Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

TDS chcíplo e34 95

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
blinker
Registrovaný
Příspěvky: 312
Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
Bydliště: Havlíčkův Brod, Babice
Klubové ID: 2759

#1 Příspěvek od blinker »

jedu si v Havlíčkově Brodě od shellky dolu k semaforům a najednou jsem si všiml že mi to za jízdy chcíplo, svítí kontrolka vstřiku a auto, i když ho gravitace táhne z kopce, prostě nevrčí, zařazenou jsem měl 3.

Co se mohlo stát?

- palivové čerpadlo naftu tlačí přes filtr(ten je nový)
- rozvodovej řetěz tam je a je pevnej
- neprochází mi nafta vstřikovacim čerpadlem ke vstřikům (proto svítí vstřik?) - zkoušel jsem povolit vysokotlakou trubici ke vstřiku a při startování z toho nic nejde.
- stop ventil cvaká (poškozená mechanická část čerpadla?)
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#2 Příspěvek od beny-maser »

je nafta ve vstřikovacím čerpadle?
blinker
Registrovaný
Příspěvky: 312
Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
Bydliště: Havlíčkův Brod, Babice
Klubové ID: 2759

#3 Příspěvek od blinker »

čerpadlo naftu nenasává a nepouští dál to vypadá, nebo myslíš že mám sundat el hlavu a kouknout se do něj jestli tam něco je?
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#4 Příspěvek od beny-maser »

tak stačilo by odpojit třeba filtr nebo přepad,jestli tlačí podávačka
blinker
Registrovaný
Příspěvky: 312
Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
Bydliště: Havlíčkův Brod, Babice
Klubové ID: 2759

#5 Příspěvek od blinker »

Jo tlaci, mel jsem tam repaslou a radsi jsem tam dal novou
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#6 Příspěvek od beny-maser »

tlačí nebo je tam nová?nemusí být seplá.
blinker
Registrovaný
Příspěvky: 312
Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
Bydliště: Havlíčkův Brod, Babice
Klubové ID: 2759

#7 Příspěvek od blinker »

ano tlačí naftu přes filtr - odpojil jsem hadičku za nim. Taky jsem hledal prvně závadu tam. :roll: ani jsem nepřemosťoval relátko, stačil klíček do druhé polohy a nafta šla ven.
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#8 Příspěvek od beny-maser »

tak jedině diagnostika,nebo pokud máš čerpadlo na vyzkoužení,
jinak asi nezjistíš jestli něco umřelo v elektronice nebo je to mechanickej problém
blinker
Registrovaný
Příspěvky: 312
Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
Bydliště: Havlíčkův Brod, Babice
Klubové ID: 2759

#9 Příspěvek od blinker »

mám druhý čerpadlo, který je ale novější typ a má jinou el. hlavu, dá se použít s nějakou úpravou konektoru do řj? i mechanická část čerpadlo má jinou přírubu.

Ale táhne mě to k čerpadlu, prostě nepouští naftu do motoru, ještě taky možnost vyměnit stop ventil, když mám to druhý čerpadlo, co ty na to?
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#10 Příspěvek od beny-maser »

na stop-ventil moc nevěřím,byl by to první co by se rozbil na bmw co se v nich vrtám,pokud je to starší typ čerpadla tak jde použít pouze mechanická vnitřní část čerpadla,hlava použít nejde a obal bez mezi kroužku taky nejde použít. Pokud nejde nafta do čerpadla, tak to může být špatná podávačka v čerpadle, nebo ventil co v něm má držet, tlak hned vedle přívodu.Oboje jde opravit nebo přehodit z čerpadla co máš.
Začni diagnostikou, dá nejmíň práce,ať nepřehazuješ čerpadla a nakonec bude umřetá elektronika. Tvoje čerpadlo jako celek je ti k prdu a kupovat jiný když nevíš jestli je to 100% tím taky není zrovna moudré.
blinker
Registrovaný
Příspěvky: 312
Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
Bydliště: Havlíčkův Brod, Babice
Klubové ID: 2759

#11 Příspěvek od blinker »

ok, tak sháním někoho s vysočiny, co by byl ochotný přijet ke mě (do Babic u havlíčkova brodu) a projet to diagnostikou. Kámoš má nějakou univerzal a moc s ní ani neumí... jako při nejhoršim mám k tomu čerpadlu u řj, prsa z motoru a ews jednotku, ale že by se mi to chtělo celý přehazovat to zrovna ne. :D
blinker
Registrovaný
Příspěvky: 312
Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
Bydliště: Havlíčkův Brod, Babice
Klubové ID: 2759

#12 Příspěvek od blinker »

tak je to jasný, nádrž plná naturalu, doprdele! u benzínky s obsluhou jsem obsluhu nekontroloval!!! nikdy víc kua :( co mohlo odejít ve vstřikovačce?
blinker
Registrovaný
Příspěvky: 312
Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
Bydliště: Havlíčkův Brod, Babice
Klubové ID: 2759

#13 Příspěvek od blinker »

jak z toho dostanu všechno palivo? Vytáhl jsem z toho čerpadlem asi 25litrů (odpojil jsem hadičku před filtrem a přemostil relátko) a už to víc nedá. Palivoměr ale ukazuje pořád asi 30 litrů..?? jo a mám touring kvůli nádrži.

Mám ale pocit že už by tam mělo být max 10litrů.
Uživatelský avatar
Honzek525
Registrovaný
Příspěvky: 148
Registrován: úte 11.10.2011 00:00
Bydliště: Vysočina
Klubové ID: 3389

#14 Příspěvek od Honzek525 »

Když budeš mít štěstí, tak nic, prvně bych všechno vylil, dal čistou naftu, a trošku víc naaditivoval, zkus a uvidíš.
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#15 Příspěvek od beny-maser »

tak to je pecka objev,můžeš jim zajet poděkovat,
kolik jsi na to najel?
podle mě by mělo stačit dotankovat naftu a místo aditiv tam nalej litr motráku(samo nového, toho nejlevnějšího),pokud nemáš nic jiného poruce,jde pouze o to získat správnou hustotu a taky namazat co benzín vysušil,prcek aditiv nic neřeší a jsou to pouze vyhozené peníze,pak asi poznáš co odešlo a co ne,ale tds toho docela dost snese.
blinker
Registrovaný
Příspěvky: 312
Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
Bydliště: Havlíčkův Brod, Babice
Klubové ID: 2759

#16 Příspěvek od blinker »

hele měl jsem tam před tankovánim asi 10 litrů a najel jsem na to asi 50km, natankoval jsem toho za tisícovku. Takže nějak vysát vstřikovačku a nalejt jí čistou naftu? nacpat tam třeba 50litrů nafty a přidat do ní litřík oleje?
Proč mi palivoměr ukazuje že tam je ještě 30litrů, když už je to vysátý podávačkou?

btw. ale jsem rád že jsem našel příčinu, bohužel nemám účtenku, ale zítra tam zajedu a zkusim to nějak pořešit, vím datum a cca čas kdy jsem tam byl, třeba maj kameru, nebo nějaký záznamy :( snad se ta vstřikovačka rozhejbe, protože teď když jsem startoval a povolil vstřiky tak z nich nešla ani kapka toho naturalu :(
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#17 Příspěvek od beny-maser »

pokud tam dáš víc oleje tak nemusíš tankovat ani tolik nafty,ať nelítáš s kanystrama,jako pako,když to na benzínku nedojede.
Pokus se benzínu z čerpadla zbavit,ale je divný, že ke vstřikům nic nejde,aby to nakonec neodneslo čerpadlo ve vstřikovacím čerpadle.
Možná by nebylo špatný sundat víčko hlavy čerpadla stříkačkou s hadičkou odsát co půjde a pak tam cáknout trochu toho oleje a tím ten zbytek zhoustne.
Takhle bych to řešil já,ale možná je i lepší způsob,mě se natankovat benzín nepovedlo tak nemám ty správné zkušenosti.
A nepovol hlavně celou hlavu čerpadla ,ale jen to víko ať nerozhrabeš dávku.
Oleje se neboj ten motor poběží i na čistej,když nebude moc velká zima(a to momentálně není)
blinker
Registrovaný
Příspěvky: 312
Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
Bydliště: Havlíčkův Brod, Babice
Klubové ID: 2759

#18 Příspěvek od blinker »

tak teď mi to pro změnu nechce točit startérem, prošel jsem ho, uhlíky dobrý, zkusil jsem druhej co mám, nic, na malym plus 10 matka, je při druhý poloze asi 12,40V (ale neni ani slyšet jak startér cvakne) a při třetí poloze se neroztočí. Měnil jsem spínačku, která ale po přehození fungovala. Když ho zkusim přímo na baterku, tak se vysunuje. Já s tim mám problémy to by se jeden posral. Konečně vyčištěný auto od benzínu a nemůžu to zkusit, pfůůůůůůů
blinker
Registrovaný
Příspěvky: 312
Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
Bydliště: Havlíčkův Brod, Babice
Klubové ID: 2759

#19 Příspěvek od blinker »

ještě jsem to přeměřil a teď to ukazuje v druhý poloze jen 4,5V na to malý plus na startéru
blinker
Registrovaný
Příspěvky: 312
Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
Bydliště: Havlíčkův Brod, Babice
Klubové ID: 2759

#20 Příspěvek od blinker »

Aha tak startér je už asi na odchodu, ale výměna kostřícího kabelu motoru pomohla, očistil jsem všechny kontakty, pěkně dotáhl a už to točí :oops:

Horší ale je, že je nějakym způsobem zadřený vstřikovací čerpadlo, protože skrz něj nafta neprojde ke vstřikům. Máte někdo nápad nebo zkušenost? :oops:
Odpovědět