Zdar chlapi, mam e39 525i (LPG) r.v. 2002 s automatem.Vuz mam neco pres rok, vse bez problemu, az ted jsem zjistil na dalnici, ze mi nejde pustit tempomat.Fungoval uz nefunguje Sranda je, ze kdyz auto nastartuji a zmacknu tlacitko tempomatu na volantu, tak se mi ta zelena kontrolka na budikach rozviti, ale v momente, kdy slapnu na brzdu, abych mohl zaradit, se tempomat vypne a uz behem jizdy nejde znovu zapnout. Ma to tedy asi nejakou souvislost s tim pedalem a nejakym cidlem na nem?
Diky za rady.
Zkus pedál za jízdy nohou přizvednou a zapnout tempomat, mě takhle zlobil na e39 525 tds, ale tam byla velká vůle mezi spínačem a spojkovým pedálem, jestli je to stejně řešeno i u automatu, bohužel netuším.
Tak jsem to zkusil, ale bohuzel brzdovy pedal u automatu se nepohne nahoru ani o milimetrik, je tam pekne fest a nema vule. Nekdo s dalsi radou prosim?
Taky jsem řešil stejný problém. Diag mně opravdu navedla na spínač brzdového pedálu. Ten jsem demontoval a zase namontovat. Je tam takový zajímavý systém plastových drážek. Spínač jsem dal do výchozí polohy, ale pedál ho přes ty drážky stejně posune. Myslím, že to tak asi inženýři zamýšleli. Nechal jsem to tak a od té doby vše OK.
Sundal jsem plastový kryt kolem pedálů. Pár křížáků a myslím nějaký torx. Odpojil jsem gong, aby mně to tam nepřekáželo. No a pak jsem si tam jen lehl a zkoumal. Snímač nemusí jít vůbec ven. Mrkni na to a pochopíš, jak to autoři mysleli
Diky za radu,dost mi to pomohlo,abych se tam taky dostal.mam skoro dva metry,takze jsem se tam tak tak dostal.a vyndal.mel jsem ho venku,mechanicky je funkcni,zase jsem ho vratil zpet,ale nepomohlo to.nastavil se presne podle pedalu,pak jsem ho i tlacil proti pedalu,ale vysledek je stajny.zapnu auto a muzu zapnout tempomat.sviti na palubce.a opet,jakmile seslapnu brbzdu,tak se vypne,zhasne a uz nejde.zkousel jsem tam s nim smrdlat,ale uz proste nejde zapnout.tak mam ted dilema,jestli koupit za par stovek to cidlo nebo zaplatit za diagnostiku buhvi kolik.babo rad
Diky za radu,dost mi to pomohlo,abych se tam taky dostal.mam skoro dva metry,takze jsem se tam tak tak dostal.a vyndal.mel jsem ho venku,mechanicky je funkcni,zase jsem ho vratil zpet,ale nepomohlo to.nastavil se presne podle pedalu,pak jsem ho i tlacil proti pedalu,ale vysledek je stajny.zapnu auto a muzu zapnout tempomat.sviti na palubce.a opet,jakmile seslapnu brbzdu,tak se vypne,zhasne a uz nejde.zkousel jsem tam s nim smrdlat,ale uz proste nejde zapnout.tak mam ted dilema,jestli koupit za par stovek to cidlo nebo zaplatit za diagnostiku buhvi kolik.babo rad
Tak jsem vcera zajel za manikem co ma origo bmw dia a ani on se nedostal do nahlednuti na tempomat.vsechno jsme zkontrolovali,vse je ok,krom tempomatu a webasta,ktere mi prestalo asi pred tydnem taky fungovat kazdopadne obe dve casti diagnostiky (tempomat a nezavisle topeni) se nespojili...tak uz nevim.jdu psat dalsi forum na to topeni.diky cus.
Tak jsem vcera zajel za manikem co ma origo bmw dia a ani on se nedostal do nahlednuti na tempomat.vsechno jsme zkontrolovali,vse je ok,krom tempomatu a webasta,ktere mi prestalo asi pred tydnem taky fungovat kazdopadne obe dve casti diagnostiky (tempomat a nezavisle topeni) se nespojili...tak uz nevim.jdu psat dalsi forum na to topeni.diky cus.
Tak jsem vcera zajel za manikem co ma origo bmw dia a ani on se nedostal do nahlednuti na tempomat.vsechno jsme zkontrolovali,vse je ok,krom tempomatu a webasta,ktere mi prestalo asi pred tydnem taky fungovat kazdopadne obe dve casti diagnostiky (tempomat a nezavisle topeni) se nespojili...tak uz nevim.jdu psat dalsi forum na to topeni.diky cus.