Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
koupil jsem BMW
-
beny-maser
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
-
oldaf
- Registrovaný
- Příspěvky: 564
- Registrován: pát 05.10.2007 00:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3385
Na e39 běží čerpadlo v nádrži po otočení klíčku zhruba minutu, pak se roztočí až za chodu motoru. Odpoj přívodní hadici k palivovýmu filtru a zapni zapalování jestli poteče nafta.krisom píše:TAk jsem ted zkoušel čerpadlo v nádrži, tam asi nikdo dlouho nebyl, nakonec jsem povolil víčko, nafta je krásně čistá, žádný kal. Čerpadlo běží, ale nevim jestli má běžet stále. Prostě nevypne. Auto chytne, ale prostě otáčky nic. Na filtru je nějaká elektronika, nemohlo by to být ono? Dál jsem u filtru nezkoumal , zda jde nafta, smrdim už jak svinucha a navíc je zima... pokračování zítra......
-
oldaf
- Registrovaný
- Příspěvky: 564
- Registrován: pát 05.10.2007 00:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3385
Na e39 teče nafta už po otočení klíčku a teče asi minutubeny-maser píše:koukni jestli tlačí naftu,má běžet jen když běží motor,start je na to co je ve vstřikovacím čerpadle případně co tam při startu doteče. Že vrčí a točí se neznamená , že dává, mám tu na stole právě jeden takový kousek takže si neplácám játra jen tak.
-
beny-maser
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Kupovat staré auto v naftě bez odborníka na tyto auta je opravdu RISK jak blázen. Navíc u nafty je mraky věcí co se muže podělat...
Nezavidím ti situaci ale jit kupovat auto na slepo ještě když tomu nerozumím nebyl dobrej nápad.... navíc nafta je několikanásobně víc problémovější a nákladnější jak benzín případně s LPG.
To nevíš co tě ještě potká ... pak tady lidi brečí co koupili za šrot.
Bejt tebou jdu to dát do ruk člověku co servisuje BMW at ti to auto opraví a proklepne co tam je ještě těsně před smrtí.
Může to bejt daleko více věcí. A za týden přijdeš zase s něčím jiným.
Nebo zůstaneš viset 200km od domova ... to pak potěší.
Diagnostika bude asi základ mít koupené auto a přeměření různých komponent od baterky atd beru samozřejmostí. Pak se nemůžeš divit že si dojel druhej den. Taková řekl bych klasika.
Nezavidím ti situaci ale jit kupovat auto na slepo ještě když tomu nerozumím nebyl dobrej nápad.... navíc nafta je několikanásobně víc problémovější a nákladnější jak benzín případně s LPG.
To nevíš co tě ještě potká ... pak tady lidi brečí co koupili za šrot.
Bejt tebou jdu to dát do ruk člověku co servisuje BMW at ti to auto opraví a proklepne co tam je ještě těsně před smrtí.
Může to bejt daleko více věcí. A za týden přijdeš zase s něčím jiným.
Nebo zůstaneš viset 200km od domova ... to pak potěší.
Diagnostika bude asi základ mít koupené auto a přeměření různých komponent od baterky atd beru samozřejmostí. Pak se nemůžeš divit že si dojel druhej den. Taková řekl bych klasika.
-
oldaf
- Registrovaný
- Příspěvky: 564
- Registrován: pát 05.10.2007 00:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3385
Ona e39 má debilně řešenou nádrž, u ní už při 30litrech paliva a nefunkční podávačce začíná problém. Jak klesne k 20-ti litrům tak je konečná. Nejhorší je že se nedá u ní jezdit bez podávačky jako u e34, tam stačilo vyhodit podávačku a jezdit bez ní. Na e39 je podávačka nutná.
Takže vyzkoušej ji jestli čerpá k filtru. Další problém může být v levý nádrži, je tam bernoulliho trubice kterou se nasává palivo.
Takže vyzkoušej ji jestli čerpá k filtru. Další problém může být v levý nádrži, je tam bernoulliho trubice kterou se nasává palivo.
-
beny-maser
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
-
beny-maser
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
ta bernouliho trubice funguje jak? stejný princip má i e36,ale nějak jsem nepochopil principoldaf píše:Ona e39 má debilně řešenou nádrž, u ní už při 30litrech paliva a nefunkční podávačce začíná problém. Jak klesne k 20-ti litrům tak je konečná. Nejhorší je že se nedá u ní jezdit bez podávačky jako u e34, tam stačilo vyhodit podávačku a jezdit bez ní. Na e39 je podávačka nutná.
Takže vyzkoušej ji jestli čerpá k filtru. Další problém může být v levý nádrži, je tam bernoulliho trubice kterou se nasává palivo.
-
oldaf
- Registrovaný
- Příspěvky: 564
- Registrován: pát 05.10.2007 00:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3385
Ani mi o tý trubce nemluv, mám tady celej ten nesmysl v kýblu zapojenej a nějak ho nedokážu pochopit abych ho mohl nějak ošálit. Spousta lidí s tím má problém. V e36 je taky? ale asi spolehlivější. Jinak si myslím že to v levý nádrži funguje jako venturiho pumpa, tou se taky tahá voda ze studní tak že se pouští určitý množství vody do zůžený trubky a ta přisává vodu ze studny, ale nejsem si tím jistejbeny-maser píše:ta bernouliho trubice funguje jak? stejný princip má i e36,ale nějak jsem nepochopil principoldaf píše:Ona e39 má debilně řešenou nádrž, u ní už při 30litrech paliva a nefunkční podávačce začíná problém. Jak klesne k 20-ti litrům tak je konečná. Nejhorší je že se nedá u ní jezdit bez podávačky jako u e34, tam stačilo vyhodit podávačku a jezdit bez ní. Na e39 je podávačka nutná.
Takže vyzkoušej ji jestli čerpá k filtru. Další problém může být v levý nádrži, je tam bernoulliho trubice kterou se nasává palivo.
-
beny-maser
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
díky za info.... na diagnostiku mi zejtra přijede jeden kluk....jinak diessel jsem chtěl proto, že se mi líbí ten nádhernej zvuk... jinak nejsem úplnej začátečník, ale jsem prostě a jednoduše vůl, nechal jsem se prostě chytit... ale furt nechápu včerejšek, vždyt to vše fungovalo i na skoro prázdnou nádrž... to přeci neni normální. Nebo jsem prostě smolař...... jinak auto samotný fakt nevypadá špatně... já zejtra kouknu na to čerpdlo, zda dává.
-
oldaf
- Registrovaný
- Příspěvky: 564
- Registrován: pát 05.10.2007 00:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3385
Ve který půlce máš naftu? Pokud tam budeš mít přes 30 litrů tak se s tím dá jezdit i s nefunkční podávačkou. Jinak si můžeš zobrazit množství nafty v levé i pravé nádrži na displeji.krisom píše:jinka jsem koukal , že v nádrži je dost nafty... asi 10 cm od horního okraje.... budik ukazuje cca těch 20lt. Myslíte tedy, že když dotankuju a vyměnim případně palivový filtr, že by to jelo?
Cau chlapi, vsechny zdravim.
Taktez jsem vcera koupil tdsko, stavove trochu horsi, ale nic hroznyho.
Je to rok 97, 235000km, sedan, manual.
Kdyz to tu tak procitam, co se stalo krisomovi, tak me neda se nezeptat. Mam trosinku jinej problem, do cca 130kmh celkem jeste jede, ale asi to neni taky tak jak ma, ale po prekroceni ty 130ky je to lenoch jak kr..a a na plnej plyn vlastne skoro nereaguje... Udajne melo mit spatnou vahu vzduchu, kterou puvodni majitel odpojil. Tak jsem se na to ptal a kdosi mi potvrdil, ze spatna vaha= netahne, zere a kouri. Tento stav pry jak se zapojenou, tak vypojenou.
Koupil jsem tedy novou z auta normalne jezdiciho a vymenil, k tomu i novej vzduch.filtr. Zapojim a jdu zkusit. Ono ejhle, najednou auto nekouri, ale vtipny je to, ze nejede uz skoro vubec. Rozjezd na jedna takovy plynuly stoupani otacek ke 3tis a pak plahoceni. I kdybych drzel plyn na plny kotel, tak pojedu jak starik s privesnym vozikem.
Dalsi vec, nevite nekdo z hlavy odkud vede nejakej kablik na vrsek palivovyho filtru? Nemam v tom konektoru nic zapojeny a nejak se mi nedari to najit...
Za kazdou odpoved diky
Taktez jsem vcera koupil tdsko, stavove trochu horsi, ale nic hroznyho.
Je to rok 97, 235000km, sedan, manual.
Kdyz to tu tak procitam, co se stalo krisomovi, tak me neda se nezeptat. Mam trosinku jinej problem, do cca 130kmh celkem jeste jede, ale asi to neni taky tak jak ma, ale po prekroceni ty 130ky je to lenoch jak kr..a a na plnej plyn vlastne skoro nereaguje... Udajne melo mit spatnou vahu vzduchu, kterou puvodni majitel odpojil. Tak jsem se na to ptal a kdosi mi potvrdil, ze spatna vaha= netahne, zere a kouri. Tento stav pry jak se zapojenou, tak vypojenou.
Koupil jsem tedy novou z auta normalne jezdiciho a vymenil, k tomu i novej vzduch.filtr. Zapojim a jdu zkusit. Ono ejhle, najednou auto nekouri, ale vtipny je to, ze nejede uz skoro vubec. Rozjezd na jedna takovy plynuly stoupani otacek ke 3tis a pak plahoceni. I kdybych drzel plyn na plny kotel, tak pojedu jak starik s privesnym vozikem.
Dalsi vec, nevite nekdo z hlavy odkud vede nejakej kablik na vrsek palivovyho filtru? Nemam v tom konektoru nic zapojeny a nejak se mi nedari to najit...
Za kazdou odpoved diky
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
No když někdo napíše že TDS má krásnej zvuk ...tak to fakt raději už tady komentovat nebudu ...
TDS - jedině pokud bych měl naftu zadarmo nebo velice levně...
Já jezdím o polovinu levněji s 525i LPG 192koní spotřeba 9-12L lpg.
Mám stím přes 150tis km za sebou ....
A zvuk se nedá srovnat benzín/nafta
Jinak je pravda že TDS sežere třeba olej nebo červenou naftu z JZD za pár kaček takže má své výhody.
A taky TDS byl ještě poctivý motor u e39ky pokud neměl prasklou hlavu špatným zacházením.
Taky tipuji čerpadlo.
TDS - jedině pokud bych měl naftu zadarmo nebo velice levně...
Já jezdím o polovinu levněji s 525i LPG 192koní spotřeba 9-12L lpg.
Mám stím přes 150tis km za sebou ....
A zvuk se nedá srovnat benzín/nafta
Jinak je pravda že TDS sežere třeba olej nebo červenou naftu z JZD za pár kaček takže má své výhody.
A taky TDS byl ještě poctivý motor u e39ky pokud neměl prasklou hlavu špatným zacházením.
Taky tipuji čerpadlo.
