
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Bezpečnostní šroub
Potřeboval bych poradit. Při posledním servisu jsem někde potratil ořech na bezpečnostní šroub. Dle ETK se na můj typ (E61) dávalo 10 druhů. Může mi nějaká dobrá duše poradit, pokud to někdo pozná z fotky, který typ mám já? Jinak v BMW servisu jsem byl, (viz. zkušenosti se servisy - BMW auto Grál) a tam jsem řešení nenašel. Díky moc předem. Je to tento šroub:


Je jich asi 20 variant, podle fotky to těžko někdo pozná. Zrovna v Grálu mají snad všechny, neměl by být problém je tam vyzkoušet.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
cislo toho bezpecaku je vyrazeny zespoda na sroubu a taky na tom orechu. pokud sis ho nekdy poradne prohlid, tak ti to cislo urcite utkvelo v hlave
podle cisla ho normalne najdes mezi bezpecakama v etk. ja treba na vsechny auta, ktery resim objednavam jeden typ, abych pak nemusel jak pako hledat orech v cizim aute. to cislo u sebe si samo necham pro sebe
podle cisla ho normalne najdes mezi bezpecakama v etk. ja treba na vsechny auta, ktery resim objednavam jeden typ, abych pak nemusel jak pako hledat orech v cizim aute. to cislo u sebe si samo necham pro sebe
Číslo zespodu na šroubu, když je nasazený na kole, je mi trochu k ničemu. Samozřejmě vím, že se dá objednat dle ETK a také vím, že v autorizáku mají kufr s ořechy. Tam jsem byl, viz.:
Dnešní zkušenost s BMW Grál. Já: "Dobrý den, ztratil jsem ořech na pojišťovací šroub, mohl bych si u Vás objednat náhradní?" Nagelovaný borec s pošklebkem: "To jste tenhle týden už čtvrtej" Já: "A???, mohl bych si tedy objednat nový?" Nagelovaný borec: "Nevedeme, ale za 1400,- kč Vám to povolíme a dáme novou sadu šroubů" Já (lehce nasraně): "Dle ETK je to normálně dostupný náhradní díl" Nagelovaný borec: "To je možný ale to je plný kufr ořechů" Já: "Výborně! A může ten kufr někdo přinést, najdeme ten správný a objednáme ho?" Nagelovaný borec se snaží problém přehodit na druhého, méně nagelovaného, nicméně stejně arogantního borce a ten mi odpovídá: "To asi momentálně nepůjde, ale ten ořech by stejně stál kolem 1500,- kč a trvalo by tak měsíc, něž by přišel a to se Vám vyplatí radši ta námi nabízená varianta" Já (již více nasraně): Pánové, blbečka dělejte z někoho jiného, nejen že vím, jak dlouho trvá, než dorazí náhradní díl, neobjednávám poprvé ale také se orientuju v ETK a umím si ověřit cenu dílu online, což je v tomto případě 207,- Kč s DPH. Takže Vám velmi děkuji za ochotu a sbohem!" S tímto zklamaně odcházím a vyprovází mě dva posměšné pohledy. Co tím chci říct? Nemám problém zaplatit 1400,- kč za mou blbost ale rozhodně ne tímto způsobem. Po špatných zkušenostech, jezdím do Grálu už jen pro díly a po této zkušenosti už ani kvůli nim. Takto totiž vzniká to image hogo fogo značky jen pro bohaté. Pokud si člověk nejde pro nové auto za dvě mega, případně předražený servis, je rázem totální nýmand.
Dnešní zkušenost s BMW Grál. Já: "Dobrý den, ztratil jsem ořech na pojišťovací šroub, mohl bych si u Vás objednat náhradní?" Nagelovaný borec s pošklebkem: "To jste tenhle týden už čtvrtej" Já: "A???, mohl bych si tedy objednat nový?" Nagelovaný borec: "Nevedeme, ale za 1400,- kč Vám to povolíme a dáme novou sadu šroubů" Já (lehce nasraně): "Dle ETK je to normálně dostupný náhradní díl" Nagelovaný borec: "To je možný ale to je plný kufr ořechů" Já: "Výborně! A může ten kufr někdo přinést, najdeme ten správný a objednáme ho?" Nagelovaný borec se snaží problém přehodit na druhého, méně nagelovaného, nicméně stejně arogantního borce a ten mi odpovídá: "To asi momentálně nepůjde, ale ten ořech by stejně stál kolem 1500,- kč a trvalo by tak měsíc, něž by přišel a to se Vám vyplatí radši ta námi nabízená varianta" Já (již více nasraně): Pánové, blbečka dělejte z někoho jiného, nejen že vím, jak dlouho trvá, než dorazí náhradní díl, neobjednávám poprvé ale také se orientuju v ETK a umím si ověřit cenu dílu online, což je v tomto případě 207,- Kč s DPH. Takže Vám velmi děkuji za ochotu a sbohem!" S tímto zklamaně odcházím a vyprovází mě dva posměšné pohledy. Co tím chci říct? Nemám problém zaplatit 1400,- kč za mou blbost ale rozhodně ne tímto způsobem. Po špatných zkušenostech, jezdím do Grálu už jen pro díly a po této zkušenosti už ani kvůli nim. Takto totiž vzniká to image hogo fogo značky jen pro bohaté. Pokud si člověk nejde pro nové auto za dvě mega, případně předražený servis, je rázem totální nýmand.
No já tam tudle vlítnul v monterkách, docela jsem pospíchal a na férovku jsem jim řekl že chci to a to, na nějaký jejich komenty jsem jen odpověděl že vím přesně co chci a toť vše. No a šlo to.
Každopádně je to ubohý, a být tebou, tak normálně zavolám na centrálu (importéra) BMW v ČR a postěžuju si. On totiž importér BMW tohle všechno hlídá a mě osboně se stalo, že jsem měl pár dní po návštěvě BMW Lbc telefon právě od importéra a ptaly se mě, jak jsem spokojen a docela se vyptávaly, nestačilo jim říct jen ano. A to se jednalo o opravu co měly v rámci svolávačky, tudíž jsem platil prd.
Já už měl podobnej výstup i u Vodafonu, seru jim na saka a kravaty, platím jim dost i v monterkách, tak ať kmitaj.
Každopádně je to ubohý, a být tebou, tak normálně zavolám na centrálu (importéra) BMW v ČR a postěžuju si. On totiž importér BMW tohle všechno hlídá a mě osboně se stalo, že jsem měl pár dní po návštěvě BMW Lbc telefon právě od importéra a ptaly se mě, jak jsem spokojen a docela se vyptávaly, nestačilo jim říct jen ano. A to se jednalo o opravu co měly v rámci svolávačky, tudíž jsem platil prd.
Já už měl podobnej výstup i u Vodafonu, seru jim na saka a kravaty, platím jim dost i v monterkách, tak ať kmitaj.
BMW Group Česká republika
Office Park Centrum Nové Butovice
Bucharova 1423/6
158 00 Praha 5
V případě jakýchkoli otázek ze světa značky BMW Vám rádi poradíme na kontaktních číslech našeho zákaznického servisu:
Tel: +844 269835
Fax: +844 269329
Email: zakaznicky.servis.cz@bmw.com
Hovorné je zpoplatněno dle tarifu poskytovatele telekomunikačních služeb pro vnitrostátní hovory.
Office Park Centrum Nové Butovice
Bucharova 1423/6
158 00 Praha 5
V případě jakýchkoli otázek ze světa značky BMW Vám rádi poradíme na kontaktních číslech našeho zákaznického servisu:
Tel: +844 269835
Fax: +844 269329
Email: zakaznicky.servis.cz@bmw.com
Hovorné je zpoplatněno dle tarifu poskytovatele telekomunikačních služeb pro vnitrostátní hovory.
Tak to jsem sám zvědav, nejde mi o stížnost, Grál má už takhle dost blbou pověst, ale o vyřešení mého problému. Každopádně už mám slíbeno od kámoše od VW servisu půjčení jejich spec. ořechu na pojistné šrouby. Snad to půjde dolů, už potřebuju přezoutVlasta píše:haarosh: Poslal jsem tvoji reakci druhýmu nejvyššímu. Uvidíme, jak se vyjádří
A asi ani žádné nebudeVlasta píše:Vyjádření zatím není, už to ale řeší šéf servisu
-
DaweTDS
- Registrovaný
- Příspěvky: 705
- Registrován: sob 10.11.2012 01:00
- Bydliště: Šumperk
- Klubové ID: 3272
A proto mercedes vymyslel bezpečáka,které mají kolem sebe ještě volně se otáčenící prsten a i když jsme to zkoušeli sundat,tak jsme pohořeli.haarosh píše:A asi ani žádné nebudeVlasta píše:Vyjádření zatím není, už to ale řeší šéf servisuPřestože jsi již minulý týden odeslal vyžádaný kontakt na mě, tak mě doteď nikdo nevolal. Takže pokud to někdo řeší, rozhodně ne se mnou. Jinak šrouby mi sundali na počkání a zcela zdarma u VW v LTM. Mají na to takovou sadu, která se lehce natluče na šroub a pak to již jde v poho dolů ráčnou. Předpokládám, že takovou sadu mají i všichni ti šmejdi, co kradou kola a bezpečáky tak naprosto postrádají smysl.
Podotýkám na pneuservise a né za šera na parkovišti
