Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

BMW 525 TDS 1998

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Bobkins
Registrovaný
Příspěvky: 67
Registrován: sob 26.01.2013 01:00
Bydliště: Vysoké Mýto

#1 Příspěvek od Bobkins »

Zdravím.
Chtěl bych od někoho poradit kde bych si mohl nechat repasovat vstřikovací čerpadlo a vstřiky. Kde jste kdo byl spokojen s cenou a výsledkem. Padali mi otáčky,dvakrát mi to chcíplo,jednou na volnoběh,podruhé na jedničku při parkování. Tekla mi nafta,zjistil jsem že mám přepadové hadičky v hrozném stavu,dal jsem nové a otáčky drží. když jsem se zeptal lidí co opravují auta,jeden mi řekl že přepadové hadičky nemají nic společnýho s během motoru,jiný zase říká že to byl ten problém. Myslím si že jsem nic nevyřešil i když mi otáčky nepadají (zatím). Jinak diagnostika mi ukazuje na vstřikovací čerpadlo a vím že mám špatný pátý řízený vstřik,jen bych rád věděl jestli může být diagnostika mylná s ohledem na ten pátý vstřik jestliže tyto prvky na sebe navazují??? Díky za rady a kontakt na někoho kdo je šikovný.
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#2 Příspěvek od beny-maser »

bylo by dobrý napsat odkud jsi aby jsme tě neposílali do Černé v Prečope
kizby
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: pát 28.12.2007 01:00
Bydliště: Teplice
Klubové ID: 1398

#3 Příspěvek od kizby »

obávám se že pokud je špatný řídící vstřik tak ti ho nikdo neopraví, pokud bude špatný bude motor víc klepat a hádat se. Ale když ti to chcípá tak se obávám, že máš v háji elektroniku čerpadla. Ted záleží kterou máš, zda s přepadem dozadu nebo kolmo nahoru. pokud nahoru, budeč míst asi prekérku ji sehnat. NO a nebo taky netěsnost v palivovém systému a nasává ti to vzduch, ale to by ti ani pořádně nechatalo a padala by ti nafta.
Odpovědět