Tak mám taky hotovo . Sobolovy jsem jeden den večer zavolal a druhý den bylo hotovo. Takže za mě 100% hodnocení. Zatím co jiný člen v Praze mi po telefonu řekl,že má čekačku na tohle cca 14 dní. Takže asi tak.
Otázka na Sobol a airbone: Zabýváte se někdo i nefunkčními tlačítky? mám dvouřádkový rádio s BC, typ PH9860 - zdá se že zobrazuje dobře, ale bohužel, stanice a hlasitost mohu přehodit jen na volantu a víc nic - všechna tlačítka na panelu rádia jsou "mrtvá". K zobrazování diag. informací se taky přes volant nedostanu. Díky za rady.
pozn. Svou e39 mám asi 3 týdny a ještě jsem ani nezkontroloval pojistky. Jsem teď bohužel mimo dosah.
Zdenda530d píše:Otázka na Sobol a airbone: Zabýváte se někdo i nefunkčními tlačítky? mám dvouřádkový rádio s BC, typ PH9860 - zdá se že zobrazuje dobře, ale bohužel, stanice a hlasitost mohu přehodit jen na volantu a víc nic - všechna tlačítka na panelu rádia jsou "mrtvá". K zobrazování diag. informací se taky přes volant nedostanu. Díky za rady.
pozn. Svou e39 mám asi 3 týdny a ještě jsem ani nezkontroloval pojistky. Jsem teď bohužel mimo dosah.
Zdenda530d píše:Otázka na Sobol a airbone: Zabýváte se někdo i nefunkčními tlačítky? mám dvouřádkový rádio s BC, typ PH9860 - zdá se že zobrazuje dobře, ale bohužel, stanice a hlasitost mohu přehodit jen na volantu a víc nic - všechna tlačítka na panelu rádia jsou "mrtvá". K zobrazování diag. informací se taky přes volant nedostanu. Díky za rady.
pozn. Svou e39 mám asi 3 týdny a ještě jsem ani nezkontroloval pojistky. Jsem teď bohužel mimo dosah.
Mě teď vykradli auto a po zákroku zlodějů mám ten samý problem. Jediné, co mi funguje na radiu je zesilování a zeslabování, jinak nic.
Kdybys to vyřešil tak mi dej prosím vědět.
Dík
To Sobol: jak to myslíš, že nemáš křišťálovou kouli. Znamená to, že si se s tím ještě nesetkal nebo setkal a neumíš to opravit (nebo to prostě nejde)? Když bych ti přivezl auto, podíval by ses na to?
Zdenda530d píše:Otázka na Sobol a airbone: Zabýváte se někdo i nefunkčními tlačítky? mám dvouřádkový rádio s BC, typ PH9860 - zdá se že zobrazuje dobře, ale bohužel, stanice a hlasitost mohu přehodit jen na volantu a víc nic - všechna tlačítka na panelu rádia jsou "mrtvá". K zobrazování diag. informací se taky přes volant nedostanu. Díky za rady.
pozn. Svou e39 mám asi 3 týdny a ještě jsem ani nezkontroloval pojistky. Jsem teď bohužel mimo dosah.
Mě teď vykradli auto a po zákroku zlodějů mám ten samý problem. Jediné, co mi funguje na radiu je zesilování a zeslabování, jinak nic.
Kdybys to vyřešil tak mi dej prosím vědět.
Dík
To Sobol: jak to myslíš, že nemáš křišťálovou kouli. Znamená to, že si se s tím ještě nesetkal nebo setkal a neumíš to opravit (nebo to prostě nejde)? Když bych ti přivezl auto, podíval by ses na to?
Kdyby jste měl někdo zájem než to nafotím a hodím do inzerce, tak budu prodávat originální rádio s CD a MID panel - opraven od Airborna, ve skvělém stavu, pixely doživotně vyřešené. Cena komplet bude 2500 Kč.
Mé auto je facelift 9/2000.
Jedná se o tenhle typ:
Přílohy
$(KGrHqV,!nkE9c7Esr2eBPlb6G2)5w~~60_35.JPG (18 KiB) Zobrazeno 822 x
Zdenda530d píše:Otázka na Sobol a airbone: Zabýváte se někdo i nefunkčními tlačítky? mám dvouřádkový rádio s BC, typ PH9860 - zdá se že zobrazuje dobře, ale bohužel, stanice a hlasitost mohu přehodit jen na volantu a víc nic - všechna tlačítka na panelu rádia jsou "mrtvá". K zobrazování diag. informací se taky přes volant nedostanu. Díky za rady.
pozn. Svou e39 mám asi 3 týdny a ještě jsem ani nezkontroloval pojistky. Jsem teď bohužel mimo dosah.
Mě teď vykradli auto a po zákroku zlodějů mám ten samý problem. Jediné, co mi funguje na radiu je zesilování a zeslabování, jinak nic.
Kdybys to vyřešil tak mi dej prosím vědět.
Dík
To Sobol: jak to myslíš, že nemáš křišťálovou kouli. Znamená to, že si se s tím ještě nesetkal nebo setkal a neumíš to opravit (nebo to prostě nejde)? Když bych ti přivezl auto, podíval by ses na to?
opravit jde kdeco,ale povetsinou ne na dalku,tak jsem to myslel
Konečně jsem se dokopal a vyndal z auta to radio. První věc mě potěšila, že byl ve februar 2013 provedena repase MID a po rozdělání jsem koukal, ze ty vodiče k MIDu jsou stříbrné - takze toto mam z krku. Nicmee jsem zkontrolomal všechny konektory, vizulnebvse OK ale krom knoflikuna hlasitost žádný jiný knoflík nereaguje. takže svepomoci jsem nic nevyresil. Už jsem si zvykl na ovladani na volantu, ale mam rad kdyz to co ma fungovat funguje. Navic me zajima funkce BC, kterou tento typ radia nabizi. Kdyby někdo mel nějaký tip, tak sem s nim. Budu rad za kazdou radu.
Tak jak porad to tu frci? Ja ted objednaval silver cable tak jsem zvedavej jak to slozim. Toto tema jsem nasel az po objednani... Kdyz to zeseru tak mi to sobol opravi.
Zemi píše:Tak jak porad to tu frci? Ja ted objednaval silver cable tak jsem zvedavej jak to slozim. Toto tema jsem nasel az po objednani... Kdyz to zeseru tak mi to sobol opravi.
nechci malovat certa na zed....doufam ze se ti to povede,jedna z veci kterou "miluju" je neco po nekom davat dohromady
Koukni na youtube... je tam poměrně dobrý návod. Považuji se za středně zručného kutila a zvládl jsem to "bez ztráty kytičky" podle toho návodu.
[e39 MID repair]
Zdravim, panove. Tak se mi vratily budiky od airbona, mohu ho jednoznacne doporucit, sobola bohuzel ne. Moje osobni zkusenot, pokud si to budete delat sami, nebo vam to bude delat nekdo jiny nez airbone, dobre si to rozmyslete, ano chybu muze udelat kazdy, ale moje osobni zkusenost mi stacila. Ja jsem jednoznacne pro airbona!
Po vymene pasku a disp a nastartovani otacky na maximu, palivo minimum. Nasledovalo odpojeni baterie, jeste jednou se na ty budiky podival, pak pokus o nakodovani, pokud to pisu presne a palivo uz bylo v poradku ale otacky motoru stale ne. Druhy den potom otacky po nastartovani na nule a teplomer ukazoval taky nesmysl. Airbone se k tomu tady treba vyjadri presneji, ale menil mi pamet, respektive nejakyho svaba a znova do nej zapsal potrebny hodnoty pro otackomer. A dalsi vec, ze ten disp byl vyskratovan, protoze pri delsich textech ukazoval vodorovny dve cary. Takze mi menil i to znovu. Ten den asi sobolovi holt nevysel. Abych to jen nehanil, reknu i to ze penize se za opravu teda nevzal a nabidl naslednou opravu, ale ja uz jsem to s nim resit nechtel. Duvody byli ryze osobni, jsem na nektery veci haklivej. Jinak byl jsem rozhodnutej, ze kdyz se to dokupy neda, koupim sibudiky novy.