Chci se zeptat, mam ted cerstve E39 540iA 2001, nekde jsem se docetl, ze ma elektronicky plyn a proto se ptam, jde nejak skalibrovat? Kdyz se chci totiz rozjet, tak prvni cca centimetr plynu vubec nereaguje a kdyz pridam vic, tak auto zase naopak hrozne vystreli dopredu
-zapnout klíček do druhé polohy, nestartovat, čekat 10 vteřin
- plynule, asi v průběhu jedné vteřiny, úplně sešlápnout pedál plynu a držet dole asi 5 vteřin
- pustit pedál a čekat asi 5 vteřin
- sešlápnout pedál a držet asi 5 vteřin
- pustit pedál a čekat asi 5 vteřin
- naposledy sešlápnout pedál a držet asi 5 vteřin
- naposledy pustit pedál a čekat asi 5 vteřin a vypnout zapalování
- asi po minutě nastartovat a vyzkoušet odezvu
Tak za prvy si uprav tu fotku v avataru, mas to roztahly jak prase a za druhy to bude chtit spis citlivejsi nohu, holt uz z tohohle auta brikety padat nebudou ))
Meda: to je umelecka fotka )) je jen provizorni nevim, ten zacatek je silene necitlivej a pak to jede jak hovado ) ald treba je to fakt nezvyk z te tupe nafty
Jestli se u mě budeš stavovat kvůli klíči, tak se na to můžeme mrknout diagnostikou - třeba za běhu vyresetovat polohu škrticí klapky, zkontrolovat, jestli potenciometr vůbec ten pohyb pedálu zaznamená, atd.
Je fakt, ze to citlive je dost, kort kdyz to srovnam s tupym plynem M5, kdyz nad tim tak premyslim, je to mozna jeste u te 540 citlivejsi nez u me na Sport.. Tak snad to s FXem date do kupy