Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E39 ABS čidlo vyměněno - ABS stejně nejede - vyřešeno!
-
code
- Registrovaný
- Příspěvky: 259
- Registrován: pát 29.02.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
E39ku (535i, 97) jsem již koupil s polofunkčním ABS. Když jsem najel na nějakou nerovnost nebo více zabrzdil, tak přestalo jet ABS. Vyhodil jsem tedy staré čidlo, které bylo úplně zapečené a nedalo se skoro vytáhnout. Dal jsem tam tedy staro nové čidlo z 528 a žádná změna - chvilku čidlo jelo, ale po zabrzdění nebo při najetí na větší nerovnost znovu ABS přestalo jet.
Tak jsem se naštval koupil nový čidlo ABS (Delphi) a teď nejede ABS vůbec. Kde hledat dál?
Díky za rady!
EDIT: Tak problém byl v ECU (řídící jednotce) ASC. Dal jsem tam staronovou funkční a problém zmizel! Kódovat se nic nemuselo.
Tak jsem se naštval koupil nový čidlo ABS (Delphi) a teď nejede ABS vůbec. Kde hledat dál?
Díky za rady!
EDIT: Tak problém byl v ECU (řídící jednotce) ASC. Dal jsem tam staronovou funkční a problém zmizel! Kódovat se nic nemuselo.
očividně je tedy závada v měněném čidle,špatná zástrčka ,jiné čidlo atd..Jinak jestli víš tak jsou myslím dva typy čidel-tuším do 99 a od 99-hnědý a modrý konektor,nevím jestli jdou vzájemně přehodit ale snad jsi namontoval správný...Jinak čidlo od Delphi není taky žádná výhra-vlastní zkušenost..Okoukni tu zástrčku-oxidace konektorů popřípadě ty dva dráty co vedou od kastle do zásuvky k čidlu..Jinak po výměně čidla není třeba diagnostiku,závada se sice uloží ale pokud systém naběhne a je funkční tak to normálně musí fungovat...Snad jsem ti malinko pomohl 
-
code
- Registrovaný
- Příspěvky: 259
- Registrován: pát 29.02.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Takže jsem to přeměřil a v té samici konektoru co je na kastli jsem na levé i pravé straně naměřil 7,96V - to je správně?
Čili chyba je na 100% v to neorigo Dolphi čidlu? Nerad bych kupoval další čidlo zbytečně.
Diagnostika ukázala tohle:
E R R O R M E M O R Y R E P O R T
-------------------------------------Date: 09/04/13 15:16:44
ECU: ASC5
JobStatus: OKAY
Variant: ASC5
-------------------------------------------------------------RESULT: 3 errors in error memory !
-------------------------------------------------------------33 wheel sensor front left
Error frequency : 136
Vehicle speed 2.75 km/h
ASC passive
ABS-control passive
stop light switch off
ASC-control passive
-------------------------------------------------------------24 wrong gear at one wheel
Error frequency : 243
Vehicle speed 43.75 km/h
ASC passive
ABS-control active
stop light switch off
ASC-control active
-------------------------------------------------------------7 wheel sensor front left
Error frequency : 255
Vehicle speed 12.06 km/h
ASC passive
ABS-control active
stop light switch off
ASC-control passive
=============================================================
Čili chyba je na 100% v to neorigo Dolphi čidlu? Nerad bych kupoval další čidlo zbytečně.
Diagnostika ukázala tohle:
E R R O R M E M O R Y R E P O R T
-------------------------------------Date: 09/04/13 15:16:44
ECU: ASC5
JobStatus: OKAY
Variant: ASC5
-------------------------------------------------------------RESULT: 3 errors in error memory !
-------------------------------------------------------------33 wheel sensor front left
Error frequency : 136
Vehicle speed 2.75 km/h
ASC passive
ABS-control passive
stop light switch off
ASC-control passive
-------------------------------------------------------------24 wrong gear at one wheel
Error frequency : 243
Vehicle speed 43.75 km/h
ASC passive
ABS-control active
stop light switch off
ASC-control active
-------------------------------------------------------------7 wheel sensor front left
Error frequency : 255
Vehicle speed 12.06 km/h
ASC passive
ABS-control active
stop light switch off
ASC-control passive
=============================================================
nejsem si úplně jistý ale myslím že přes diagnostiku lze měřit napětí každého čidla zvlášt...pokud máš dobrou zástrčku k čidlu,neprošoupanej kabel na čidlu,zlomenej atd..tak ti nezbyde neš sehnat jiné čidlo-origo je tuším někde kolem cca 2 500kč
popř.sehnat starší origo funkční..já taky potřebuju jedno koupit a pravděpodobně se dám cestou VDO či BOSCH kde je cena někde kolem 1 600kč
jinak teda naprosto nechápu proč třeba Delphi nespolupracuje a to čidlo se dá sehnat za šest stovek
podle toho co jsi psal máš teda čidla hnědá???
-
code
- Registrovaný
- Příspěvky: 259
- Registrován: pát 29.02.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Napětí jsem měřil normálně voltmetrem
.
Čidlo je od Delphi, bylo tam origo BMW šedý takže jsem koupil šedý.
Delphi DF SS10305.
Pokud vyřeší můj problém origo čidlo od BMW tak ho jdu hned objednat, ale nejsem o tom nějak úplně přesvědčenej.
Neporadí někdo zkušenější?
. Ještě mně napadá nemůže být v řiti ABS jednotka? Diagnostika teda háže chybu teda pořád stejnou..
foto:


Čidlo je od Delphi, bylo tam origo BMW šedý takže jsem koupil šedý.
Delphi DF SS10305.
Pokud vyřeší můj problém origo čidlo od BMW tak ho jdu hned objednat, ale nejsem o tom nějak úplně přesvědčenej.
Neporadí někdo zkušenější?
foto:


-
oldaf
- Registrovaný
- Příspěvky: 564
- Registrován: pát 05.10.2007 00:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3385
Pokud ti to dělá při přejetí nerovnosti tak je to většinou uhnilej kabel, setkal jsem se s tím už několikrát na e39. Dělá to hlavně na předku, tím jak kola zatáčejí se časem poškodí izolace na kabelech, dostane se do toho vlhkost a ten kabel uvnitř uhnije, holt už i na tý mědi šetřej.
Origo předražený čidlo není potřeba kupovat, sám mám 3 čidla měněný za nějaký neznačkový co jsem koupil na bazoši za 550kus a čidla makají víc jak dva roky bez závad. Ono většinou ani ty čidla neodcházejí ale ty kabely k nim.
Origo předražený čidlo není potřeba kupovat, sám mám 3 čidla měněný za nějaký neznačkový co jsem koupil na bazoši za 550kus a čidla makají víc jak dva roky bez závad. Ono většinou ani ty čidla neodcházejí ale ty kabely k nim.
-
code
- Registrovaný
- Příspěvky: 259
- Registrován: pát 29.02.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Když jsme vymazali chyby od jendnotky, tak s ikonka ABS/ASC svítila po ujetí 2 metrů.
Když jsem měřil napětí, a hebjal s kabelem tak to ukazovalo pořád 8V, ale když dám na tebe, tak se musí natáhnout nová kabeláž až od jednotky ABS? Nebo stačí jítod te samice třeba metr k motoru a tam to střihnout a natáhnout novej kabel? Jenže co ta samice, ta se dá koupit?
Je někdo v Brně kdo by mně ty kabely natáhl zaizoloval aby to trochu vypadalo/fungovalo nějakej čas?
Když jsem měřil napětí, a hebjal s kabelem tak to ukazovalo pořád 8V, ale když dám na tebe, tak se musí natáhnout nová kabeláž až od jednotky ABS? Nebo stačí jítod te samice třeba metr k motoru a tam to střihnout a natáhnout novej kabel? Jenže co ta samice, ta se dá koupit?
Je někdo v Brně kdo by mně ty kabely natáhl zaizoloval aby to trochu vypadalo/fungovalo nějakej čas?
