Ahoj.
Mám BMW e39 touring 7/2000 s nivo regulací.
Vše co popisuju bude bráno z pohledu řidiče..
Když jedu se svým autem do levotočivé zatáčky a má se zmáčkout pravý měch, tak je vše O.K. Pokud jedu do pravotočivé zatáčky a zmáčkne se levý měch, tak auto nepříjemně plave. Je to jako, když máte ušlé kolo, ale ty kola jsem kontroloval...
Mám se připravit na výměnu měchů?
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Sedí zadek - Špatné nivo?
Tak trochu problém, ale tentokrát u mojí 540i Touring.
Jde o to, že mi sedí zadek auta, ale tak, že jsou skoro schovaná i zadní kola. Více, jak 8 cm oproti předku.
Auto není na dorazu, ale je hodně nízko a přijde mi hrozně měkký.
V autě je LPG, ale místo rezervy, takže kompresor niva se dal pod dekl, za zadní sedačky.
Vždy když vlezu do auta, tak je slyšet, jak kompresor hlasitě zadrnčí a na palubce svítí self level inact.
Absolutně netuším, jak to řešit, ale hrozně mě to štve.
Dokonce i uvažuji o vyndání niva a instalace klasických pružin a tlumičů..
Díky za rady..
Jde o to, že mi sedí zadek auta, ale tak, že jsou skoro schovaná i zadní kola. Více, jak 8 cm oproti předku.
Auto není na dorazu, ale je hodně nízko a přijde mi hrozně měkký.
V autě je LPG, ale místo rezervy, takže kompresor niva se dal pod dekl, za zadní sedačky.
Vždy když vlezu do auta, tak je slyšet, jak kompresor hlasitě zadrnčí a na palubce svítí self level inact.
Absolutně netuším, jak to řešit, ale hrozně mě to štve.
Dokonce i uvažuji o vyndání niva a instalace klasických pružin a tlumičů..
Díky za rady..
