asi o naftovým, tam by ten průměr jakš takš seděl.Perunwit píše:nevím, o jakém třílitru se tady mluví, ale M54 rozhodně za 8,5 průměrně nejezdí. Dá se s tím jet mimoměsto za 8l/100, dokonce i lehce pod, ale průměr je někde jinde. Taková je moje zkušenost.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
	Koupě BMW E60
- Perunwit
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 1846
 - Registrován: čtv 16.06.2011 00:00
 - Bydliště: Pilsen city
 - Klubové ID: 2962
 
píše benzin, tak proto reaguji...Tecto píše: Buď si koupíš fungl nový BMW a neřešíš spotřebu nebo jej máš z druhý ruky (jako většina z nás) a jsi rád, když to funguje tak jak má - a pak nepřemýšlíš o alternativním palivu, zvlášť, když 3.0 benzín jezdí průměr za 8.5 ltr/100km. Tato otázka je vyřešena není potřeba se k tomu vracet.
- 
				Jendix
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 1219
 - Registrován: pon 15.10.2007 00:00
 - Bydliště: Tábor (Mnichov)
 - Klubové ID: 1838
 - Kontaktovat uživatele:
 
Lennox píše:Hm to je dobrý no, kurvěj to čím dál tím líp.Tecto píše:Jo, to teda je . . .JaraX píše:ja bych do přimyho vstřiku nešel ani na benzín, bohužel je s tím dost problemu
Nikdy jsem si nemyslel, že v benzínovým BMW budu muset vyměnit půl motoru než to začne trochu fungovat
To neni jenom o kurvění, je nutný si uvědomit proč to všechno přišlo. Jedna věc je snaha snížit spotřebu a druhá je vyhovět evropským normám. V případě N53 né všechno uplně klaplo, ale BMW neni jediná značka která měla s přímovstřikama problemy. V podstatě se benzíny rapidsně přiblížili naftovým motorům což přineslo i jejich neduhy.
No jo, když někdo koupí auto s představou, že má najeto 200 tis. a ono má ve skutečnosti 400 tis., tak to má problémy kurewský. Chrochro
			
			
									
						
							Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
			
						Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
- 
				Totic
							 - Člen Klubu
 - Příspěvky: 4057
 - Registrován: ned 20.01.2008 01:00
 - Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
 - Klubové ID: 3742
 
NEŘEŠ SPOTŘEBU když chceš vrtuli.. kup si 545i na ježdění.. atd.  
  OK, to je přání hlavně taky obchodního oddělení BMW AG, ale spolu s tím benzin od 90let zdražil o víc než 10kč.
Zatím díky za názory, abych to upřesnil já potřebuju a hledám E60, stejně jak současnou 3er:
a) na denní ježdění, do práce
b) dopravu centrem po krajským městě za nákupy
c) aby mě bavilo, design plus komfort (rozuměj za vynaložené peníze to nechrochtalo)
Mě stačí narozdíl od mnoha jiných těch cca 250koní a spokojenost.
			
			
									
						
										
						Zatím díky za názory, abych to upřesnil já potřebuju a hledám E60, stejně jak současnou 3er:
a) na denní ježdění, do práce
b) dopravu centrem po krajským městě za nákupy
c) aby mě bavilo, design plus komfort (rozuměj za vynaložené peníze to nechrochtalo)
Mě stačí narozdíl od mnoha jiných těch cca 250koní a spokojenost.
- Filozof
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 7589
 - Registrován: sob 18.01.2003 01:00
 - Bydliště: Brno , Vyškov
 - Klubové ID: 1044
 
TOTIC: pokud to není jen víkendovka ale na denní ježdění šel bych asi do 525i/530i a dořešit kvalitní LPG místo rezervy a hlavně bych lpěl na autě v TOP stavu. Ono pak do toho sypat je docela ranec.
Hlavní je stav auta a pak pěknou výbavu na čem si potrpíš nevím.
Připlatil bych si klidně 20-40tis na autě pokud by bylo třeba v perfektním stavu a výbavě oproti běžné e60/61.
Ono to dělá hodně pokud máš základní sedačky a jen výhřev nebo máš našlápnuté auto výbavou.
Pak je to uplně jiné auto a užíváš si to. To mi věř. A taky se líp prodává třeba po 5ti letech.
			
			
									
						
										
						Hlavní je stav auta a pak pěknou výbavu na čem si potrpíš nevím.
Připlatil bych si klidně 20-40tis na autě pokud by bylo třeba v perfektním stavu a výbavě oproti běžné e60/61.
Ono to dělá hodně pokud máš základní sedačky a jen výhřev nebo máš našlápnuté auto výbavou.
Pak je to uplně jiné auto a užíváš si to. To mi věř. A taky se líp prodává třeba po 5ti letech.
- 
				atimen
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 1513
 - Registrován: sob 08.12.2007 01:00
 - Bydliště: Brno
 - Klubové ID: 1386
 - Kontaktovat uživatele:
 
mě by zajímalo kolik lidí zde diskutujících mělo nebo má V8 a jezdí s tím každej den po městě a do práce ...buď  serou love  a nebo nejezdí ....lpg je řešení , mám přestavbu cca 5000km od jaraXe (0, slovy nula problémů a investice je po 15000km zpět )  a musím říct ,že úspora je dlouhodobě 2,2kč na 100km po městě proč se šourat v 525i nebo 530i  když se dá jezdit levněji v 745i s lpg ... 
 navíc když ty auta stojí podobně  
			
			
									
						
										
						Asi tak, navíc 7er seženeš většinou ještě levněji než 5er.atimen píše:mě by zajímalo kolik lidí zde diskutujících mělo nebo má V8 a jezdí s tím každej den po městě a do práce ...buď serou love a nebo nejezdí ....lpg je řešení , mám přestavbu cca 5000km od jaraXe (0, slovy nula problémů a investice je po 15000km zpět ) a musím říct ,že úspora je dlouhodobě 2,2kč na 100km po městě proč se šourat v 525i nebo 530i když se dá jezdit levněji v 745i s lpg ...navíc když ty auta stojí podobně
- 
				Totic
							 - Člen Klubu
 - Příspěvky: 4057
 - Registrován: ned 20.01.2008 01:00
 - Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
 - Klubové ID: 3742
 
Nafta, benzin, Ethanol, LPG, CNG, elektro hybrid.. jasně, ať si každej vybere dle uvážení co chce nebo potřebuje. Když ty technologie k dispozici jsou tak co..? Je pohoda mít aspoň na výběr. 
V zásadně nic neodsuzuju - vše má svoje pro a proti. Každej je si povinnej o tom nastudovat svoje, jakožto svéprávnej s řidičákem se rozhodnout co koupím a taky si pak případně nést následky.
			
			
									
						
										
						V zásadně nic neodsuzuju - vše má svoje pro a proti. Každej je si povinnej o tom nastudovat svoje, jakožto svéprávnej s řidičákem se rozhodnout co koupím a taky si pak případně nést následky.
