Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Koupě E60 prosím o rady a tipy
Dobrý den
Rád bych pořídil BMW E60 pravděpodobně 525i. Zajímalo by mě jestli je lepší volba 141 kw nebo 160 kw? Jezdím často jen město-studené starty, proto jsem si říkal že by byl ideál nejmenší obash 2,2.. podle toho co jsem se dočetl je zmíněný motor příliš slabý na tak težký vůz. 3.0i je pro mě nasprostá zbytečnost. Myslíte že e60 je méně problémová než e90? Chtěl bych aby auto sloužilo aspoň 3-5 let bez nějakých drahých oprav, samozřejmě se nebavím a spotřebácích.. Dále by mě zajímalo kde takové auto nejlépe pořídit? Německo? české bazary jsou prý ohromné riziko. Rád bych se vešel po zimě do 230-240 tis. je to reálné? Nejsem extrémně náročný na výbavu. Budu rád za každou radu. Předem děkuji.
Rád bych pořídil BMW E60 pravděpodobně 525i. Zajímalo by mě jestli je lepší volba 141 kw nebo 160 kw? Jezdím často jen město-studené starty, proto jsem si říkal že by byl ideál nejmenší obash 2,2.. podle toho co jsem se dočetl je zmíněný motor příliš slabý na tak težký vůz. 3.0i je pro mě nasprostá zbytečnost. Myslíte že e60 je méně problémová než e90? Chtěl bych aby auto sloužilo aspoň 3-5 let bez nějakých drahých oprav, samozřejmě se nebavím a spotřebácích.. Dále by mě zajímalo kde takové auto nejlépe pořídit? Německo? české bazary jsou prý ohromné riziko. Rád bych se vešel po zimě do 230-240 tis. je to reálné? Nejsem extrémně náročný na výbavu. Budu rád za každou radu. Předem děkuji.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
O tom se píše tady, klidně tam i pokračuj: http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... sc&start=0
To jsem si myslel, že ta M54 bude míň náchylná. Navíc o plynu uvažuju. Jezdím dost město a to by mě asi 12-13 L zabíjelo když ted jezdím do 9
Mimochodem peugeot 308 1,6 VTI 88kw na 1500km/1L oleje tak nevím jestli bych poznal rozdíl. E60 je můj sen a tvrdě jsem makal abych si ho mohl splnit. Pokud bych měl jít do LPG tak asi rovnou ten 3.0 že ale mě ty kw prostě zbytečný. Jinak nemám jasno ani manuál nebo automat. Jsem ještě mladej tak rád kvedlám, ale předpokládám, že s automatem bude motor v lepším stavu aspoň vetšinou.

Mimochodem peugeot 308 1,6 VTI 88kw na 1500km/1L oleje tak nevím jestli bych poznal rozdíl. E60 je můj sen a tvrdě jsem makal abych si ho mohl splnit. Pokud bych měl jít do LPG tak asi rovnou ten 3.0 že ale mě ty kw prostě zbytečný. Jinak nemám jasno ani manuál nebo automat. Jsem ještě mladej tak rád kvedlám, ale předpokládám, že s automatem bude motor v lepším stavu aspoň vetšinou.
sonyk02 píše:rozhodně 3.0i rozdíl spotřeby od 525i je minimální a pokud řešíš spotřebu tak si kup Octávku v naftě(tohle ber s nadsázkou, samozřejmě BMW je BMW! )
než chrochtávku tak radši budu chodit pěcha, chci benzín, chci atmosféru takže je to jasnej bawor... na spotřebu trochu hledím, asi vyřeším plynem.. jak je to s e60 a sněhem? není pak probém ve velkým výkonu?
Obrovskej rozdíl ve městě je mezi automatem a manuálem.
Je pravda že sám jezdím úsporněji s 728ia než s 525i ale na dlouhé trasy tam je to super mít automat a klidně větší objem. Ale ve městě si automat prostě vezme svoji daň.
Ve městě si automat prostě pápne mnohem více jak manuál on prostě klouže a samé rozjíždění a zastavování je prostě dan za vysokou spotřebu ve městě.
Troufnu si tvrdit že klidně 1-2litry by mohl bejt rozdíl mezi manuálem a automatem ve městě.
Zda koupíš 525i nebo 530i je asi jedno záleží na stavu auta a výbavě to hraje taky důležitou roli.
Osobně bych nekupoval na ježdění po městě automat pokud preferuji nejnižší spotřebu. 530i vs 525i bude rozdíl trofnu si tvrdit přistejné jízdě 0,5l takže zanedbatelné.
530iA Spotřeba paliva (město/mimo/kombinace) 13,6/6,8/9,3 l/100km
do města prostě 5er bude žrát stím počítej a pokud automat tak ještě min o litr více. Do města bych koupil 1er a bylo by.
Jinak prvních 3-5km po městě auto žere 18L/100km. i 5er v manuálu.
V kolonách taky 15-16L/100km běžně...
Počítej že úsporné to nebude a pokud jezdíš jen 10-15km do práce v zimě lpg přepíná po cca 5-7km. Do té doby ti sežere 2litry benzínu.
aby ses pak nedivil kolik tě to stojí jezdit s 530i jen po městě.
Je pravda že sám jezdím úsporněji s 728ia než s 525i ale na dlouhé trasy tam je to super mít automat a klidně větší objem. Ale ve městě si automat prostě vezme svoji daň.
Ve městě si automat prostě pápne mnohem více jak manuál on prostě klouže a samé rozjíždění a zastavování je prostě dan za vysokou spotřebu ve městě.
Troufnu si tvrdit že klidně 1-2litry by mohl bejt rozdíl mezi manuálem a automatem ve městě.
Zda koupíš 525i nebo 530i je asi jedno záleží na stavu auta a výbavě to hraje taky důležitou roli.
Osobně bych nekupoval na ježdění po městě automat pokud preferuji nejnižší spotřebu. 530i vs 525i bude rozdíl trofnu si tvrdit přistejné jízdě 0,5l takže zanedbatelné.
530iA Spotřeba paliva (město/mimo/kombinace) 13,6/6,8/9,3 l/100km
do města prostě 5er bude žrát stím počítej a pokud automat tak ještě min o litr více. Do města bych koupil 1er a bylo by.
Jinak prvních 3-5km po městě auto žere 18L/100km. i 5er v manuálu.
V kolonách taky 15-16L/100km běžně...
Počítej že úsporné to nebude a pokud jezdíš jen 10-15km do práce v zimě lpg přepíná po cca 5-7km. Do té doby ti sežere 2litry benzínu.

aby ses pak nedivil kolik tě to stojí jezdit s 530i jen po městě.
Filozof píše:Obrovskej rozdíl ve městě je mezi automatem a manuálem.
Je pravda že sám jezdím úsporněji s 728ia než s 525i ale na dlouhé trasy tam je to super mít automat a klidně větší objem. Ale ve městě si automat prostě vezme svoji daň.
určitě jsem nemyslel jen po městě to né, ale napsal jsem to přesně proto abych takovou informaci dostal a taky za ní moc děkuji

Osobně mám starší model 525i takže to není e60.
E61 neboli kombi má otec ale 530xda to je zase jiná kapitola.
Klidně bych vzal 525i nebo 530i v manuálu ale osobně po mých zkušenostech do města 1er nebo 3er a v garáži schovaná 7er na dlouhé trasy
Pro toho kdo chce jen jedno auto asi nezbývá než ta 5er to je takovej střed.
Ale důležité je vědět že LPG se přepne až při určité teplotě to jest alespoň 35C takže když je ted 0-6C se mi LPG přepíná po 3-4km jízdy.
Když bude -10 až -25celsia bude to klidně 6-10km trvat než přepne.,
Spotřeba po městě prvních 2-4km je klidně 18-22litru (sytič) pak to začne padat na rozumných cca 13-14L.
Strašně záleží na velikosti města a provozu. Když to bude špička a Brno-Praha tak to je pak vysoká spotřeba klidně kolem 16L.
Hraje tam plno proměnných....délka trasy a počet rozjezdů a křižovatek atd.
Dvě stejná auta mohou jezdit s odlišnou spotřebou klidně o 2litry .... dost záleží i na řidiči.
No řešit u BMW spotřebu je prostě divné ale ber to tak že po městě klidně kolem 15L ale pokud vyjedeš ven z města tak není problém 8-9litru udržet.
Spořílci dokážou i 7,5litru dálky ale to je pak fakt jen udržování rychlosti bez užívání si motoru ....
E61 neboli kombi má otec ale 530xda to je zase jiná kapitola.
Klidně bych vzal 525i nebo 530i v manuálu ale osobně po mých zkušenostech do města 1er nebo 3er a v garáži schovaná 7er na dlouhé trasy

Pro toho kdo chce jen jedno auto asi nezbývá než ta 5er to je takovej střed.
Ale důležité je vědět že LPG se přepne až při určité teplotě to jest alespoň 35C takže když je ted 0-6C se mi LPG přepíná po 3-4km jízdy.
Když bude -10 až -25celsia bude to klidně 6-10km trvat než přepne.,
Spotřeba po městě prvních 2-4km je klidně 18-22litru (sytič) pak to začne padat na rozumných cca 13-14L.
Strašně záleží na velikosti města a provozu. Když to bude špička a Brno-Praha tak to je pak vysoká spotřeba klidně kolem 16L.
Hraje tam plno proměnných....délka trasy a počet rozjezdů a křižovatek atd.
Dvě stejná auta mohou jezdit s odlišnou spotřebou klidně o 2litry .... dost záleží i na řidiči.
No řešit u BMW spotřebu je prostě divné ale ber to tak že po městě klidně kolem 15L ale pokud vyjedeš ven z města tak není problém 8-9litru udržet.
Spořílci dokážou i 7,5litru dálky ale to je pak fakt jen udržování rychlosti bez užívání si motoru ....
Já s tou spotřebou počítám, řeším to jen ze zvědavosti. S LPG už jsem jezdil a vím, že se prvně jede na benzín pár km. 5er je oproti 1er, 3er prostě krásná, chci jí pro sebe pro radost. Se zadokolou zkušenost nemám tak se právě prám jak je na tom v zimě, je mi jasný že je to i o řidiči, ale při rozumným tempu by problém být neměl říkáte. Teď už jen čekat na jaro a dobře vybrat. Jinak předpokládám, že při výměně oleje co 15tis. a ostatní běžné údržbě motor bez problémů najede 300 000. V německu snad něco s nájezdem do 200 bude a já bych si jí rád 5 let nechal. Jinak kdyby Vás něco napadlo k tomuto vozu tak sem s tím budu rád za každou maličkost.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Kontaktovat uživatele:
Na průměrnou spotřebu se koukni zde http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2 , případně si změn parametry vyhledávání 

Chápu že se ti BmW libí.
Rád bych tě upozornil že pokud se rozhodneš vzít tu nejslabší motorizaci v nejvíc sociál výbavě aby jsi ušetřil 10-20 tisíc tak si raději ještě nějaký ten čas počkej. Protože pak se svezeš v něčem silnějším se solidní výbavou a budeš zklamaný.
Pro mě znamená bmw hodně muziky za málo peněz. (Jak který model a rok výroby že jo..)
Sice říkáš že pro tebe výkon moc neznamená ale výkon se nikdy neztratí ať už při jízdě se zátěží nebo při předjíždění.
Doporučujuti tu 530i. Výkon někde jinde. Spotřepa skoro stejná a pokud budeš montovat LPG tak ti může být spotřeba ukradená jako mě s V8
Nebo si můžeš vzít tu nejslabší motorizaci naložit do kufru 80 kilo + 3 kamarády a v kopci tě natříská Fabia, to stojí za zamyšlení né


Pro mě znamená bmw hodně muziky za málo peněz. (Jak který model a rok výroby že jo..)
Sice říkáš že pro tebe výkon moc neznamená ale výkon se nikdy neztratí ať už při jízdě se zátěží nebo při předjíždění.
Doporučujuti tu 530i. Výkon někde jinde. Spotřepa skoro stejná a pokud budeš montovat LPG tak ti může být spotřeba ukradená jako mě s V8

Nebo si můžeš vzít tu nejslabší motorizaci naložit do kufru 80 kilo + 3 kamarády a v kopci tě natříská Fabia, to stojí za zamyšlení né


Přesně tak jak píšou kluci. Ono ta 525i nepojede špatně ale přecijen když už tak 3litr. To bych taky vzal dneska. A určitě raději připlatit za výbavu a stav to se ti vyplatí i pak když prodáváš. Nikdo socku se slabým motorem nechce...
190KW je si myslím dneska slušnej zlatej střed u BMW.
A jak píšou kluci je trapný když máš v autě 4lidi a plnej kufr a fabie ti furt dýchá na záda ... to pochopíš časem až budeš jezdit že jsi udělal dobře že máš 3litr a v pěkné výbavě.
Bezpečně předjíždění je hlavně v autě se silným motorem. Ve slabém prostě nestihneš předjet co jsis umanul a to tě pak začne hodně štvát.
pak se svezeš v silnějším a vybaveném a budeš si trhat vlasy proč jsi nepřiplatil 30tis.
190KW je si myslím dneska slušnej zlatej střed u BMW.
A jak píšou kluci je trapný když máš v autě 4lidi a plnej kufr a fabie ti furt dýchá na záda ... to pochopíš časem až budeš jezdit že jsi udělal dobře že máš 3litr a v pěkné výbavě.
Bezpečně předjíždění je hlavně v autě se silným motorem. Ve slabém prostě nestihneš předjet co jsis umanul a to tě pak začne hodně štvát.
pak se svezeš v silnějším a vybaveném a budeš si trhat vlasy proč jsi nepřiplatil 30tis.
říkáte 3.0 jo, do toho mi přítelkyně nevleze
chápu že 2,2 je slabý ale říkal jsem si že 2.5 je dobrej střed, zase jako co mám teď 1,6 88kw z výbavy stojí za zmínku leda aut klima , žádný esp nic. takže pokud sednu do auta který nebude mít extra výbavu tak to taky zkousnu. o to víc bych koukal na stav a najeté kilometry to je pro mě důležitý, tak moc se mi libí, že ho možná prodávat už nebudu.. líbí se mi kožený sedačky se kterýma nemám zkušenost není v nich ukrutný horko? je teda real se vejít do 240 tisíc?

ano, da se za takovy penize poridit.
Ja musim potvrdit vse, co tady bylo uz receno kolegama, jenom jeste doplnim - nechod to auto kupovat sam. Vem sebou nekoho, kdo tomu rozumi a idealne i napoji na diagnostiku
Nepodcen to.
Jinak sam jezdim v E60 530iA 190kW po meste, rucicka palivomeru "pada pred ocima", ale jsem spokojenej jak blecha. Uplne nejlepsi je, kdyz pres tyden jezdis v nejakym kramu a o vikendu sednes do svyho mazlika a jedes na vylet. Ani se pak clovek nepotrebuje nikam honit, ale staci vedet, ze na vykon pri predjizdeni se muzes spolehnout a posadku do cile bezpecne posunout
TIP: osobne bych bral interier v kuzi pouze v kombinaci s vyhrivanim a odvetravanim sedacek
ale takove budes jenom tezko hledat (a proto i ja mam obyc. hadru)
Ja musim potvrdit vse, co tady bylo uz receno kolegama, jenom jeste doplnim - nechod to auto kupovat sam. Vem sebou nekoho, kdo tomu rozumi a idealne i napoji na diagnostiku

Jinak sam jezdim v E60 530iA 190kW po meste, rucicka palivomeru "pada pred ocima", ale jsem spokojenej jak blecha. Uplne nejlepsi je, kdyz pres tyden jezdis v nejakym kramu a o vikendu sednes do svyho mazlika a jedes na vylet. Ani se pak clovek nepotrebuje nikam honit, ale staci vedet, ze na vykon pri predjizdeni se muzes spolehnout a posadku do cile bezpecne posunout

TIP: osobne bych bral interier v kuzi pouze v kombinaci s vyhrivanim a odvetravanim sedacek

Sonny - kolik máš jen po městě mužeš tady nadhodit ?
Máš osobně 530iA tak alespon vidíme kolik si pápne 3litr přesněji.
Jistě záleží na hodně proměnných jako je provoz a počasí zda je teplo nebo mráz - kdy je motor hodně studenej.
A pak taky jak tomu člověk šlape.
Já když vidím chvilkama i 26litru / 100km první 2kilometry s 728ia (1760kg) tak vždy čumím jak puk.
Pak to letí dolu k 12-14ti litrům po vyškově. Po brně by to bylo asi podobné ale kdybych tomu naložil bylo by to jinde, případně poskakoval v kolonách.
S 525i v mrazech klidně 22litru se drží prvních pár km než se trochu ohřeje.
Je to mazec, tam kdybych jezdil krátké trasy po městě tak bude pěkně drahej kilometr jízdy
Máš osobně 530iA tak alespon vidíme kolik si pápne 3litr přesněji.
Jistě záleží na hodně proměnných jako je provoz a počasí zda je teplo nebo mráz - kdy je motor hodně studenej.
A pak taky jak tomu člověk šlape.
Já když vidím chvilkama i 26litru / 100km první 2kilometry s 728ia (1760kg) tak vždy čumím jak puk.
Pak to letí dolu k 12-14ti litrům po vyškově. Po brně by to bylo asi podobné ale kdybych tomu naložil bylo by to jinde, případně poskakoval v kolonách.
S 525i v mrazech klidně 22litru se drží prvních pár km než se trochu ohřeje.
Je to mazec, tam kdybych jezdil krátké trasy po městě tak bude pěkně drahej kilometr jízdy
