V podstatě není žádná možnost jen s počítačem zjistit reálný stav km. Jediná jednotka ve které není možné bez mechanické úpravy měnit stav km je EWS, ale po mechanické úpravě (propojení pinů na desce plošných spojů) lze počítačem upravit km. Pokud do jednotky nebylo nijak zasahováno (poznáš po rozehrání) budou km sedět
Ja myslim, ze je taky dulezite, ve ktere zemi to mnozstvi ujetych km najezdilo. Kdyz jsem pred 3 lety kupoval e39 530d v Nemecku, tak mela dolozenych 202tis km po jednom majiteli a vypadal jako z fabriky. Do tet jsem na ni krome brzd a ramen nedelal vubec nic zavzneho. Pred dvema lety jsem si koupil e60 530d po jednom majiteli s dolozenymi 200tis km koupenou v cr. Tet mam na ni cca 245tis km a na servise me uz stala jako snad dalsi e60. Tet jde z domu a nechavam si radeji jen "spolehlivou" E39.
Couloo píše:Ja myslim, ze je taky dulezite, ve ktere zemi to mnozstvi ujetych km najezdilo. Kdyz jsem pred 3 lety kupoval e39 530d v Nemecku, tak mela dolozenych 202tis km po jednom majiteli a vypadal jako z fabriky. Do tet jsem na ni krome brzd a ramen nedelal vubec nic zavzneho. Pred dvema lety jsem si koupil e60 530d po jednom majiteli s dolozenymi 200tis km koupenou v cr. Tet mam na ni cca 245tis km a na servise me uz stala jako snad dalsi e60. Tet jde z domu a nechavam si radeji jen "spolehlivou" E39.
Já mám podobnou zkušenost, jen s jiným výsledkem, měl jsem kombíka e39 jako první v ČR, 253tis najeto, měnil ramena s datem roku výroby auta, letos jsem měnil ramena e39 300tis najeto, koupeno v ČR také s datem výroby auta Podle mě, moc záleží na tom, kdo a jak s autem jezdí.
V podstatě není žádná možnost jen s počítačem zjistit reálný stav km. Jediná jednotka ve které není možné bez mechanické úpravy měnit stav km je EWS, ale po mechanické úpravě (propojení pinů na desce plošných spojů) lze počítačem upravit km. Pokud do jednotky nebylo nijak zasahováno (poznáš po rozehrání) budou km sedět
Děkuji za radu, v diag mně sedí km ve všech třech jednostkách. Vycuknu teda EWS a mrknu, jestli do toho někdo vrtal..
E39 535i mám po prvním majiteli v CZ, na tachecu bylo 232tkm a bylo dojetý úplně napadrť. Teď 242 a na motoru mám naplánovaných ještě pár oprav..
To: JohnyB, právě proto jsem se ptal, abych mohl napsat, jestli se s největší pravděpodobností jedná o pravdivou informaci.
Tak i já mohu přihodit info, 530i FL 280000km a je jak víno, jen kryty předních světel a kryty zadních světel v pátých dveřích... Jinak veškerá elekrika vč. full sedadel maká
E39 540 podla majitelovho zistenia 1 000 000km a motor bezal ako hodinky,bez vanos.Sam som neveril ze tak krasne si pradie motor s takym nabehom.Na tacho mu svietilo 300tkm
já bych mu věřil. Bezvanos je odolnej motor a navíc 4litr jezdí na 2-3tis. otáček 90procent života takže ten motor je na tom líp jak běžné motory co se točí stále do 0-80procent spektra otáček.... N
Navíc je to BMW.
Tak taky přihodím.. E39 tour 530d před face ... auto při koupi 180tis tacho. 325tis diag.. teť mám 211111 , takže + o to co je to stočené = 356111 km
Nevím co je všechno měněné,ale po úpravě na 269ps začíná lehce klouzat spojka jinak to zatím chodí jak má.
Matika mě vždycky šla
V podstatě není žádná možnost jen s počítačem zjistit reálný stav km. Jediná jednotka ve které není možné bez mechanické úpravy měnit stav km je EWS, ale po mechanické úpravě (propojení pinů na desce plošných spojů) lze počítačem upravit km. Pokud do jednotky nebylo nijak zasahováno (poznáš po rozehrání) budou km sedět
Děkuji za radu, v diag mně sedí km ve všech třech jednostkách. Vycuknu teda EWS a mrknu, jestli do toho někdo vrtal..
E39 535i mám po prvním majiteli v CZ, na tachecu bylo 232tkm a bylo dojetý úplně napadrť. Teď 242 a na motoru mám naplánovaných ještě pár oprav..
To: JohnyB, právě proto jsem se ptal, abych mohl napsat, jestli se s největší pravděpodobností jedná o pravdivou informaci.
Já bych se v tom nevrtal.. Člověk si ani moc nepomůže.. Já mám u svojí 540i 250000 Km, kdybych zjistil, že auto má jednou tolik, tak bych si stejně v ničem nepomohl a jen by mě to štvalo.
Nevědomost je sladká..