Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
koupil jsem BMW
Zdravím všechny , dnes jsem se stal majitelem BMW 525tds, které jsem si koupil pro radost. Vše na něm docela funguje, motor ani nezahulí,korozi nemá, ale přeci jenom se tam něco najde....Předně mám problém s aut klimou, ppokud nastavim na 16°C tak docela chladí, ale pokud dám o půl stupně víc, je v autě za chvilku teplo jak u kamen. Teploměr se pohybuje od první čtvrtiny do půlky budíku. Záleží jestli je motor v tahu, nebo brzdim - li s ním.Nedá se s tim něco dělat? Druhou věcí je ta , že se mi zdá, že jde tíže řízení. Je fakt , že jsem předtim měl passata, ale tam byl lehčí motor. Taky musim chvilku déle točit , když je motor teplý. A poslední věcí je spotřeba, která se mi při průměrné rychlosti cca 80 - 100km/h na 7,9 dle počítače. Ale je fakt, že když jsem vyjížděl, byla tam 8,6 na sto. Ujel jsem celkem 175km dnes. Já jenom doufám, že to nebude nic vážného a že budu spokojen. Chci nyní vyměnit pro jistotu všechny filtry a oleje, má smysl i v převodovce? Děkuji všem za rady a poznatky, jak pevně věřím o pořádně udělaném autě. Jinak pro info , je to rok 1997, dle tacho 270000km, ale nevim....
teplý starty to bude nejspíš vstřikovací čerpadlo, který už má něco za sebou, takže dokud jde, tak bych to nechal, pak jedině výměna nebo repas.
S tou ručičkou teploty si nejsem jistý, ale měla by být po zahřátí jen veprostřed a nehýbat se.
Topení no když je teď venku cca 5 stupňů, tak to topit bude...když nastavíš 16, tak je to mám pocit zavřená klapka topení a tím pádem nejde do výměníku teplá voda, ale ruku do ohně za to nedám
Posilovač - koukni na kapalinu v servu
S tou ručičkou teploty si nejsem jistý, ale měla by být po zahřátí jen veprostřed a nehýbat se.
Topení no když je teď venku cca 5 stupňů, tak to topit bude...když nastavíš 16, tak je to mám pocit zavřená klapka topení a tím pádem nejde do výměníku teplá voda, ale ruku do ohně za to nedám
Posilovač - koukni na kapalinu v servu
venkovní čidlo stojí něco okolo 600,- to určitě kup.má ho Voton.ten větráček je trošku slyšet,dej ucho k tomu vstupu vzduchu v panelu klimatizace.Spotřeba je normálni,časem to trošku sundáš,co si budeme povídat po koupi je třeba to trochu provětrat,ne?oleje,filtry to je klasika,v převodovce a v diferáku taky výmněna! to čerpadlo tě asi nemine,ale není to žádná raketa jako před 10 lety.mnoho zdaru s BMW
-
honzabiker1
- Registrovaný
- Příspěvky: 460
- Registrován: čtv 22.09.2011 00:00
- Perunwit
- Registrovaný
- Příspěvky: 1846
- Registrován: čtv 16.06.2011 00:00
- Bydliště: Pilsen city
- Klubové ID: 2962
pokud ti to ukazuje -40 tak mě se stalo když jsem sundaval nárazník a podběhy a dával ho zpátky, tak jsem teploměr zapoměl zapojit a pak mi to ukazovalo takhle... zkusil bych se podívat, jestli tam ten teploměr vůbec je, pak zkusil vypojit kablík a prostříkat nějakým kontaktolem... to jen tak pro úplnost...
Tohle mě zajímá.... Mě to taky za tepla hůř startuje (530d E61). Taky když brzdim motorem a pak vyšlápnu spojku, tak nejdřív otáčky padnou lehce pod volnoběa a hned se to srovná.Ji-rka píše:u toho čerpadla by možná stačilo přidat předvstřik,měl jsem taky problém.zajel jsme k oldafovi a bylo vyřešeno.je to odborník na tds a navíc z český lípy.
s čidlem už ti to jasně napsali kolegové a spotřeba je normální
Myslíš, že je to jen předvstřik? Nebo je to jen řešení na chvilku?
takže změna- jsem nasr.... jak něco. Ráno jsem přišel k autu, že pojedu do práce a jel jsem do pr..... Chytlo - chcíplo, chytlo - chcíplo, vžda tak po 3-4sec. Až jsem vymlátil baterku a v tu chvíli bych si nejraději namlátil, že jsem si to koupil. Tohle prodávající musel vědět. Ale jsem bohužel blb, že jsem si blbě přečetl smouvu.... Zkuste někdo poradit, at alespon zprovozním... díky 
kolik je v nádrži nafty? podobně se to chová když nejde čerpadlo v nádrži.dělalo to pod 15l.Zkusil bych jestli jde k filtru dost nafty od nádrže,jak je na tom filtr?ten dokáže taky pozlobit.vedení paliva pod autem,tam taky mrkni.taková malinkatá netěsnost a zavzdušněnost je na svěťe.nevím jestli má TDS taky to čerpadlo pod řidičem,u 525d CR to dělalo ono,nešlo to vytočit,ale fakt nevim jestli ho tam tds má
-
beny-maser
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
TAk jsem ted zkoušel čerpadlo v nádrži, tam asi nikdo dlouho nebyl, nakonec jsem povolil víčko, nafta je krásně čistá, žádný kal. Čerpadlo běží, ale nevim jestli má běžet stále. Prostě nevypne. Auto chytne, ale prostě otáčky nic. Na filtru je nějaká elektronika, nemohlo by to být ono? Dál jsem u filtru nezkoumal , zda jde nafta, smrdim už jak svinucha a navíc je zima... pokračování zítra......
