění a podobně...
To auto opravdu moc nejede a je to risk jezdit slabým autem.
Já v tom jel ve 3lidech každej cca 90-100kg a bylo to dost slabý oproti mé 525i jsem musel jet velice předvídavě a nemohl jsem předjíždět kde jsem chtěl ...a jednou jsem musel i nouzově brzdit a vrátit se prostě jsem nedokázal předjet.
Byl jsem z toho hodně špatnej a nikdy více.
Ale at si koupí co sám chce. Měl by si pár aut projet a sám uvidí.
A věřím že jsou tady lidi kteří udržují servisované auta a jsou i 528i mezi nimi.
Stejně tak auto v rodině muže bejt ted v pohodě ale behem roku dvou se začnou srát věci které zatim fungovali a už jsou načaté pak koupíš auto které už má věci pořešené a vyměněné a jsi na tom třeba daleko líp.
Je to o tom si to auto komplet projít a sepsat si nedostatky kolik by to asi stálo.
Jak podvozek motor, automat zda řadí jak má. Technika zda je v pohodě.
Už i z projevu majitele poznáš zda o autě něco ví a nekecá. Zda vyměnil to či ono hned si to ověříš. Plno součástek si můžeš očihnout zda jsou ok.
Nejdražší věci na opravu je automat pak motor s karoserií. pokud toto bude ok už jen spotřebák jako jsou čidla, tlumiče, kotouče , podvozek. to se dá ověřit jízdou a na dílně plus diagnostika po jízdě ukáže případně chyby.
Ty to popisuješ, jakoby měl mít strach natankovat plnou nádrž, aby mu auto vůbec jelo do kopce.
Pokud někdo přesedne ze silnějšího motoru na slabší, tak je to jak píšeš. Jasně, že si nemůžeš dovolit to, co se silnějším motorem. Ale řidič musí právě k jízdě přistupovat všemi směry a nedílnou součástí je odhad akcelerace při předjíždění a podobně.
Ale ruku na srdce. nevím, s čím jste kdo začínal.
Já osobně se Škoda 100L.
A taky jsem si troufl předjíždět.
Samozřejmě ne na úsecích, co dnes se svým BMW zvládnu hravě.
Co mají dělat majitelé vozů Škoda Octavia II s 1,9 TDi se 77 kW? Tam ani to turbo nepomůže.. Takové auto za sebou ztratím během 30 sekund s mým BMW 520i.
Pokud někdo přesedne ze silnějšího motoru na slabší, tak je to jak píšeš. Jasně, že si nemůžeš dovolit to, co se silnějším motorem. Ale řidič musí právě k jízdě přistupovat všemi směry a nedílnou součástí je odhad akcelerace při předjíždění a podobně.
Ale ruku na srdce. nevím, s čím jste kdo začínal.
Já osobně se Škoda 100L.
A taky jsem si troufl předjíždět.
Samozřejmě ne na úsecích, co dnes se svým BMW zvládnu hravě.
Co mají dělat majitelé vozů Škoda Octavia II s 1,9 TDi se 77 kW? Tam ani to turbo nepomůže.. Takové auto za sebou ztratím během 30 sekund s mým BMW 520i.

Pokud to rovnas s OII 1.9 TDI 77kw, tak ta ma 0-100 za 11,8, kdezto 520i 11,2, zas tak moc bych si nefandil teda
A je pravda, ze vsechno co je nad 10s do stovky je pro me pekelne liny, pod 8 uz to jde.
Pripojuji se k silnejsi motorizaci, ono se ti to mozna par mesicu bude libit (aspon ta R6 ma zvuk), ale pak uz si budes jen rikat, mel jsem koupit silnejsi

A je pravda, ze vsechno co je nad 10s do stovky je pro me pekelne liny, pod 8 uz to jde.
Pripojuji se k silnejsi motorizaci, ono se ti to mozna par mesicu bude libit (aspon ta R6 ma zvuk), ale pak uz si budes jen rikat, mel jsem koupit silnejsi
Kdyz jsem kdysi kupoval sve prvni BMW vsude jsem cetl ze vsechny 6ti valce od BMW (mysleno M52 motory) zerou +/- litr a zjistil jsem ze je to fakt...Jak rikam mel jsem 528i a jezdil jsem couracky po meste SVIZNE za 11.5L... Rekord na dalku byl tusim neco kolem 8L a rekord smerem nahoru byl v zime, par dni snehu, cesty do prace 5Km a radil jsem jen 1,2,3
Vsude BOK a to jsem jezdil za 16L
Ale byl to manual ktery bych k M52 urcite doporucil 



Ukažte mi někoho kdo čuchnul ke značce BMW že by šel dobrovolně do 520iA.
Už to tu říkáme asi 10let že R6 se vyplatí alespon 525i/528i a nahoru.
Prostě R6 žerou všechny stejně plus mínus pár deci.
Ale mít 400kg náklad v autě vědět že mě problikávají oktávky a fabie a že jsem brzda provozu tak jsem nesmírně nasrán.
Mám 525i a i ta je prostě tak tak ...na dnešní provoz.
Já taky začínal na opel astra 1,7td ale stačilo to před 10lety na naučení.
Když jsem sedl do 525i začal mít život uplně jiné obrátky prostě radost z jízdy.
Ta 520iA má jedinnou výhodu a to je že je z rodiny.
Ale schválně at si zkusí tu 520ia prodat někde ...jsem zvědav kdo to za 60tis koupí ..já bych to nebral ani za 40tis.
Zlatej střed u 5er jsou 3litry a 2,8i prostě zlatá střední cesta. Dneska takové slušné minimum.
Kdybych měl ted v ruce 50-100tis a musela by to bejt 5er 528i nebo 530i.
Už to tu říkáme asi 10let že R6 se vyplatí alespon 525i/528i a nahoru.
Prostě R6 žerou všechny stejně plus mínus pár deci.
Ale mít 400kg náklad v autě vědět že mě problikávají oktávky a fabie a že jsem brzda provozu tak jsem nesmírně nasrán.
Mám 525i a i ta je prostě tak tak ...na dnešní provoz.
Já taky začínal na opel astra 1,7td ale stačilo to před 10lety na naučení.
Když jsem sedl do 525i začal mít život uplně jiné obrátky prostě radost z jízdy.
Ta 520iA má jedinnou výhodu a to je že je z rodiny.
Ale schválně at si zkusí tu 520ia prodat někde ...jsem zvědav kdo to za 60tis koupí ..já bych to nebral ani za 40tis.
Zlatej střed u 5er jsou 3litry a 2,8i prostě zlatá střední cesta. Dneska takové slušné minimum.
Kdybych měl ted v ruce 50-100tis a musela by to bejt 5er 528i nebo 530i.
Jeste doplnim, bylo to me prvni auto. Kdyz jsem to dovezl byl jsem fakt nadsenej. Jelo to fakt hezky, ale kazdej rikal ze je to to nejmensi do E39...A ze po par mesicich budu chtit 540i. Meli pravdu...Prodal jsem 528i, poridil 530dA a ta mi vydrzela rok (nafta uz nikdy) a ted uz se radostne vozim v 540iA
A nebudu lhat i silnejsi bych snesl, ale za to vsechno muze zdejsi clen Meda
Takze 520i, za me nebrat 



To Filozof: proč se pořád dokolečka bavíš o tom, že to auto neprodá nebo, že by jsi to nekoupil ani za 40 tisíc? Má tohle myslíš smysl? Někdo má auto na machrování, pak koupí něco výkonnějšího a někdo na normální ježdění.
Spíš je to o tom, komu co vyhovuje. Nechci tím samozřejmě říct, že kdo má silné auto, tak ho má na machrování, ale každému vyhovuje něco jiného. Já shánět BMW a mít možnost, jako má on s tímhle nájezdem, tak do toho v klidu skočím a je mi jedno, esli mi to vezme o litr nebo dva víc, než 528i.
Nevím, jak ty, ale já kupuji i spotřební věci na co možná nejdelší dobu, taky se k nim tak chovám. A když něco pořizuji, tak rozhodně ne s tím, za kolik ho asi tak potom prodám, protože o prodeji vůbec neuvažuji. Pokud měníš jednou nebo dvakrát do roka auta, tak tomu rozumím, ale to nebude zcela jistě jeho případ.
Tak pokud je to možné, odpusť si při každém příspěvku své finanční odhady.
Spíš je to o tom, komu co vyhovuje. Nechci tím samozřejmě říct, že kdo má silné auto, tak ho má na machrování, ale každému vyhovuje něco jiného. Já shánět BMW a mít možnost, jako má on s tímhle nájezdem, tak do toho v klidu skočím a je mi jedno, esli mi to vezme o litr nebo dva víc, než 528i.
Nevím, jak ty, ale já kupuji i spotřební věci na co možná nejdelší dobu, taky se k nim tak chovám. A když něco pořizuji, tak rozhodně ne s tím, za kolik ho asi tak potom prodám, protože o prodeji vůbec neuvažuji. Pokud měníš jednou nebo dvakrát do roka auta, tak tomu rozumím, ale to nebude zcela jistě jeho případ.
Tak pokud je to možné, odpusť si při každém příspěvku své finanční odhady.