Ahoj, chtel bych se zeptat na nazor ohledne E60 550i - hledam ted vhodne auto ke koupi a mnoho nabidek jsou pres 200 000km ale za dobrou cenu. Mam z toho strach a idealne bych chtel neco kolem 150 000km (bojim se toho, ze se tam muze ledacos kazit). Nemam vsak s timto autem ani motorem zkusenost, tak nevim, zda neni muj ostrach zbytecny. Moc dekuju za nazor (idealne lidi, kteri toto nebo podobne auto vlastni) ohledne obvyklych oprav, dilech na vymenu atd. pri najezdu nad 200 000km (zda jsou tam veci, ktere se budou urcite muset menit atd.). Rocne najezdim pouze kolem 15tis km..
Diky. Timur
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E60 550i - kolik max pocet kilometru pri koupi?
Pokud se bavíme od dvoulitru nahoru, což ve tvém případě evidentně ano, tak bych vůbec neřešil 200 tis nebo 300 tis km. Motory v pětkových řadách jsou prostě super! Moje zkušenost sice s e-39 je 530D s nalítanýma km 650 tis. a motor do dnes jede v pohodě. Samozřejmě byly měněny vstřiky, spojka, brzdy a normální věci, které jsou v podstatě "spotřebák".
Já osobně mám 520i se 170HP a jede to skvostně. Nalítáno 230 tis. a není sebemenší problém. Auto jede jak švejcary..
Ale je pravdou, že ty mladší, jako je e-60 už nejsou to, co staré e-39.. Bohužel..
Spíš bych se při nákupu zaměřil na to, zda-li nemá kouli, potom je pravděpodobnější, že by mohl být motor utahaný, ale to je zase spekulace, protože s tím souvisí samozřejmě i znalosti řidiče a vůbec jak bylo celkově s vozidlem zacházeno a hlavně, zda-li autíko dostávalo to, co mělo. To znamená hlavně pravidelný servis, pravidelné výměny kvalitních provozních kapalin a podobně.
Pokud kupuješ auto, které neznáš, tak je vždy "risk", na co narazíš. Může to být voňavka a bude se ti sypat a naopak.
Motor nebo převodovka může být v háji klidně při 50ti tisících. Je to o tom, jak s autem kdo zachází a vůbec jak jezdí.
Rozhodně bych auto nekupoval od nějakého megomana, protože z mé vlastní zkušenosti jsou auta movitých lidí znatelně unavenější a opotřebovanější, než od normálního člověka, který si váží toho, co má.
To nemusí platit pokaždé, ale tihle bankovkáří mají málo kdy k věcem stejný vztah, jako normální lidi.
Ať se výběr podaří..
Já osobně mám 520i se 170HP a jede to skvostně. Nalítáno 230 tis. a není sebemenší problém. Auto jede jak švejcary..

Ale je pravdou, že ty mladší, jako je e-60 už nejsou to, co staré e-39.. Bohužel..
Spíš bych se při nákupu zaměřil na to, zda-li nemá kouli, potom je pravděpodobnější, že by mohl být motor utahaný, ale to je zase spekulace, protože s tím souvisí samozřejmě i znalosti řidiče a vůbec jak bylo celkově s vozidlem zacházeno a hlavně, zda-li autíko dostávalo to, co mělo. To znamená hlavně pravidelný servis, pravidelné výměny kvalitních provozních kapalin a podobně.
Pokud kupuješ auto, které neznáš, tak je vždy "risk", na co narazíš. Může to být voňavka a bude se ti sypat a naopak.
Motor nebo převodovka může být v háji klidně při 50ti tisících. Je to o tom, jak s autem kdo zachází a vůbec jak jezdí.
Rozhodně bych auto nekupoval od nějakého megomana, protože z mé vlastní zkušenosti jsou auta movitých lidí znatelně unavenější a opotřebovanější, než od normálního člověka, který si váží toho, co má.
To nemusí platit pokaždé, ale tihle bankovkáří mají málo kdy k věcem stejný vztah, jako normální lidi.
Ať se výběr podaří..
