Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
engine oil pressure ??? E61 2004 530dA
Ahoj,
včera jsem natankoval u Shellky tu drahou naftu nějaký NITRO ++ a kdo ví co..
Jezdilo to v pohodě, najel jsem 100 Km ( dálnice, a pak nějaký obce)
A když už jsem se vracel domu a vždy zastavoval na semaforu a zastavil,
tak mi to hodilo hlášku ENGINE OIL PRESSURE. a bla bla bla....
Co se s tím do pr... stalo? Ale nechcíplo to nic, pak hláška zmizela a v poho, auto jelo normálně, ale vždy na semaforu asi 3x po sobě.
díky
PS: Je to po výměně olejů v BMW najeto asi 200 km.
včera jsem natankoval u Shellky tu drahou naftu nějaký NITRO ++ a kdo ví co..
Jezdilo to v pohodě, najel jsem 100 Km ( dálnice, a pak nějaký obce)
A když už jsem se vracel domu a vždy zastavoval na semaforu a zastavil,
tak mi to hodilo hlášku ENGINE OIL PRESSURE. a bla bla bla....
Co se s tím do pr... stalo? Ale nechcíplo to nic, pak hláška zmizela a v poho, auto jelo normálně, ale vždy na semaforu asi 3x po sobě.
díky
PS: Je to po výměně olejů v BMW najeto asi 200 km.
Mrkni se na motorový olej. Podle mě ho tam máš málo, a když to stojí na světlech, tak máš nízký tlak oleje.
Tohle jsem řešil u benzína, ale podle mě je příčina ta samá..
Shell má sice dobré palivo v tom, že ti to "čistí" motor neboli zamezuje usazování karbonu v motoru. Ale to je dobré tak na fungl nové motory.
Pakliže natankuješ toto palivo do motoru, který má najeto třeba 200 tis. km, tak ti ho zbaví právě přirozeného karbonu, který se tam za nějaký čas vytvořil a začne to brát olej. Já jsem to vyřešil následovně. Vyprd jsem se na Shell a tankoval jsem u Benziny. Až po dvou letech se mi motor zase přirozeně zakarbonil a s olejem nemám problém.
Jako další varijanta je jiný druh oleje. Píšeš, že jsi ho měnil. Ale pokud jsi měnil olej a dal jsi tam ten, co tam původně byl (nemyslím samozřejmě ten vyjetej), tak to bude ta první varianta s tím palivem Shell.
Tohle jsem řešil u benzína, ale podle mě je příčina ta samá..
Shell má sice dobré palivo v tom, že ti to "čistí" motor neboli zamezuje usazování karbonu v motoru. Ale to je dobré tak na fungl nové motory.
Pakliže natankuješ toto palivo do motoru, který má najeto třeba 200 tis. km, tak ti ho zbaví právě přirozeného karbonu, který se tam za nějaký čas vytvořil a začne to brát olej. Já jsem to vyřešil následovně. Vyprd jsem se na Shell a tankoval jsem u Benziny. Až po dvou letech se mi motor zase přirozeně zakarbonil a s olejem nemám problém.
Jako další varijanta je jiný druh oleje. Píšeš, že jsi ho měnil. Ale pokud jsi měnil olej a dal jsi tam ten, co tam původně byl (nemyslím samozřejmě ten vyjetej), tak to bude ta první varianta s tím palivem Shell.

Mechosh píše:Mrkni se na motorový olej. Podle mě ho tam máš málo, a když to stojí na světlech, tak máš nízký tlak oleje.
Tohle jsem řešil u benzína, ale podle mě je příčina ta samá..
Shell má sice dobré palivo v tom, že ti to "čistí" motor neboli zamezuje usazování karbonu v motoru. Ale to je dobré tak na fungl nové motory.
Pakliže natankuješ toto palivo do motoru, který má najeto třeba 200 tis. km, tak ti ho zbaví právě přirozeného karbonu, který se tam za nějaký čas vytvořil a začne to brát olej. Já jsem to vyřešil následovně. Vyprd jsem se na Shell a tankoval jsem u Benziny. Až po dvou letech se mi motor zase přirozeně zakarbonil a s olejem nemám problém.
Jako další varijanta je jiný druh oleje. Píšeš, že jsi ho měnil. Ale pokud jsi měnil olej a dal jsi tam ten, co tam původně byl (nemyslím samozřejmě ten vyjetej), tak to bude ta první varianta s tím palivem Shell.
Takže jsem to zapříčinil tím, že jsem tam natankoval SUPER NAFTU SHELL ono mi to vyžralo karbon a zároven olej? a je ho tam málo?
no změřím ho

díky
Karbon z motoru by měl normálně odejít výfukovým potrubím a nikde nic nezacpat. Aspoň já to měl v pohodě.
Shell palivo nežere olej, ale je to tak, že se mezi pístními kroužky a válcem ten karbon vyčistí a pak tam může být nepatrný únik oleje právě mezi tímto a olej se normálně spálí ve válci.
Jak jsem psal. Nejideálnější je to nechat zase "přirozeně zasrat" a bude to cajk..
Důrazně nedoporučuji nějaké ty sračky, co ti vymezí (udělají takový film) nesrovnalosti mezi válcem a pístem. Pak je více škody, než užitku..
Shell palivo nežere olej, ale je to tak, že se mezi pístními kroužky a válcem ten karbon vyčistí a pak tam může být nepatrný únik oleje právě mezi tímto a olej se normálně spálí ve válci.
Jak jsem psal. Nejideálnější je to nechat zase "přirozeně zasrat" a bude to cajk..

Důrazně nedoporučuji nějaké ty sračky, co ti vymezí (udělají takový film) nesrovnalosti mezi válcem a pístem. Pak je více škody, než užitku..

Mechosh píše:Karbon z motoru by měl normálně odejít výfukovým potrubím a nikde nic nezacpat. Aspoň já to měl v pohodě.
Shell palivo nežere olej, ale je to tak, že se mezi pístními kroužky a válcem ten karbon vyčistí a pak tam může být nepatrný únik oleje právě mezi tímto a olej se normálně spálí ve válci.
Jak jsem psal. Nejideálnější je to nechat zase "přirozeně zasrat" a bude to cajk..
Důrazně nedoporučuji nějaké ty sračky, co ti vymezí (udělají takový film) nesrovnalosti mezi válcem a pístem. Pak je více škody, než užitku..
tak to je fakt zajímavé a já myslel, že pro ten motor udělám něco dobrého když připaltím 5kč na litru

Otázka je, kolik jsi ho tam měl před tím. A kdo to měnil. Tady na fóru se píše, že e-39 má náplň na měrku max. 6,5 L oleje. Já tam dal 7 litrů rovných a mám to přesně mezi max. a min.
Píšu, že je to jedna z možností. po 150 km je to divný mno. Ale já doléval půl litru oleje po 15ti sis. km a když jsem chtěl taky nechat motůrku pochrochtat palivo od Shellu, tak jsem dolíval půl litru oleje po 1 tis. km.
Pak jsem tankoval, jak píšu normální Benzinu a teď je to zase cajk.
Uvidíš mno. Začal bych se pídit po hladině oleje, natankoval normální ropu bez čistících přísad a uvidíš dál.
Píšu, že je to jedna z možností. po 150 km je to divný mno. Ale já doléval půl litru oleje po 15ti sis. km a když jsem chtěl taky nechat motůrku pochrochtat palivo od Shellu, tak jsem dolíval půl litru oleje po 1 tis. km.
Pak jsem tankoval, jak píšu normální Benzinu a teď je to zase cajk.

Uvidíš mno. Začal bych se pídit po hladině oleje, natankoval normální ropu bez čistících přísad a uvidíš dál.
Mechosh píše:Otázka je, kolik jsi ho tam měl před tím. A kdo to měnil. Tady na fóru se píše, že e-39 má náplň na měrku max. 6,5 L oleje. Já tam dal 7 litrů rovných a mám to přesně mezi max. a min.
Píšu, že je to jedna z možností. po 150 km je to divný mno. Ale já doléval půl litru oleje po 15ti sis. km a když jsem chtěl taky nechat motůrku pochrochtat palivo od Shellu, tak jsem dolíval půl litru oleje po 1 tis. km.
Pak jsem tankoval, jak píšu normální Benzinu a teď je to zase cajk.
Uvidíš mno. Začal bych se pídit po hladině oleje, natankoval normální ropu bez čistících přísad a uvidíš dál.
měněno v BMW Invelttu v Praze 5
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 314
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Klatovy
- Kontaktovat uživatele:
hele jednoduše:
podívej se kolik je tam vůbec oleje, případně dolej
pokud ho tam bude dost, nech si někde změřit tlak oleje, pokud bude ok tak vyměň čidlo, je stejný snad už od tříci a stojí 2 kila
no a když ti to při tom měření nebude ukazovat správnej tlak (myslim, že by to mělo být min 0.5bar při volnoběhu) tak začni čerpadlem
podívej se kolik je tam vůbec oleje, případně dolej
pokud ho tam bude dost, nech si někde změřit tlak oleje, pokud bude ok tak vyměň čidlo, je stejný snad už od tříci a stojí 2 kila
no a když ti to při tom měření nebude ukazovat správnej tlak (myslim, že by to mělo být min 0.5bar při volnoběhu) tak začni čerpadlem
Mechosh píše:Mrkni se na motorový olej. Podle mě ho tam máš málo, a když to stojí na světlech, tak máš nízký tlak oleje.
Tohle jsem řešil u benzína, ale podle mě je příčina ta samá..
Shell má sice dobré palivo v tom, že ti to "čistí" motor neboli zamezuje usazování karbonu v motoru. Ale to je dobré tak na fungl nové motory.
Pakliže natankuješ toto palivo do motoru, který má najeto třeba 200 tis. km, tak ti ho zbaví právě přirozeného karbonu, který se tam za nějaký čas vytvořil a začne to brát olej. Já jsem to vyřešil následovně. Vyprd jsem se na Shell a tankoval jsem u Benziny. Až po dvou letech se mi motor zase přirozeně zakarbonil a s olejem nemám problém.
Jako další varijanta je jiný druh oleje. Píšeš, že jsi ho měnil. Ale pokud jsi měnil olej a dal jsi tam ten, co tam původně byl (nemyslím samozřejmě ten vyjetej), tak to bude ta první varianta s tím palivem Shell.
Jak že by u nafťáka měl zakarbonovaný kroužky, nebo jak?
Paradoxem je, že nejvíc aditiv v čr má právě Verva od Benziny. A tohle čistí hlavně vstřikovací soustavu a to že má někdo nízkej tlak oleje přeci s tímto vůbec nesouvisí. Navíc hladinu ti ukáže Idrive.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 299
- Registrován: ned 29.06.2008 00:00
- Kontaktovat uživatele:
TAK DNES RÁNO JSEM MĚŘIL OLEJ
VE FINÁLE ANI NEDOŠLO K MĚŘENÍ, PROTOŽE JSEM HODNĚ SPĚCHAL - ( TEN SPÁNEK) ---
ALE TEN OLEJ MÁ NAJETO 150 KM A JE ÚPLNĚ, ALE ÚPLNĚ ČERNEJ.
NESAHAL JSEM NA TO, ZDA TO OBSAHUJE NĚJAKÉ ČÁSTEČKY, TO ZJISTÍM PO PRÁCI,
ALE PŘÍJDE MI, ŽE HO VŮBEC NEVYMĚNILI.
JAK VYPADÁ VÁŠ OLEJ PO 200 KM??
JINAK V LANDRUISERU 4,7i NAJETO 2000KM od výměny A OLEJ JAK NOVEJ
GOLF 1,6i 74kw najeto 1000km od výměny-- olej v poho

VE FINÁLE ANI NEDOŠLO K MĚŘENÍ, PROTOŽE JSEM HODNĚ SPĚCHAL - ( TEN SPÁNEK) ---
ALE TEN OLEJ MÁ NAJETO 150 KM A JE ÚPLNĚ, ALE ÚPLNĚ ČERNEJ.
NESAHAL JSEM NA TO, ZDA TO OBSAHUJE NĚJAKÉ ČÁSTEČKY, TO ZJISTÍM PO PRÁCI,
ALE PŘÍJDE MI, ŽE HO VŮBEC NEVYMĚNILI.
JAK VYPADÁ VÁŠ OLEJ PO 200 KM??
JINAK V LANDRUISERU 4,7i NAJETO 2000KM od výměny A OLEJ JAK NOVEJ
GOLF 1,6i 74kw najeto 1000km od výměny-- olej v poho

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
může sem prosím dát někdo fotku, nebo mi to poslat na NORG@SEZNAM.CZ
foto, jak vypadá Váš olej na pílém papíře či kapesníku.. a kolik má ujeto od výměny
Já sem hodím foto toho oleje po 200 ujetých kilometrech
foto, jak vypadá Váš olej na pílém papíře či kapesníku.. a kolik má ujeto od výměny
Já sem hodím foto toho oleje po 200 ujetých kilometrech

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
ten olej muze byt po 200km hodne cerny, nema to absolutne zadnou vypovidaci hodnotu. Je to neco jako udaj km na budiku, neco tam sviti, ale v jakem stavu to je se z toho nepozna. jedinna cesta je expertiza. Pokud mas pochybnosti, nech udelat a pak se ohanej vysledkem. Ale ne podle toho jak je cerny. Protoze ta petka v dehtu bude mit nalitano uz opravdu hodne... Ze se obcas nevymeni je taky dost mozne a hlavne tam, kde delaji zamestnanci. kdo dela sam na sebe si to nikdy nedovoli. Kde to jede jak na bezicim pase bych se vubec nedivil. Je to bohuzel o lidech.
Vzhledem k otazkam byt tebou vubec nehledam odpovedi na foru, ale hledam tady nekoho kdo je schopny odhalit problem. Muze to byt velmi vazne a nebo banalita. Ale hrozi ti celkove zniceni motoru a to behem veeeeelmi kratke doby, tak nepokousej osud. Jelikoz nedisponujes vybavenim pro kontrolu, je zbytecne se snazit to vyresit svepomoci.
Vzhledem k otazkam byt tebou vubec nehledam odpovedi na foru, ale hledam tady nekoho kdo je schopny odhalit problem. Muze to byt velmi vazne a nebo banalita. Ale hrozi ti celkove zniceni motoru a to behem veeeeelmi kratke doby, tak nepokousej osud. Jelikoz nedisponujes vybavenim pro kontrolu, je zbytecne se snazit to vyresit svepomoci.
Nejmenší zlo. Mrkni, kolik tam toho oleje vůbec máš. Pokud ho nemáš na minimu nebo pod minimem, tak zajeď na diagnostiku. Pokud bude čidlo špatné, tak to vypíše chybu. Pokud je dobré, tak bych pro jistotu vyměnil olej sám, ať zase dále nespekuluješ. Pokud máš čas a kačku navíc, tak dej olej na expertízu. Pak by teprve bylo jasno pro obě strany.