Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Dovoz Itálie
Taky si zkontroluj lakování. V Itálii to dostává fakt zabrat a oni to před prodejem přelekujou celý. Většinou pak ten lak stojí za h..., je měkej, pod zrcátkama se to loupe, atd. Budeš z toho postupně nešťastnej.
Dál bych si dal pozor na najeté km, protože taliáni to sáčí a to dost razantně.
Pozor - najetý km nezjistíš jen tak z první jednotky, je potřeba to napíchnout na origo BMW diagnostiku.
rozhodně dej na celkový stav auta, km jsou sekundární. Taloši někdy šidí servis, olej, atd.
Dál bych si dal pozor na najeté km, protože taliáni to sáčí a to dost razantně.
Pozor - najetý km nezjistíš jen tak z první jednotky, je potřeba to napíchnout na origo BMW diagnostiku.
rozhodně dej na celkový stav auta, km jsou sekundární. Taloši někdy šidí servis, olej, atd.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 17
- Registrován: ned 15.03.2009 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Tecto píše:Taky si zkontroluj lakování. V Itálii to dostává fakt zabrat a oni to před prodejem přelekujou celý. Většinou pak ten lak stojí za h..., je měkej, pod zrcátkama se to loupe, atd. Budeš z toho postupně nešťastnej.
Dál bych si dal pozor na najeté km, protože taliáni to sáčí a to dost razantně.
Pozor - najetý km nezjistíš jen tak z první jednotky, je potřeba to napíchnout na origo BMW diagnostiku.
rozhodně dej na celkový stav auta, km jsou sekundární. Taloši někdy šidí servis, olej, atd.
Díky, projel jsem to a vypadá to celkem dobře....lak je pěknej, u zrcátek je to taky v pohodě, skoro jako nové, motor táhne dobře- je tam ruplej vlnovec auto smrdí když je studený do kabiny.... převodovka me přijde taky super, prodleva v řazení z N na R je 1 sekunda. turbo nepíská a podle mě, když jsem to zkoukl, tak by mohli ty km sedět....nevím jak jede a v jakým je stavu- motor převodovka v autě, když má nejto 300-400 tis km...netuší někdo?
Můžu potvrdit, že Italové mají ta auta neskutečně dojebaná a to i poměrně zánovní a dražší auta. Není to dírama v silnici, ale tím, že tam totiž jezdí jako dementi (hlavně ve městech) a přednost v jízdě a následně nějaký ten škrábanec tam nikdo moc neřeší. Nejhorší zážitky jsem měl z Neapole, kdo nezažil neuvěří.
Neříkám, že se tam nepotká hezké auto, ale těch fakt minimum.
Neříkám, že se tam nepotká hezké auto, ale těch fakt minimum.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

Auta z Itálie se obecně vozí poňadž nejsou zrezlá a nesolí se tam. Dál mají klimu a šíbry a takovýto výbavy. Výhřevy zas moc nepotřebujou. Za tu relativně nízkou cenu se nějekej ten ťuklej blatník musí holt vyměnit a lak renovovat. Jo a vnitřek.. dekontaminovat!

Já Itala mám už rok a naprostá spokojenost. E61 530D, serviska, která sedí dle ověření v BMW a i celkový stav auta odpovídá realitě 165 000 KM najetých při koupi. Za rok provozu jen výměna náplní a termostaty (což je slabost u E60). Hlavně nedávej na rady chytráků, jako že Itala nikdy, že jezdí jako prasata a serou na servis. Uvědom si, že kupuješ ojeté auto a nikdy neznáš historii a proto vždy řádně předem prověřit. Ve vychvalovaném Německu také nejsou jenom poctivé káry a poctivý prodejci a určitě každý nejezdí do autorizáku na servis a nedává autu vše, co potřebuje. Každopádně výhoda zapadních aut je vždy v kvalitních silnicích. Proto radši kára ze západu se 300 000 Km, než Čech se 150 000 Km.
Souhlas. . .
Nemám nic proti dovozu z Itálie. Určitě se tam dá sehnat pěknej kousek. Loni mi utekl W211 Avantgarde 320 a byl v plným tlaku s vyhřívanejme sedačkama a skutečná voňavka. Váhal jsem až jsem prováhal.
Měl jsem taky spadeno na jednu E61 za jihu Itálie, která byla sice přelak, ale jinak vypadala moc pěkně a hlavně motor a motorový prostor byl jak novej - to jsem nepochopil dodneška. Auto mělo doklarováno 127.000km, ale serviska končila v 60.000km, dál nic. Tak jsem to nakonec nevzal a koupil auto z Holandska. No a dodnes to ladím a vychytávám mouchy. Do jetýho auta nevidíš a nikdy nevíš, co se ti vy...
Ale nejhorší co tě může potkat je ČESKÝ SERVISNÍ NÝMAND, kterej je schopnej ti to ještě navíc pok..., takž moje rada je: HLAVNĚ DOBREJ SERVIS !!!!
Nemám nic proti dovozu z Itálie. Určitě se tam dá sehnat pěknej kousek. Loni mi utekl W211 Avantgarde 320 a byl v plným tlaku s vyhřívanejme sedačkama a skutečná voňavka. Váhal jsem až jsem prováhal.
Měl jsem taky spadeno na jednu E61 za jihu Itálie, která byla sice přelak, ale jinak vypadala moc pěkně a hlavně motor a motorový prostor byl jak novej - to jsem nepochopil dodneška. Auto mělo doklarováno 127.000km, ale serviska končila v 60.000km, dál nic. Tak jsem to nakonec nevzal a koupil auto z Holandska. No a dodnes to ladím a vychytávám mouchy. Do jetýho auta nevidíš a nikdy nevíš, co se ti vy...
Ale nejhorší co tě může potkat je ČESKÝ SERVISNÍ NÝMAND, kterej je schopnej ti to ještě navíc pok..., takž moje rada je: HLAVNĚ DOBREJ SERVIS !!!!
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
paušálně napsat že auto z itálie nebrat může jenom pako,je ovšem pravda že hrozí mnohem větší nebezpečí, že to bude dojebaná hajtra než třeba v německu,ale všude jsou vyjímky co potvrzujou pravidlo. Rozhodně bych chtěl u takhle novýho auta vyplněnou servisku, pokud je to origo BMW asi nemá cenu řešit kolik to má najeto.
bmw530xd píše:Tecto píše:Taky si zkontroluj lakování. V Itálii to dostává fakt zabrat a oni to před prodejem přelekujou celý. Většinou pak ten lak stojí za h..., je měkej, pod zrcátkama se to loupe, atd. Budeš z toho postupně nešťastnej.
Dál bych si dal pozor na najeté km, protože taliáni to sáčí a to dost razantně.
Pozor - najetý km nezjistíš jen tak z první jednotky, je potřeba to napíchnout na origo BMW diagnostiku.
rozhodně dej na celkový stav auta, km jsou sekundární. Taloši někdy šidí servis, olej, atd.
Díky, projel jsem to a vypadá to celkem dobře....lak je pěknej, u zrcátek je to taky v pohodě, skoro jako nové, motor táhne dobře- je tam ruplej vlnovec auto smrdí když je studený do kabiny.... převodovka me přijde taky super, prodleva v řazení z N na R je 1 sekunda. turbo nepíská a podle mě, když jsem to zkoukl, tak by mohli ty km sedět....nevím jak jede a v jakým je stavu- motor převodovka v autě, když má nejto 300-400 tis km...netuší někdo?
Podle me to nebude vlnovec ale svody
Ja se s autama z Italie vydrbal uz 2x a ja osobne jsem videl z it aut hodne a vsechny vypadaly hrozne!! Prece jen taliani jsou vicemene cigani a jejich auta podle toho vypadaj. Verim ale, ze i tam by se nasel peknej kousek ale ja od jiste doby, koupim radeji auto v DE a to je pak uplne o necem jinem. Drazsi sice jsou ale stoji za to.
Pravdou je, že 8 z 10 italských aut je děs a hrůza, ale i tam se najdou fandové bmw a lidé nečuňata. Klasickej ital neřeší, že nemá PDC a parkuje stylem bum bum ,mnohdy neřeší co je zahřát olej, ale na druhou stranu pokud je italské auto od dobře situovaného majitele je auto jako nové , nezažívá mrazivé starty a prosolené zimní silnice. Takže nelze kategoricky soudit všechny auta původem z itálie, jen je třeba býti na pozoru, protože tam se točí tacho naprosto stejně jako v čr a někdy i 2x 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 941
- Registrován: ned 26.03.2006 01:00
- Bydliště: Klatovy (navždy) :)
- Kontaktovat uživatele:
haarosh píše:SpookyKT píše:Však to tu nikdo nepsal, nebo ano?
ne nepsal, jen asi tak pět postu nad tebou!
V klidu, buď jenom rád že máš auto z IT v oukeji. Zřejmě jsi se trefil do toho 0,5%

3 roky mi v tomhle cikánově fakt stačí na to abych si udělal jakš takš úsudek.
PS: Po bazarech tu fakt nechodim, nemám na to čas.
PS2: Sůl v IT běžná věc od Brenneru po Veronu + A4...