Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E61 530dA 2004 - celkovy problem s motorem!
Celkove shrnu muj problem, auto jsem koupil ca pred 2-mesici a nevim o tom nic. 184 najeto bude asi ktavina, ale:
Pri studenem motoru priserne klape
Pri jizde do 90km/h piska (asi turbo) docela dost ( porovnaval jsem jinde a je to jen maly hvizdot), pak uz slyset neni nic treba pri 130/h
Prevodovka: nekdy ji dlouho trva nez preradi treba z 2 na 3, ale to bude asi normalni, razeni cuka jen nepatrne, normal, ale kdyz dam treba R tak ji trva treba 2 vteriny nez tam skoci a obcas pri rozjezdu na semaforu jakoby zaskobrtne.. Olej vymenen - doklad z bmw.
Ale hlavne, spotreba po meste 9.9 l/100, coz je fakt dost ne? Jizda klidna, zadny blazneni.
Celkova jizda s autem ale normalni, tahne, jede, nekouri, nic.
Poradte mi celkove at se neco nevysere a nevletim tam za ranu! Abych neco nezanedbal. Hlavne je mi divny to klepani za studena, je to fakt dost.
Pri studenem motoru priserne klape
Pri jizde do 90km/h piska (asi turbo) docela dost ( porovnaval jsem jinde a je to jen maly hvizdot), pak uz slyset neni nic treba pri 130/h
Prevodovka: nekdy ji dlouho trva nez preradi treba z 2 na 3, ale to bude asi normalni, razeni cuka jen nepatrne, normal, ale kdyz dam treba R tak ji trva treba 2 vteriny nez tam skoci a obcas pri rozjezdu na semaforu jakoby zaskobrtne.. Olej vymenen - doklad z bmw.
Ale hlavne, spotreba po meste 9.9 l/100, coz je fakt dost ne? Jizda klidna, zadny blazneni.
Celkova jizda s autem ale normalni, tahne, jede, nekouri, nic.
Poradte mi celkove at se neco nevysere a nevletim tam za ranu! Abych neco nezanedbal. Hlavne je mi divny to klepani za studena, je to fakt dost.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 35
- Registrován: ned 25.08.2013 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 3304
Ahoj,
reálné kilometry by se teoreticky měli dát zjistit podle klíče v autorizáku.. Taky teoreticky podle jednotky EWS, kam by se měl ukládat počet servisních intervalů, z toho by se dal pak vypočítat hrubej nájezd km.
Mohou být načaté vstřiky, nejlepší by bylo je vyndat a ozkoušet u někoho, kdo se zabývá repasí vstřiků.
Turbo může hvízdat pěkně dlouho, než odejde..
Měnil si olej? Možná by se mohlo ztišit to klepání za studena..
Co se týká tý převodovky, tak si nemyslím, že by bylo normální, že trvá déle přeřadit z 2 na 3. Trvá to déle v automatickým i manuálním režimu? Je dost možné, že automat je už načatý.
Předchozí majitel olej v převodovce mohl vyměnit ze stejného důvodu a když zjistil, že se to nezlepšilo, tak to raději prodal...
Mám podobné zkušenosti s E46 330CdA a spotřebu kolem 10l jsem měl spíše při rychlé jízdě..
reálné kilometry by se teoreticky měli dát zjistit podle klíče v autorizáku.. Taky teoreticky podle jednotky EWS, kam by se měl ukládat počet servisních intervalů, z toho by se dal pak vypočítat hrubej nájezd km.
Mohou být načaté vstřiky, nejlepší by bylo je vyndat a ozkoušet u někoho, kdo se zabývá repasí vstřiků.
Turbo může hvízdat pěkně dlouho, než odejde..
Měnil si olej? Možná by se mohlo ztišit to klepání za studena..
Co se týká tý převodovky, tak si nemyslím, že by bylo normální, že trvá déle přeřadit z 2 na 3. Trvá to déle v automatickým i manuálním režimu? Je dost možné, že automat je už načatý.

Mám podobné zkušenosti s E46 330CdA a spotřebu kolem 10l jsem měl spíše při rychlé jízdě..
Diky za radu, ty vstriky by se mohly tykat te spotreby?? Fakt jsem pocital, ze to bude zrat do 8 i ve meste, tak jsem prekvapenej.
Co se tyce toho automatu, tak jen v aut.rezimu a zapomel jsem dodat, ze je to vetsinou do kopecka, tak si to mozna chce sam teosku vytocit?? Je to mozne? Zaradi tak v 2800.. Jinak radi normalne, krom ty zpatecky, ze to trva rekneme ty 2 vterinky.
No a olej, jak v prevodovce tak v motoru je vymeneny, dostal jsem k tomu ucty z bmw tak nevim.
A to hvizdani, kamarad ma ro samy e60, a hvizda mu to taky, ale jen opravdu malinkato, kdyz clovek vi co poslouchat, tak to samozrejme slysi.
A ty vstriky, odhadem cena opravy? Nebo novy?? Nemas predstavu? Diky
Co se tyce toho automatu, tak jen v aut.rezimu a zapomel jsem dodat, ze je to vetsinou do kopecka, tak si to mozna chce sam teosku vytocit?? Je to mozne? Zaradi tak v 2800.. Jinak radi normalne, krom ty zpatecky, ze to trva rekneme ty 2 vterinky.
No a olej, jak v prevodovce tak v motoru je vymeneny, dostal jsem k tomu ucty z bmw tak nevim.
A to hvizdani, kamarad ma ro samy e60, a hvizda mu to taky, ale jen opravdu malinkato, kdyz clovek vi co poslouchat, tak to samozrejme slysi.
A ty vstriky, odhadem cena opravy? Nebo novy?? Nemas predstavu? Diky
To že si vytočí 2 do kopce je normální, to přeřazení na R a dvě vteřiny bych taky neviděl tak černě. Nejedná se náhodou jen o tvůj subjektivní dojem? Máš zkušenosti s automatem z dřívějška? A jestli jsi čekal že třílitr šestival bude po městě jezdit do osmi litrů, tak jsi hodně naivní! Tím se tě nechci dotknout ale po městě bude i 1.4 Fabie jezdit za víc než osm. Opakuju stokrát psané, kdo chce koně, musí mít na ovsa!
to v kolika otáčkách ti zařadí automat je odvislý od toho jak moc máš sešláplej plyn. Jinak tu prodlevu na R bych taky neviděl tak černě.zdenda45 píše:Diky za radu, ty vstriky by se mohly tykat te spotreby?? Fakt jsem pocital, ze to bude zrat do 8 i ve meste, tak jsem prekvapenej.
Co se tyce toho automatu, tak jen v aut.rezimu a zapomel jsem dodat, ze je to vetsinou do kopecka, tak si to mozna chce sam teosku vytocit?? Je to mozne? Zaradi tak v 2800.. Jinak radi normalne, krom ty zpatecky, ze to trva rekneme ty 2 vterinky.
No a olej, jak v prevodovce tak v motoru je vymeneny, dostal jsem k tomu ucty z bmw tak nevim.
A to hvizdani, kamarad ma ro samy e60, a hvizda mu to taky, ale jen opravdu malinkato, kdyz clovek vi co poslouchat, tak to samozrejme slysi.
A ty vstriky, odhadem cena opravy? Nebo novy?? Nemas predstavu? Diky
- Velvetek
- Registrovaný
- Příspěvky: 1005
- Registrován: stř 31.10.2007 01:00
- Bydliště: východní čechy
- Klubové ID: 2613
- Kontaktovat uživatele:
Přeřazení na R cca 2sec nebude špatně. Převodovka se vytáčí spíše za studena nebo vždy?
"Zaškobrtnutí" na semaforu - není to třeba, když je auto v mírném pohybu, nechává si tedy zařazenou dvojku, ale ty se pak chceš rychleji rozjet, tak si tam v plynu podřadí na jedničku?
Nech smazat adaptace převodovky, i když se pak začne zase učit dle Tvé jízdy, tak to můžeš vyzkoušet...
"Zaškobrtnutí" na semaforu - není to třeba, když je auto v mírném pohybu, nechává si tedy zařazenou dvojku, ale ty se pak chceš rychleji rozjet, tak si tam v plynu podřadí na jedničku?
Nech smazat adaptace převodovky, i když se pak začne zase učit dle Tvé jízdy, tak to můžeš vyzkoušet...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 352
- Registrován: stř 20.08.2008 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Taky se přidám,
ta spotřeba si myslim že je uplně normální.To řazení taky,pokud to něják brutálně necuká při řazení.
Ale navázal bych na to.Mě píská trošku velký turbo když mu trošku "přitopim",při klidný jízdě ani ne.Čím to může být ? Těsnění pod dmychadlem?Svody? Nebo je to běžná věc.
A k tý adaptaci převodovky ? Jak to funguje? Kazí se tim něco ?
ta spotřeba si myslim že je uplně normální.To řazení taky,pokud to něják brutálně necuká při řazení.
Ale navázal bych na to.Mě píská trošku velký turbo když mu trošku "přitopim",při klidný jízdě ani ne.Čím to může být ? Těsnění pod dmychadlem?Svody? Nebo je to běžná věc.
A k tý adaptaci převodovky ? Jak to funguje? Kazí se tim něco ?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 35
- Registrován: ned 25.08.2013 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 3304
výfukové svody jsou u motoru a na to se pak napojuje výfukové potrubí.zdenda45 píše:Diky za rady pratele, sice presne nevim co jsou svody? Jeste jsem diesel nemel jak jsem psal..
No a to ostatni asi bude v pohode, jsou to jen my predsudky nejaky.
Ale zeptam se, v okoli Karlovarska nejaky sikula co by umel diagnostikovat jak tu bylo napsano??
Diky
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=11&fg=50