někdy před rokem jsem řešil kolísání otáček, na co mi každý řekl, že to někde přisává falešný vzduch, všechno jsem rozdělal, vyčistil utěsnil a pořád ten stejný problém. Jel jsem na diagnostiku k někomu kdo dělá hlavně BMW, nenašel nic, všechno OK, i volnoběžný ,,senzor" na klapce je ok a ukazuje správně. Tak nic, vyměnil jsem originál lambdu BOSH za nějakou polskou shitku, problém pořád stejný, měnil jsem lambdu,protože po odpojení jel Bimmer normálně, zkusil jsem jinou váhu vzduchu, pořád stejný...
po nějaké době jsem to zase začal řešit a koupil jsem NGK Lambdu, údajně stejná kvalita jako BOSCH a o nějakou tisícovku levnější, problém pořád stejný
katalyzátory jsou okay, výfuk už trošku starší", ale žádné díry nemá a pokud ho podržím rukou, nikde nic nesyčí
Pocitově kolísání přestane někdy u 4500 ot./min.
Spotřeba mimo město 7.5/100 normálně mezi 8-10l , olej nebere. Startuje na otočení, vše se zdá být super
Co by jste mi ještě doporučili?
A ohledně přehřívání, vyměnil jsem termostat, jen tak předběžně a měl jsem v autě co otevírá při 80°C
Díky...
