Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Svicky e39

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
kubikula420
Registrovaný
Příspěvky: 1042
Registrován: stř 04.03.2009 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od kubikula420 »

cau uz se to tu resilo ale nikdo nejak nerek presne jake kupoval sem uz super Bosch 4 hruza des motor hazel a vynechaval tedkon NGK V-line20 lepsi nez ty bosch ale za studena rano nepravidelnej chod a neni to ono jedna se o motor M52 2.3
kubikula420
Registrovaný
Příspěvky: 1042
Registrován: stř 04.03.2009 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od kubikula420 »

cau od vcera tam mam svicky co sem vyndal z feldy :D brisk 4 bodove a kupodivu je to lepsi mozna uplne v pohode i spotreba sla dolu
alpineman
Registrovaný
Příspěvky: 310
Registrován: ned 20.03.2005 01:00
Bydliště: Mar. Lázně
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od alpineman »

A proc tam nedas dávno osvědčené a ty co tam patří - NGK BKR6EK
kubikula420
Registrovaný
Příspěvky: 1042
Registrován: stř 04.03.2009 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od kubikula420 »

ty sem tam prave mel a za studena to nekdy delalo peknej bordel a nekdy za tepla auto uplne zlenivelo
alpineman
Registrovaný
Příspěvky: 310
Registrován: ned 20.03.2005 01:00
Bydliště: Mar. Lázně
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od alpineman »

Pak to ale možná asi není svíčkama...
Já mám nalítáno na NGK BKR6EK uz skoro 60tis. km (528i) a nemám nejmenší problém se startem za studena, ani za tepla. Možná je už vyměním (vždyť to kua stojí 7 stovek). Ale že bych musel, to fakt ne.
kubikula420
Registrovaný
Příspěvky: 1042
Registrován: stř 04.03.2009 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od kubikula420 »

nevim no ale podle dignostiky vse pracuje jak ma a i stima brisk ma auto lepsi zvuk a hlavne treba i pri rozjedu vetsi sila je mozne ze u te 2.8 to neni tak znat jako u 2.3
jezour
Registrovaný
Příspěvky: 185
Registrován: pát 26.12.2008 01:00
Bydliště: Písek

#7 Příspěvek od jezour »

Já mam v 523 taky NGK BKR6EK a spokojenost. Spotřeba od 8,5 do 9,2l, podle toho kde a jak jezdim.
Uživatelský avatar
Jawak Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4103
Registrován: stř 03.09.2003 00:00
Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Jawak Člen Klubu »

NGK BKR6EK pro motory M52
NGK BKR6EQUP pro motory M54

Nic jiného
kubikula420
Registrovaný
Příspěvky: 1042
Registrován: stř 04.03.2009 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od kubikula420 »

tak dnes moje kazdodeni jizda a spotreba spadla o 1 L nemohl jsem se dostat pod 9,2L a ted mam 8L /100 stale svicky brisk z felicie 4 bodove a rano ani zadny nepravidelny chod ale nebylo nejak moc chladno tak ze to neni na 100% ale auto jede lepe a jde lepe za plynem
caknakis
Registrovaný
Příspěvky: 868
Registrován: ned 13.01.2008 01:00
Bydliště: Praha - západ

#10 Příspěvek od caknakis »

Jawak píše:NGK BKR6EK pro motory M52
NGK BKR6EQUP pro motory M54

Nic jiného


A jaké pro M60? Díky
Uživatelský avatar
Jawak Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4103
Registrován: stř 03.09.2003 00:00
Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Jawak Člen Klubu »

caknakis píše:A jaké pro M60? Díky

Produkce vozu <08/1998 =
Bosch F7 LDCR nebo NGKBKR6EK

Produkce vozu 08/1998< =
Bosch FGR7DQP nebo NGKBKR6EQUP
kubikula420
Registrovaný
Příspěvky: 1042
Registrován: stř 04.03.2009 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od kubikula420 »

tak ty svicky NGK BKR6EK jsou do roku 98 tak ze je to mozna tim ja mam 2000
kubikula420
Registrovaný
Příspěvky: 1042
Registrován: stř 04.03.2009 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od kubikula420 »

tak ani ty brisk ste feldy nic moc ale furt lepsi nez NGK BKR6EK ty po ranu skubou s autem mnohme dele
rzich
Registrovaný
Příspěvky: 420
Registrován: pát 25.11.2005 01:00
Bydliště: Staré Město (u UH)

#14 Příspěvek od rzich »

Jawak píše:
caknakis píše:A jaké pro M60? Díky

Produkce vozu <08/1998 =
Bosch F7 LDCR nebo NGKBKR6EK

Produkce vozu 08/1998< =
Bosch FGR7DQP nebo NGKBKR6EQUP



Protoze se v tom zacinam motat- Bentley doporucuje F8 LDCR jini F7..
tak nevim, mel jsem NGKBKR6EK tak chci zkusit po 48k Bosch.
Udajne ty 8my by mohli byt lepsi na jezdeni po meste.Co vy na to?
Uživatelský avatar
Jawak Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4103
Registrován: stř 03.09.2003 00:00
Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od Jawak Člen Klubu »

rzich píše:Udajne ty 8my by mohli byt lepsi na jezdeni po meste.Co vy na to?


Podle mne uplne nepodstatne. Dulezite je, ze to hazi jiskru :wink:
rzich
Registrovaný
Příspěvky: 420
Registrován: pát 25.11.2005 01:00
Bydliště: Staré Město (u UH)

#16 Příspěvek od rzich »

Jawak píše:
rzich píše:Udajne ty 8my by mohli byt lepsi na jezdeni po meste.Co vy na to?


Podle mne uplne nepodstatne. Dulezite je, ze to hazi jiskru :wink:


pockej, pockej jiskru hazou i ty stare :lol:
Jde oto zasrane popojizdeni......teplota, spotreba atak
Mechosh
Registrovaný
Příspěvky: 169
Registrován: úte 24.09.2013 00:00

#17 Příspěvek od Mechosh »

Jawak píše:NGK BKR6EK pro motory M52
NGK BKR6EQUP pro motory M54

Nic jiného


Myslím, že výše uvedeno je jasné ne?
Mám NGK (přesné označení nevím) 4 body pro motor M54, najeto na nich 50 tis. km a nemám stále sebemenší problém..
rzich
Registrovaný
Příspěvky: 420
Registrován: pát 25.11.2005 01:00
Bydliště: Staré Město (u UH)

#18 Příspěvek od rzich »

Myslím, že výše uvedeno je jasné ne?
Mám NGK (přesné označení nevím) 4 body pro motor M54, najeto na nich 50 tis. km a nemám stále sebemenší problém..[/quote]

Jak pro koho..V podstate to bude stejne ale na zahranicnich forech se nekteri
zminuji o urcitych rozdilech.Nikasil, mesto dalnice atd.
Problem s NGK nemam ale je cas na vymenu a chci zkusit zmenu .Proto jsem se ptal.Takova odpoved je mi k hovnu
Mechosh
Registrovaný
Příspěvky: 169
Registrován: úte 24.09.2013 00:00

#19 Příspěvek od Mechosh »

rzich píše:Myslím, že výše uvedeno je jasné ne?
Mám NGK (přesné označení nevím) 4 body pro motor M54, najeto na nich 50 tis. km a nemám stále sebemenší problém..


Jak pro koho..V podstate to bude stejne ale na zahranicnich forech se nekteri
zminuji o urcitych rozdilech.Nikasil, mesto dalnice atd.
Problem s NGK nemam ale je cas na vymenu a chci zkusit zmenu .Proto jsem se ptal.Takova odpoved je mi k hovnu[/quote]

Já reagoval na motor M54.
Pokud chceš vymýšlet nějaké pokusy, pak ti bude každá odpověď k hovnu..
Tak se řiď tím, co doporučuje Bentley.. :roll:
WITT
Registrovaný
Příspěvky: 340
Registrován: stř 09.05.2007 00:00
Bydliště: Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od WITT »

Zdravím, potřeboval bych rychlou radu.

E39 , 530i, r.v. 2000.

Doporučené svíčky výrobcem jsou NGK BKR6EQUP?

500,- za jednu je celkem palba, tak abych je nekupoval kdyžtak zbytečně.

http://www.autokelly.cz/#|k86fjqApTvRrq ... 1rGRw97Q==

Díky moc
Odpovědět