https://www.youtube.com/watch?v=Hza-mxs ... ata_player
bmw e60 535d elek.klapka vyfuku
-
mira0001
- Registrovaný
- Příspěvky: 13
- Registrován: ned 08.09.2013 00:00
-
sedyvlk6
- Registrovaný
- Příspěvky: 969
- Registrován: úte 17.01.2012 01:00
-
Jendix
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
-
mira0001
- Registrovaný
- Příspěvky: 13
- Registrován: ned 08.09.2013 00:00
-
lukeE91
- Registrovaný
- Příspěvky: 127
- Registrován: úte 05.02.2013 01:00
- Bydliště: Beroun
-
sedyvlk6
- Registrovaný
- Příspěvky: 969
- Registrován: úte 17.01.2012 01:00
No pokud bych už se rozhodl bastlit výfukový systém tak bych tam určitě necpal klapku za 1500,- ale už určitě něco kvalitnějšího abych za půl roku neřešil to že se to podělalo.mira0001 píše:Chtel bych to proto, protoze zalezi na me, kdy klapku otevřu nebo zavru. Pri dlouhe trase bych mel klapku zavrenou a nekdy ve meste otevřenou. Objednal bych si ji ze zahranici kde je cena max do 1500 kc. Snazim se tim to obejít úpravu vyfuku.
-
Jendix
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
ale úpravu výfuku budeš muset tak i tak udělat.. navíc to že někam nalepíš klapku výsledný zvuk ještě dál utlumí..mira0001 píše:Chtel bych to proto, protoze zalezi na me, kdy klapku otevřu nebo zavru. Pri dlouhe trase bych mel klapku zavrenou a nekdy ve meste otevřenou. Objednal bych si ji ze zahranici kde je cena max do 1500 kc. Snazim se tim to obejít úpravu vyfuku.
u M modelů je to např. řešený tak, že klapkou obcházíš poslední tlumič.. tzn. ve městě to jede přes tlumič a neřve to.. při vyšší rychlosti naopak.. něco podobnýho nabízí např. akrapovič k jeho výfukům.. v tom případě to právě ovládáš sám jak chceš..
-
Jendix
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
-
kornout
- Registrovaný
- Příspěvky: 240
- Registrován: úte 12.03.2013 01:00
Se to otvírá podle zatížení, jak mu naložíš, tak se to otevře. R32 Golf to má taky.Jendix píše:ale úpravu výfuku budeš muset tak i tak udělat.. navíc to že někam nalepíš klapku výsledný zvuk ještě dál utlumí..mira0001 píše:Chtel bych to proto, protoze zalezi na me, kdy klapku otevřu nebo zavru. Pri dlouhe trase bych mel klapku zavrenou a nekdy ve meste otevřenou. Objednal bych si ji ze zahranici kde je cena max do 1500 kc. Snazim se tim to obejít úpravu vyfuku.
u M modelů je to např. řešený tak, že klapkou obcházíš poslední tlumič.. tzn. ve městě to jede přes tlumič a neřve to.. při vyšší rychlosti naopak.. něco podobnýho nabízí např. akrapovič k jeho výfukům.. v tom případě to právě ovládáš sám jak chceš..
U nafty je to blbost, ta nikdy nebude mít zvuk jak benzín, navíc turbo to všechno jen změní, by si muel začít právě tam.
-
mira0001
- Registrovaný
- Příspěvky: 13
- Registrován: ned 08.09.2013 00:00
Tohle je co? Fake?
http://www.youtube.com/watch?v=SK9wBiybLxk
chtel bych, aby byl slyset ten V6, ale podle potreby.
http://www.youtube.com/watch?v=SK9wBiybLxk
chtel bych, aby byl slyset ten V6, ale podle potreby.
-
kornout
- Registrovaný
- Příspěvky: 240
- Registrován: úte 12.03.2013 01:00
-
Jendix
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
né vždycky, f10 m5 to má řízený podtlakem a je to tam řízeně otevíraný, tj. pomocí ventilu.. u novějších aut už je normálně el. servomotor.. je to kvůli homologaci..kornout píše:Se to otvírá podle zatížení, jak mu naložíš, tak se to otevře. R32 Golf to má taky.Jendix píše:ale úpravu výfuku budeš muset tak i tak udělat.. navíc to že někam nalepíš klapku výsledný zvuk ještě dál utlumí..mira0001 píše:Chtel bych to proto, protoze zalezi na me, kdy klapku otevřu nebo zavru. Pri dlouhe trase bych mel klapku zavrenou a nekdy ve meste otevřenou. Objednal bych si ji ze zahranici kde je cena max do 1500 kc. Snazim se tim to obejít úpravu vyfuku.
u M modelů je to např. řešený tak, že klapkou obcházíš poslední tlumič.. tzn. ve městě to jede přes tlumič a neřve to.. při vyšší rychlosti naopak.. něco podobnýho nabízí např. akrapovič k jeho výfukům.. v tom případě to právě ovládáš sám jak chceš..
U nafty je to blbost, ta nikdy nebude mít zvuk jak benzín, navíc turbo to všechno jen změní, by si muel začít právě tam.
u nafty se to používá taky.. např. nejsilnější nafta 50D to má..
a i turbomotory maji pěknej zvuk.. třeba N54 nezní nejhůř.. samo turbo to roseká, musí se to dohnat jinde..
-
sedyvlk6
- Registrovaný
- Příspěvky: 969
- Registrován: úte 17.01.2012 01:00
No fake to není ale není to ani pouze klapka ale zřejmě celý výfukový systém.mira0001 píše:Tohle je co? Fake?
http://www.youtube.com/watch?v=SK9wBiybLxk
chtel bych, aby byl slyset ten V6, ale podle potreby.
-
mira0001
- Registrovaný
- Příspěvky: 13
- Registrován: ned 08.09.2013 00:00
-
kornout
- Registrovaný
- Příspěvky: 240
- Registrován: úte 12.03.2013 01:00
-
kornout
- Registrovaný
- Příspěvky: 240
- Registrován: úte 12.03.2013 01:00
právě že turbo všechno změní, proto výrobci používají trik s reproduktory, aby to mělo zvuk.Jendix píše:né vždycky, f10 m5 to má řízený podtlakem a je to tam řízeně otevíraný, tj. pomocí ventilu.. u novějších aut už je normálně el. servomotor.. je to kvůli homologaci..kornout píše:Se to otvírá podle zatížení, jak mu naložíš, tak se to otevře. R32 Golf to má taky.Jendix píše: ale úpravu výfuku budeš muset tak i tak udělat.. navíc to že někam nalepíš klapku výsledný zvuk ještě dál utlumí..
u M modelů je to např. řešený tak, že klapkou obcházíš poslední tlumič.. tzn. ve městě to jede přes tlumič a neřve to.. při vyšší rychlosti naopak.. něco podobnýho nabízí např. akrapovič k jeho výfukům.. v tom případě to právě ovládáš sám jak chceš..
U nafty je to blbost, ta nikdy nebude mít zvuk jak benzín, navíc turbo to všechno jen změní, by si muel začít právě tam.
u nafty se to používá taky.. např. nejsilnější nafta 50D to má..
a i turbomotory maji pěknej zvuk.. třeba N54 nezní nejhůř.. samo turbo to roseká, musí se to dohnat jinde..
-
lukeE91
- Registrovaný
- Příspěvky: 127
- Registrován: úte 05.02.2013 01:00
- Bydliště: Beroun
-
Jendix
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
s turbem je vždycky horší.. ale i tak se to nechá do uričtý míry dohnat..kornout píše:právě že turbo všechno změní, proto výrobci používají trik s reproduktory, aby to mělo zvuk.Jendix píše:né vždycky, f10 m5 to má řízený podtlakem a je to tam řízeně otevíraný, tj. pomocí ventilu.. u novějších aut už je normálně el. servomotor.. je to kvůli homologaci..kornout píše: Se to otvírá podle zatížení, jak mu naložíš, tak se to otevře. R32 Golf to má taky.
U nafty je to blbost, ta nikdy nebude mít zvuk jak benzín, navíc turbo to všechno jen změní, by si muel začít právě tam.
u nafty se to používá taky.. např. nejsilnější nafta 50D to má..
a i turbomotory maji pěknej zvuk.. třeba N54 nezní nejhůř.. samo turbo to roseká, musí se to dohnat jinde..
jinak ASD repro jsou u bmw jen uvnitř..
-
kornout
- Registrovaný
- Příspěvky: 240
- Registrován: úte 12.03.2013 01:00
